Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:00:39
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 18:59:01
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 18:51:24
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 18:36:41
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 18:31:16

wat een gelul, Vettel is zonder twijfel de snellere van de 2. Dat Webber gisteren voor Vettel reed was idd geen toeval, maar kwam doordat Vettel te vroeg op slicks ging. Daarvoor reed ie 3,5 seconde voor Webber en op het eind was ie ook duidelijk sneller.
Waarom is dat meteen 'gelul'?
Vergelijk de achterstand van Webber op Vettel vorig jaar in de eerste vier GP's, met die van de laatste vier...En dit jaar, zonder een DDRS waar Webber nooit aan kon wennen, zitten ze dichter op elkaar! ::)
volgens mij  was het verschil in australië vrij groot hoor. En zaterdag in kwalificatie ook. En bij vlagen in de race ook. Maar goed, dr valt altijd wel iets te verzinnen om verschillen goed te praten.
Ja, die update's vorig jaar heb ik verzonnen...en niet meneer Newey? ::) ::) ::)
die update's niet, wel de gevolgen. Maar goed, ook al zou het waar zijn, ze rijden al 3 jaar samen, het is toch wel duidelijk wie de snellere van de 2 is?
De gevolgen verzin ik? Nou, ik heb veel fanboys gezien...maar jij spant wel de kroon. Of je kijkt alleen maar naar Vettel of je memoreert zeer selectief.


Uitgezonderd 2011 startte Webber net zo sterk als Vettel, om pas na de eerste update's weg te zijn. Voor mij is het dan 1+1=2. Oftewel, Webber kan niet overweg met de update's. Die Aussie heeft al vaker gezegd dat de DDRS-auto niet zijn pakkie an was. Dus het is IMHO dan geen kwestie van sneller zijn, maar dat de een beter om kan gaan met het materiaal dan de ander.


Maar goed, jij hebt de waarheid pacht en ik verzin dingen...blijkbaar.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 19:14:10
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:00:39
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 18:59:01
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 18:51:24
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 18:36:41
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 18:31:16

wat een gelul, Vettel is zonder twijfel de snellere van de 2. Dat Webber gisteren voor Vettel reed was idd geen toeval, maar kwam doordat Vettel te vroeg op slicks ging. Daarvoor reed ie 3,5 seconde voor Webber en op het eind was ie ook duidelijk sneller.
Waarom is dat meteen 'gelul'?
Vergelijk de achterstand van Webber op Vettel vorig jaar in de eerste vier GP's, met die van de laatste vier...En dit jaar, zonder een DDRS waar Webber nooit aan kon wennen, zitten ze dichter op elkaar! ::)
volgens mij  was het verschil in australië vrij groot hoor. En zaterdag in kwalificatie ook. En bij vlagen in de race ook. Maar goed, dr valt altijd wel iets te verzinnen om verschillen goed te praten.
Ja, die update's vorig jaar heb ik verzonnen...en niet meneer Newey? ::) ::) ::)
die update's niet, wel de gevolgen. Maar goed, ook al zou het waar zijn, ze rijden al 3 jaar samen, het is toch wel duidelijk wie de snellere van de 2 is?
De gevolgen verzin ik? Nou, ik heb veel fanboys gezien...maar jij spant wel de kroon. Of je kijkt alleen maar naar Vettel of je memoreert zeer selectief.


Uitgezonderd 2011 startte Webber net zo sterk als Vettel, om pas na de eerste update's weg te zijn. Voor mij is het dan 1+1=2. Oftewel, Webber kan niet overweg met de update's. Die Aussie heeft al vaker gezegd dat de DDRS-auto niet zijn pakkie an was. Dus het is IMHO dan geen kwestie van sneller zijn, maar dat de een beter om kan gaan met het materiaal dan de ander.


Maar goed, jij hebt de waarheid pacht en ik verzin dingen...blijkbaar.
Maar of Webber nou wel of niet overweg kan met die updates, dat doet er over een periode van 4 jaar niet toe. Webber is nooit een periode sneller als Vettel, heel af en toe eens 1 of 2 races. t is gewoon de realiteit, heeft niks met wel of niet fanboy zijn te maken. Ik kan gewoon niet tegen al die onzinnige aanname's, of het nou over Vettel, Maldonado of Alonso gaat.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:21:44
[size=78%]Maar of Webber nou wel of niet overweg kan met die updates, dat doet er over een periode van 4 jaar niet toe. Webber is nooit een periode sneller als Vettel, heel af en toe eens 1 of 2 races. t is gewoon de realiteit, heeft niks met wel of niet fanboy zijn te maken. Ik kan gewoon niet tegen al die onzinnige aanname's, of het nou over Vettel, Maldonado of Alonso gaat.[/size]


Dat ik dingen verzin, ipv dat je vraag naar mijn argumenten, is IMHO ook wel een 'onzinnige aanname'... ::)

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 19:28:13
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:21:44
[size=78%]Maar of Webber nou wel of niet overweg kan met die updates, dat doet er over een periode van 4 jaar niet toe. Webber is nooit een periode sneller als Vettel, heel af en toe eens 1 of 2 races. t is gewoon de realiteit, heeft niks met wel of niet fanboy zijn te maken. Ik kan gewoon niet tegen al die onzinnige aanname's, of het nou over Vettel, Maldonado of Alonso gaat.[/size]


Dat ik dingen verzin, ipv dat je vraag naar mijn argumenten, is IMHO ook wel een 'onzinnige aanname'... ::)
in mijn ogen niet. Maar goed zoals je in een ander topic al zei
Let's agree to disagree

rafael25



Iceman2012

Citaat van: Kootje op 25 maart 2013 - 20:49:41
Citaat van: rafael25 op 25 maart 2013 - 19:47:30
Ik wou dat zondag zo was:




zo was t toch ook?
Of Vettel op 1 (in t midden dus) en Rosberg op t podium, of in t geval van teamorders Webber op 1 en Rosberg niet op t podium.


Enzo


Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:34:39
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2013 - 19:28:13
Citaat van: Iceman2012 op 25 maart 2013 - 19:21:44
[size=78%]Maar of Webber nou wel of niet overweg kan met die updates, dat doet er over een periode van 4 jaar niet toe. Webber is nooit een periode sneller als Vettel, heel af en toe eens 1 of 2 races. t is gewoon de realiteit, heeft niks met wel of niet fanboy zijn te maken. Ik kan gewoon niet tegen al die onzinnige aanname's, of het nou over Vettel, Maldonado of Alonso gaat.[/size]


Dat ik dingen verzin, ipv dat je vraag naar mijn argumenten, is IMHO ook wel een 'onzinnige aanname'... ::)
in mijn ogen niet. Maar goed zoals je in een ander topic al zei
Let's agree to disagree


Hoezo 'in jouw ogen niet'? Jij mag dus ongehinderd roeptoeteren dat jij het bij het rechte eind hebt, en dat ieder ander maar wat zit te verzinnen?


Dan geldt het 'disagree' helemaal niet, want ik ben nou niet echt van mening dat ik maar wat roep/schrijf...

T.Nuvolari


Franky R.


Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Geniaal haha.. Ik lees wel net dat Red Bull in Maleisië de snelste pitstop ooit heeft neergezet: 2.05 seconden!

Bizar snel :P Ik denk dat ze dit seizoen voor het eerst onder de 2 seconden gaan komen..

Fabian

Citaat van: Charrel op 03 april 2013 - 11:32:37
Bizar snel :P Ik denk dat ze dit seizoen voor het eerst onder de 2 seconden gaan komen..
Dat zou zomaar kunnen. Ze komen in ieder geval al dicht in de buurt