Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

NielsD

Die foto had ik nog niet gezien. GE-NI-AAL.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

#346
The finger gets the finger... ;D

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

McLaren_über_alles

McLaren doet opnieuw hetgeen waar ze vorig jaar al kampioen van waren: hun eigen ruiten ingooien.

Het triestige is dat het opnieuw gebeurt in een race waar ze wel eens redelijke punten konden scoren, en net bij hun beste man...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 24 maart 2013 - 12:54:16
Citaat van: NielsD op 24 maart 2013 - 12:45:20
Voor mensen die het niet gehoord hebben.

Hulde! Geniaal die Newey. Boos moeten worden en het van binnen prachtig vinden. Snap wel dat Webber er zuur van is.
En dan komt Vettel met een l#lsmoes...'Ik heb de teamorder niet met opzet genegeert'...Joh?! ::)

Sabai

Heeft iemand nog ergens een reactie van Alonso en Ferrari gelezen? Ik kan er niks over vinden.

Enzo

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 15:01:18
Heeft iemand nog ergens een reactie van Alonso en Ferrari gelezen? Ik kan er niks over vinden.

Nee, nog niks gevonden. Maar wat een onwaarschijnlijk voorval, dat de vleugel als een soort ski onder voorwielen blijft hangen... :o


robbert

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 15:01:18
Heeft iemand nog ergens een reactie van Alonso en Ferrari gelezen? Ik kan er niks over vinden.
ja wil dit ook eens weten. Of wouden ze geen reactie geven? Beschaamd om hun eigen domme fout?

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Nu pas de race kunnen zien. Door een panne bij de telefoonmaatschappij de hele morgen zonder tv en internet gezeten. Man man, wat een rare dingen allemaal...

Edwin90

Volgens Alonso was het een gezamenlijke beslissing. Zou ik ook zeggen natuurlijk. Maar toch vreselijk zonde, want de kans dat het alleen maar meer tijd ging kosten was veel te groot. Dan maar een inhaalrace en twee punten ofzo. :(

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 15:36:08
Volgens Alonso was het een gezamenlijke beslissing. Zou ik ook zeggen natuurlijk. Maar toch vreselijk zonde, want de kans dat het alleen maar meer tijd ging kosten was veel te groot. Dan maar een inhaalrace en twee punten ofzo. :(
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_staat_achter_beslissing/

rafael25

rACE PAS gezien.....

Red Bull = Vettel. Wie dat niet snapt is dom of naïef.

Jehoentelaar

Blijkbaar toch niet helemaal, anders had Vettel er in een eerder stadium wel voorbij gelaten door Webber.

Gerard

Net de race gezien.... Mooie gevechten, onthutsende reacties bij Red Bull...
Webber heeft helemaal gelijk, maar wij als racefans willen dit zien..