Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Sabai

Citaat van: Gerard op 25 november 2013 - 16:07:27
okay, nou, dat is niet verkeerd!!

HEBBEN DIE 90+PAGINA'S ZEUREN HIER TOCH ZIN GEHAD  ;D ;)

Bij google staat dit topic wel bovenaan als je zijn naam  in typt dus wie weet heeft het idd mee geholpen ;D


Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Mij ook. Maar mocht Van Dam door zijn gegaan, had ik ook een abbo genomen.

Voor mij geen gekut met streams of met Duitse gebral.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 18:50:41
Mij ook. Maar mocht Van Dam door zijn gegaan, had ik ook een abbo genomen.

Voor mij geen gekut met streams of met Duitse gebral.

Nee met RVD had ik geen abbo genomen. Overigens voor degene die RVD niet kan missen kan van zijn zalvend geluid bij de VT genieten  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Iemand overigens nog die briljante jaarclip gezien van één minuut op Sport1? De titels (stand) nog vol in beeld, een gemaakt enthousiaste kreet van Ronald tussendoor. Je kon goed zien dat hij in drie minuten in elkaar geflanst was.  ;D

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2013 - 19:43:45
Iemand overigens nog die briljante jaarclip gezien van één minuut op Sport1? De titels (stand) nog vol in beeld, een gemaakt enthousiaste kreet van Ronald tussendoor. Je kon goed zien dat hij in drie minuten in elkaar geflanst was.  ;D

Nee sorry, ik was die geniale van de BBC aan het kijken..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 19:47:20
Citaat van: Edwin90 op 25 november 2013 - 19:43:45
Iemand overigens nog die briljante jaarclip gezien van één minuut op Sport1? De titels (stand) nog vol in beeld, een gemaakt enthousiaste kreet van Ronald tussendoor. Je kon goed zien dat hij in drie minuten in elkaar geflanst was.  ;D
Nee sorry, ik was die geniale van de BBC aan het kijken..

Die heb ik later terug gekeken, zag er prima uit inderdaad!  :) Kippenvel.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 18:50:41
Mij ook. Maar mocht Van Dam door zijn gegaan, had ik ook een abbo genomen.

Voor mij geen gekut met streams of met Duitse gebral.

Dan had ik waarschijnlijk eerst nog getwijfeld en uiteindelijk toch overstag gegaan. ;D

0634

Ook met Mol erbij schakel ik over naar de Beeb overigens, zodra het kan. Kan geen Mol tegenop.

NielsD

Stel dat de BBC ineens alles weer mag uitzenden, wat doen jullie dan?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


0634

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 20:06:53
Stel dat de BBC ineens alles weer mag uitzenden, wat doen jullie dan?

Dan geen Sport1. Alles via de Beeb, geen seconde twijfel. Kan niemand in NL tegenop, al gaan ze met een leger naar een race toe.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 20:08:30
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 20:06:53
Stel dat de BBC ineens alles weer mag uitzenden, wat doen jullie dan?

Dan geen Sport1. Alles via de Beeb, geen seconde twijfel. Kan niemand in NL tegenop, al gaan ze met een leger naar een race toe.

Hahaha. Zelfde hier, Edwards en DC is echt een gouden combinatie.

Als we nu gewoon allemaal massaal gaan Twitteren dat de Beeb alles moet gaan uitzenden, misschien lukt het ons wel weer! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: Kootje op 25 november 2013 - 19:49:50
Citaat van: Jeroen op 25 november 2013 - 18:50:41
Mij ook. Maar mocht Van Dam door zijn gegaan, had ik ook een abbo genomen.

Voor mij geen gekut met streams of met Duitse gebral.

Dan had ik waarschijnlijk eerst nog getwijfeld en uiteindelijk toch overstag gegaan. ;D

NO WAY!! Dan had ik voor de Beeb en RTL gegaan!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel