Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 20:05:33
Ook met Mol erbij schakel ik over naar de Beeb overigens, zodra het kan. Kan geen Mol tegenop.

Dan blijf ik toch bij Mol incl. HD Beeld. Geen reclames bij Sport 1 dus Mol kan nu echt roepen dat we niets meer missen ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Mike

Wat ben ik blij met deze dag! Onze Olav Mol is er volgend jaar weer! En wel vanaf locatie!
Het Duo commentaar moeten we inleveren maar echt missen ga ik dat echt niet!
alles is beter dan Ronald van Dam. Helaas gaat hij nog wel de vrije trainingen van commentaar voorzien tevens is de GP2 en GP3 ook nog niet bevestigd.
Maar wees eerlijk.. Sport1 moest ook wel!!! Ze hadden geen abbonee meer over alleen maar kritiek kritiek kritiek.
De vraag is nu alleen of ze niet te laat zijn? Ze hadden eigenlijk veel eerder in moeten grijpen.

Jullie toch ook blij dat Olav weer zijn passie mag uitvoeren en wij weer van ongekend leuke races kijken ook al is de race saai?!

NielsD

Citaat van: Mike op 25 november 2013 - 20:45:09
Wat ben ik blij met deze dag! Onze Olav Mol is er volgend jaar weer! En wel vanaf locatie!
Het Duo commentaar moeten we inleveren maar echt missen ga ik dat echt niet!
alles is beter dan Ronald van Dam. Helaas gaat hij nog wel de vrije trainingen van commentaar voorzien tevens is de GP2 en GP3 ook nog niet bevestigd.
Maar wees eerlijk.. Sport1 moest ook wel!!! Ze hadden geen abbonee meer over alleen maar kritiek kritiek kritiek.
De vraag is nu alleen of ze niet te laat zijn? Ze hadden eigenlijk veel eerder in moeten grijpen.

Jullie toch ook blij dat Olav weer zijn passie mag uitvoeren en wij weer van ongekend leuke races kijken ook al is de race saai?!

Over die andere klasses zullen we hopelijk morgen iets meer te horen krijgen. Mol gaat morgen reageren op veel tweets, dus dan zal-ie wel wat meer bekend maken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Mike

Ja om 10:15 op Grand Prix Radio, Jammer dat ik dan niet kan luisteren  :'( Iemand de mogelijkheid om het op te nemen zodat ik het later terug kan luisteren?

Terminator

In een land vol blinden, is éénoog koning.

Jammer dat iedereen hier al weer vergeten is dat Mol sinds pak-em-beet 2002, 2003 verschrikkelijk commentaar heeft geleverd. Mol kan situaties op de baan niet meer inschatten. Mol heeft strategieën niet door. Mol haalt rijders door elkaar. En ga zo maar door. Slechter dan Van Dam kan niet. Mol is enthousiaster. Maar ik had liever iemand gehad die het spelletje nog wel begrjpt. De arrogantie van Mol heeft dus ook bepaald dat hij geen co-commentator naast zich duldt. Het wordt dus weer één grote show met een bom vol fouten. Maar goed, helaas is het grote deel van de F1 fans dol op uitspraken als "Dikke lul, drie bier'', en maakt het blijkbaar niet uit dat de commentator je wat meer info voorziet, en uitlegt hoe het spelletje werkt.

Jehoentelaar

Mol kan prima als je daarnaast een scherm met livetiming en een scherm met Twitter aanhoudt. Enthousiasme en je blijft goed op de hoogte van het hele gebeuren.

Mike

Citaat van: Terminator op 25 november 2013 - 20:59:04
In een land vol blinden, is éénoog koning.

Jammer dat iedereen hier al weer vergeten is dat Mol sinds pak-em-beet 2002, 2003 verschrikkelijk commentaar heeft geleverd. Mol kan situaties op de baan niet meer inschatten. Mol heeft strategieën niet door. Mol haalt rijders door elkaar. En ga zo maar door. Slechter dan Van Dam kan niet. Mol is enthousiaster. Maar ik had liever iemand gehad die het spelletje nog wel begrjpt. De arrogantie van Mol heeft dus ook bepaald dat hij geen co-commentator naast zich duldt. Het wordt dus weer één grote show met een bom vol fouten. Maar goed, helaas is het grote deel van de F1 fans dol op uitspraken als "Dikke lul, drie bier'', en maakt het blijkbaar niet uit dat de commentator je wat meer info voorziet, en uitlegt hoe het spelletje werkt.

