Round 2: Grand Prix Maleisië, Sepang

Gestart door Enzo, 18 maart 2013 - 01:45:05

« vorige - volgende »

Wie word de volgende winnaar ?

Kimi
Grosjean
Alonso
Massa
Vettel
Webber
Hamilton
Rosberg
Button
Perez
Sutil
Di Resta
Hulkenberg
Iemand anders namelijk .......

Sabai

En Mc Laren heeft snel de crew van FI terug genomen. ;D

KVDracer

Citaat van: Charrel op 24 maart 2013 - 10:09:49
Sorry hoor maar het commentaar is bar slecht! Pitstop van Button, je ziet het misgaan met het wiel en het mannetje die hem erop zet meteen zeggen dat het niet goed is.

En meneer van Dam en Albers, ja je ziet hem slecht wegkomen, problemen met de versnellingsbak bla bla, heel verhaal.. Endan later; hey ze wiel zit ook los!!!

Nee lul! Hij Button twijfelde omdat hij zag/voelde dat er iets niet goed zit.. Super slecht gezien van het commentaar

Dan is het commentaar op VIER wat beter, die hadden het wel direct gezien  :P

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:10:10
En Mc Laren heeft snel de crew van FI terug genomen. ;D
Da Crew...voor al uw ver@#@te pitstops... :P

KVDracer

Ik wist niet dat je nog mocht verder rijden, nadat uw crew u heeft moeten duwen naar uw plaats in de pits

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 10:16:47
Ik wist niet dat je nog mocht verder rijden, nadat uw crew u heeft moeten duwen naar uw plaats in de pits
Terugduwen mag/moet...want helpen in de pitlane zelf mag niet.

Franky R.

Zie via live-timing dat Vettel 1 stop minder probeert te maken? Webber, Hamilton en Rosberg staan nu op vier, tegen drie van Vettel...

Sabai

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:05:15
Vettel loopt een beetje achter de feiten aan nadat hij bij zijn eerste stop te vroeg gestopt is  :-\

Edit:

Wat is die Vettel toch geniaal wat een gevecht. Hopen dat hij het volhoud.

KVDracer

Dacht even terug aan Turkije 2010. Blijf toch hopen op een overwinning voor Webber.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:26:22
Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:05:15
Vettel loopt een beetje achter de feiten aan nadat hij bij zijn eerste stop te vroeg gestopt is  :-\

Edit:

Wat is die Vettel toch geniaal wat een gevecht. Hopen dat hij het volhoud.
Vettel weer op die kwetsbare mediums...kijk met belangstelling hoelang dat goed gaat...

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2013 - 10:19:54
Zie via live-timing dat Vettel 1 stop minder probeert te maken? Webber, Hamilton en Rosberg staan nu op vier, tegen drie van Vettel...
Nee, ook Vettel nu op vier stops...

Iceman2012


Sabai

Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.

Kootje

Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 10:13:20
Sorry hoor maar het commentaar is bar slecht! Pitstop van Button, je ziet het misgaan met het wiel en het mannetje die hem erop zet meteen zeggen dat het niet goed is.

En meneer van Dam en Albers, ja je ziet hem slecht wegkomen, problemen met de versnellingsbak bla bla, heel verhaal.. Endan later; hey ze wiel zit ook los!!!

Nee lul! Hij Button twijfelde omdat hij zag/voelde dat er iets niet goed zit.. Super slecht gezien van het commentaar

Ach ... ik had 't ook niet gezien, dus kan 't hen moeilijk kwalijk nemen. Voore de rest vond ik het, op wat foutieve coureursnamen na, prima commentaar.

Iceman2012

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 10:46:05
Wat een mietje die Rosberg hij mist gewoon de ballen  :P Wel een mooi podium zo.
hij geeft hamilton p3 cadeau. Professioneel.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 maart 2013 - 10:47:15
Citaat van: KVDracer op 24 maart 2013 - 10:13:20
Sorry hoor maar het commentaar is bar slecht! Pitstop van Button, je ziet het misgaan met het wiel en het mannetje die hem erop zet meteen zeggen dat het niet goed is.

En meneer van Dam en Albers, ja je ziet hem slecht wegkomen, problemen met de versnellingsbak bla bla, heel verhaal.. Endan later; hey ze wiel zit ook los!!!

Nee lul! Hij Button twijfelde omdat hij zag/voelde dat er iets niet goed zit.. Super slecht gezien van het commentaar

Ach ... ik had 't ook niet gezien, dus kan 't hen moeilijk kwalijk nemen. Voore de rest vond ik het, op wat foutieve coureursnamen na, prima commentaar.
Een 'Olav' had het mss ook niet gezien...Ik ben al blij dat we de race kunnen zien zonder reclame-onderbrekingen...