Man van de race Albert Park Australië

Gestart door Sabai, 17 maart 2013 - 08:57:30

« vorige - volgende »

De man van de race

Kimi
Alonso
Vettel
Massa
Sutil
Lewis
Giedo
Iemand anders.....

Sabai

Wie is de man van de race !

Edwin90

Raikkonen. Goed met de banden omgesprongen, en dat heeft zich nogal uitbetaald!

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

Super Seb

Met een minimale marge Sutil. Na een jaar afwezigheid zo terugkeren en gewoon keihard meegaan tussen de grote jongens, respect. Als die supersofts niet binnen een paar ronden volledig kapot waren had hij de absolute verrassing van het weekend geweest. Kimi heeft het fenomenaal gedaan (waar iedereen toch stiekem op hoopte) maar Sutil heeft zich fantastisch laten zien. Paul zal redelijk balen gok ik.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings


Franky R.

Sutil, met afstand!
Vergeet niet dat hij hele andere banden was gewend. Maar die jongen rijdt alsof hij nooit weg is geweest. Chapeau Sutil!

Wings

Sutil heeft toch flink wat kunnen testen?

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Kimi  heeft geweldig gereden. P7 begonnen en niet in de pits inhalen maar op de baan. Direct vastbijten als je kunt inhalen. Ik vraag me wel af of Lotus een gewaagde strategie heeft gekozen met die tweestopper of dat de andere teams kozen voor veilig [wat achteraf de verkeerde was?]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

Sutil of Kimi natuurlijk. Sutil gekozen omdat die zijn resultaat het minste verwacht werd.

Terminator

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 10:11:16
Sutil heeft toch flink wat kunnen testen?

Alleen pas in de laatste testweek.

janke

Hier ook Sutil. Op de mediums kon hij makkelijk met de top mee. Massa kwam er niet voorbij. Jammer dat zijn supersofts het een beetje verziekte. Een prima comeback met een goed resultaat.
Some things are too important to be left in the past.

Iceman2012

Kimi, nooit gedacht dat hij hier zou kunnen winnen. Super gereden, zn teamgenoot bijna op een ronde gezet

Wings

Di Resta finisht slechts 2-3 seconden achter Sutil. Leuk dat mensen op Sutil stemmen maar hij kwam daar te rijden door strategisch voordeel. Door een stop minder en doordat hij op de hardere band reed. Toen hij ook de stint met de nadelige option tyre achter de rug had zat hij op gelijke hoogte met zijn teamgenoot. Kortom; ook een pluimpje voor Di Resta.

Kootje

Eigenlijk vond ik niemand er echt bovenuit springen, maar als ik dan toch 'n keuze moet maken:

KIMI

Vooraf nooit gedacht dat hij kans op het podium zou maken, laat staan de overwinning. Maar toch .... als 'n duveltje uit 'n doosje passeerde hij de een na de ander en pakt de winst.