Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

robbert

ik denk dat raikkonen de winnaar zal worden. met achter hem een strijd om het podium tussen mercedes en ferrari, waar hamilton ditmaal aan het langste eind trekt

Kootje


Arthur

Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 20:08:14
De discussie omtrend DRS is verplaatst naar het DRS topic http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11377.0.html

Ik dacht al, ik heb helemaal niets gepost in dat DRS-topic  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Arthur op 20 maart 2013 - 20:11:03
Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 20:08:14
De discussie omtrend DRS is verplaatst naar het DRS topic http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11377.0.html

Ik dacht al, ik heb helemaal niets gepost in dat DRS-topic  ;D

;D

Nu dus wel. ;)


Hier graag weer verder over Maleisie in z'n algemeenheid.

Fabian


Super Seb

Een stem voor Vettel, maar m'n gevoel zegt gewoon een tweede zege voor Kimi. Die heeft gewoon de klasse en een goede wagen om onder slechte omstandigheden goed te presteren...
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Eh, nou het lijkt mij een heel mooi land... ;)

Kootje

Mij ook. Zou er ook graag eens heen gaan, liefst in combinatie met 'n GP bezoekje, maar het is zo'n tyfusend vliegen.

Fabian

Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 21:06:05
Mij ook. Zou er ook graag eens heen gaan, liefst in combinatie met 'n GP bezoekje, maar het is zo'n tyfusend vliegen.
Dan gaan we fietsen!! Vertrekken we volgende week dan zijn we mooi op tijd voor de GP in 2014.

Super Seb

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 21:03:31
Eh, nou het lijkt mij een heel mooi land... ;)

Nou, regen hebben we hier ook in overvloed  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 21:07:10
Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 21:06:05
Mij ook. Zou er ook graag eens heen gaan, liefst in combinatie met 'n GP bezoekje, maar het is zo'n tyfusend vliegen.
Dan gaan we fietsen!! Vertrekken we volgende week dan zijn we mooi op tijd voor de GP in 2014.

Is goed, heb ik nog ff tijd om m'n band te plakken.

Fabian

Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 21:11:36
Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 21:07:10
Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 21:06:05
Mij ook. Zou er ook graag eens heen gaan, liefst in combinatie met 'n GP bezoekje, maar het is zo'n tyfusend vliegen.
Dan gaan we fietsen!! Vertrekken we volgende week dan zijn we mooi op tijd voor de GP in 2014.

Is goed, heb ik nog ff tijd om m'n band te plakken.
;D ;D

Fabian

Ik vind de race op Sepang altijd wel een van de leukste. Mede door de onvoorspelbaarheid van t weer...

Kootje

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 21:12:56
Ik vind de race op Sepang altijd wel een van de leukste. Mede door de onvoorspelbaarheid van t weer...

Zeker. Zoals je in m'n preview hebt kunnen lezen behoort Sepang tot m'n favoriete Tilke dromes. Samen met China en Turkije zijn dat voor mij z'n 3 mooisten. Geloof niet dat ik op die banen al eens 'n saaie race heb gezien. Ook niet altijd top, maar wel altijd de moeite waard.

Franky R.

Ik denk Alonso...RBR heeft volgens mij last van een te hoge slijtage aan de achterbanden. De achterbanden zagen er niet uit, na de Q3 van Albert Park. Toen had ik al het vermoeden dat Vettel niet zomaar weg zou kunnen rijden.
Ik zal de achterbanden van Vettel en Webber eens in de gaten houden in Maleisië...