Man van de race Albert Park Australië

Gestart door Sabai, 17 maart 2013 - 08:57:30

« vorige - volgende »

De man van de race

Kimi
Alonso
Vettel
Massa
Sutil
Lewis
Giedo
Iemand anders.....

Kootje

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 11:58:11
Di Resta finisht slechts 2-3 seconden achter Sutil. Leuk dat mensen op Sutil stemmen maar hij kwam daar te rijden door strategisch voordeel. Door een stop minder en doordat hij op de hardere band reed. Toen hij ook de stint met de nadelige option tyre achter de rug had zat hij op gelijke hoogte met zijn teamgenoot. Kortom; ook een pluimpje voor Di Resta.

Mwah .... er is toch wel 'n verschil of je van 17 naar 7 rijdt, of van 9 naar 8 nietwaar? ???

0634


stefkimi

KIMI!  Als je in de voorlaatste ronde met 12 seconden voorsprong op Alonso doodleuk nog es snelste tijd neerzet dan waren die banden ver van versleten denk ik...
Hoop dat de Lotus echt zo goed is op ieder circuit...
Dan weten we nu al wie de volgen kampioen wordt...   :D
Leave me alone...!! I know what i'm doing...

0634


Figge

Kimi, man van de wedstrijd... Sutil eigenlijk net zo goed...

stefkimi

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2013 - 14:24:04
En wat is daar leuk aan ??? ?
Idd als Kimi fan van het eerste uur liet ik mijn fantasie even gaan, laat hem maar in laatste race kampioen worden... Blijft leuk voor (bijna)iedereen dan...
Leave me alone...!! I know what i'm doing...

0634


0634

Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:38:43
Mwah .... er is toch wel 'n verschil of je van 17 naar 7 rijdt, of van 9 naar 8 nietwaar? ???
Maar dat deed Sutil niet, want hij startte als 12e. Had daardoor inderdaad fors voordeel van de banden. Desalniettemin reed hij voortreffelijk, maar was hij als 10e gestart, had hij ongetwijfeld niet zolang vooraan meegedaan.

Jehoentelaar

Ondanks dat met die banden heb ik wel enorm genoten van Sutil en Force India. Daarom dus puur vanwege het gevoel voor Sutil gekozen. 8)

Gerard


Fabian

Sutil. Na een jaar afwezigheid op een super manier teruggekeerd. Puike race van Sutil. Kimi ook top.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2013 - 16:40:39
Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:38:43
Mwah .... er is toch wel 'n verschil of je van 17 naar 7 rijdt, of van 9 naar 8 nietwaar? ???
Maar dat deed Sutil niet, want hij startte als 12e. Had daardoor inderdaad fors voordeel van de banden. Desalniettemin reed hij voortreffelijk, maar was hij als 10e gestart, had hij ongetwijfeld niet zolang vooraan meegedaan.

Dan klopt http://www.gppits.net/nieuws/vettel_pakt_pole_in_australie1/ niet, daar staat toch echt dat hij van P17 komt. ::) Maar goed .... 12 naar 7 is ook nog steeds knapper dan van 9 naar 8 wat ook nog eens 'n cadeautje was.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 19:07:28
Citaat van: Jeroen op 17 maart 2013 - 16:40:39
Citaat van: Kootje op 17 maart 2013 - 12:38:43
Mwah .... er is toch wel 'n verschil of je van 17 naar 7 rijdt, of van 9 naar 8 nietwaar? ???
Maar dat deed Sutil niet, want hij startte als 12e. Had daardoor inderdaad fors voordeel van de banden. Desalniettemin reed hij voortreffelijk, maar was hij als 10e gestart, had hij ongetwijfeld niet zolang vooraan meegedaan.

Dan klopt http://www.gppits.net/nieuws/vettel_pakt_pole_in_australie1/ niet, daar staat toch echt dat hij van P17 komt. ::) Maar goed .... 12 naar 7 is ook nog steeds knapper dan van 9 naar 8 wat ook nog eens 'n cadeautje was.


Het klopt wel en ook weer niet...Sutil staat daar op P12 EN op P17...Enzo had een lange dag...Maar ook ik was redelijk gaar.


Please forgive us....

Kootje

 ;D

Foutje bedankt !!!


Ach ja .... kan gebeuren, toch? ???


Super Seb

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 10:11:16
Sutil heeft toch flink wat kunnen testen?

Sutil is als een na laatst bevestigd, kort voor de start van het seizoen. Ernstig korte aanlooptijd dus.

Citaat van: Wings op 17 maart 2013 - 11:58:11
Di Resta finisht slechts 2-3 seconden achter Sutil. Leuk dat mensen op Sutil stemmen maar hij kwam daar te rijden door strategisch voordeel. Door een stop minder en doordat hij op de hardere band reed. Toen hij ook de stint met de nadelige option tyre achter de rug had zat hij op gelijke hoogte met zijn teamgenoot. Kortom; ook een pluimpje voor Di Resta.

Koop een ballon en vier het. Di Resta en is van de 9e naar de 8e plek gegaan en Grosjean van de 8e naar de 10. Di Resta is de hele wedstrijd kleur, geur en smaakloos geweest in tegenstelling tot Sutil. Fascinerend wanneer 2 coureurs in dezelfde wagen rijden het altijd alle factoren zijn behalve de coureur zelf.
"Keep calm and ignore Multi-21....."