Tuurlijk.. Ook Olav Mol maakt fouten, Maar niet zoveel als Ronald van Dam! Maar Ronald van dam maakt vooral hele domme fouten! Zegt die dat het Alonso is staat er gewoon in beeld dat het Massa is!! Zulke fouten maakt Olav Mol niet!
Dat is ook de reden dat Olav vanaf locatie commentaar wil geven, Op locatie heb je namelijk altijd meer informatie al zal het nooit foutloos zijn.
Tevens heeft Olav altijd nieuwtjes die wij als kijker echt niet weten en hij weet precies hoe een F1 auto werkt en qua onderdelen enzo..

Olav heeft dus echt wel een flinke meerwaarde, Daar kan geen co-commentator tegenop.

Terminator

Citaat van: Mike op 25 november 2013 - 21:15:21
Tuurlijk.. Ook Olav Mol maakt fouten, Maar niet zoveel als Ronald van Dam! Maar Ronald van dam maakt vooral hele domme fouten! Zegt die dat het Alonso is staat er gewoon in beeld dat het Massa is!! Zulke fouten maakt Olav Mol niet!

Nou... Dan heb je de afgelopen jaren echt niet goed geluisterd..

Mike



Nou... Dan heb je de afgelopen jaren echt niet goed geluisterd..
[/quote]
De laatste jaren maakte die zeker veel fouten maar dat komt omdat hij de laatste jaren bij RTL ook vanuit Hilversum commentaar gaf, ook niet vanaf locatie.

Terminator

Sorry Mike. Maar dat vind ik zo'n onzin. Hij ziet het zelfde beeld. Dat maakt het niet uit waar je zit. Ik zie thuis ook dat het Grosjean is in plaats van Raikkonen. Daarvoor hoef ik niet op Monza te zitten.

NielsD

Qua rijdersfoutjes maakt het natuurlijk niet uit of je op locatie bent of niet. Als het gaat om inside-info, snelle quotes, maken van leuke items voor de voorbeschouwing etc. Dan is op locatie zijn essentieel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Mike

Ja maar hun kijken niet constant op 1 scherm.. hun hebben ook tijdwaarnemingen waar ze op moeten letten en altijd naar helmen kijken is ook niet goed dan mis je namelijk ook belangrijke andere dingen die gebeuren

Terminator

Dus moet hij een co-commentator erbij hebben die dat soort dingen in de gaten houdt. Maar dat wil Mol niet...

Perton

Citaat van: Mike op 25 november 2013 - 21:15:21
Tuurlijk.. Ook Olav Mol maakt fouten, Maar niet zoveel als Ronald van Dam! Maar Ronald van dam maakt vooral hele domme fouten! Zegt die dat het Alonso is staat er gewoon in beeld dat het Massa is!! Zulke fouten maakt Olav Mol niet!
Euh ik weet niet hoe lang jij Formule 1 kijkt, maar jawel, dat heeft Mol heel vaak gedaan.

CitaatDat is ook de reden dat Olav vanaf locatie commentaar wil geven, Op locatie heb je namelijk altijd meer informatie al zal het nooit foutloos zijn.
Welke extra info heb je dan daadwerkelijk tijdens de race zelf? Behalve dat je de coureurs vanuit je commentaarbox over start/finish ziet razen en in dat opzicht misschien een iets beter overzicht hebt.

CitaatTevens heeft Olav altijd nieuwtjes die wij als kijker echt niet weten
Euh, wederom nee. Dat heeft hij niet. Elk nieuwtje dat hij heeft, praat hij na van de gerenommeerde sites (BBC, Autosport, Sky, noem het maar op). En in de tijd dat internet nog niet zo groot was, leek het inderdaad alsof Mol veel nieuwtjes had, maar tegenwoordig weten we dankzij Twitter alle nieuwtjes al zodra we ons bed uit rollen.