Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

SDG

Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 13:07:44
Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 12:42:34
Slechte kennis van de Duitse taal en geen zin in een haperende stream. Daarom ben ik ook gestopt met het streamen van Engels commentaar onder de beelden van Sport1. Op een gegeven moment ben je meer bezig met die stream telkens herstarten en het 'op tijd zetten' van je beeld dan met de race kijken.

Hmmm, maar daar heb ik helemaal geen last van. Wat betekend dat je of een slechte stream gebruikt, of een langzame verbinding hebt, of een verouderde computer gebruikt. Ik zou me geld liever uitgeven aan een beter systeem thuis dan aan een Sport 1 Abbo.

Zit hier thuis op VDSL2. Vanmorgen gewoon draadloos Sky gestreamd op mijn laptop vanuit mijn bed, zonder ook maar de minste hapering. Die HD-beelden mis ik dan wel, maar die zie ik dan wel eenmaal ik de review op Blu-Ray aanschaf.  ;)

Enzo

Citaat van: SDG op 06 oktober 2013 - 17:13:53
Citaat van: Enzo op 06 oktober 2013 - 13:07:44
Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2013 - 12:42:34
Slechte kennis van de Duitse taal en geen zin in een haperende stream. Daarom ben ik ook gestopt met het streamen van Engels commentaar onder de beelden van Sport1. Op een gegeven moment ben je meer bezig met die stream telkens herstarten en het 'op tijd zetten' van je beeld dan met de race kijken.

Hmmm, maar daar heb ik helemaal geen last van. Wat betekend dat je of een slechte stream gebruikt, of een langzame verbinding hebt, of een verouderde computer gebruikt. Ik zou me geld liever uitgeven aan een beter systeem thuis dan aan een Sport 1 Abbo.

Zit hier thuis op VDSL2. Vanmorgen gewoon draadloos Sky gestreamd op mijn laptop vanuit mijn bed, zonder ook maar de minste hapering. Die HD-beelden mis ik dan wel, maar die zie ik dan wel eenmaal ik de review op Blu-Ray aanschaf.  ;)

Hier net zo, breedband Z3 verbinding en kijken op de tab vanuit bed.
Overigens, sommige streams claimen HD kwaliteit uit te zenden, maar dat betwijfel ik....

Jehoentelaar

Met het Duits is an sich niks mis, maar ze hebben bij RTL Deutschland inhoudelijk niet heel veel te melden. Met de juiste Twitteraccounts bij de hand kom je een stuk verder.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 06 oktober 2013 - 23:45:33
Met het Duits is an sich niks mis, maar ze hebben bij RTL Deutschland inhoudelijk niet heel veel te melden. Met de juiste Twitteraccounts bij de hand kom je een stuk verder.
Precies hetzelfde als op Sport1 dus. Ik denk dat ik na het seizoen Sport1 opzeg. Weer geërgerd gisteren.

NielsD

Citaat van: Matthijs op 07 oktober 2013 - 08:43:35
Citaat van: Jehoentelaar op 06 oktober 2013 - 23:45:33
Met het Duits is an sich niks mis, maar ze hebben bij RTL Deutschland inhoudelijk niet heel veel te melden. Met de juiste Twitteraccounts bij de hand kom je een stuk verder.
Precies hetzelfde als op Sport1 dus. Ik denk dat ik na het seizoen Sport1 opzeg. Weer geërgerd gisteren.

Ik ga er vanuit dat het volgende seizoen anders wordt aangepakt. Hier verliezen ze alleen maar mee.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wallie

Citaat van: Jehoentelaar op 06 oktober 2013 - 23:45:33
Met het Duits is an sich niks mis, maar ze hebben bij RTL Deutschland inhoudelijk niet heel veel te melden. Met de juiste Twitteraccounts bij de hand kom je een stuk verder.
Gisteren ook RTL D gekeken en dat was afgezien van de verschillende werbungen goed te doen.
Wasser en Danner zijn geen Mol/Kalff of Edwards/Coulthard.

Vroeger ook veel naar RTL D gekeken met altijd mooie voorbeschouwingen over Schumi etc. warm-up op zondag morgen etc.

En ik ben er weer naar een lange afwezigheid ;)
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Citaat van: Wallie op 07 oktober 2013 - 13:00:20
Citaat van: Jehoentelaar op 06 oktober 2013 - 23:45:33
Met het Duits is an sich niks mis, maar ze hebben bij RTL Deutschland inhoudelijk niet heel veel te melden. Met de juiste Twitteraccounts bij de hand kom je een stuk verder.
Gisteren ook RTL D gekeken en dat was afgezien van de verschillende werbungen goed te doen.
Wasser en Danner zijn geen Mol/Kalff of Edwards/Coulthard.

Vroeger ook veel naar RTL D gekeken met altijd mooie voorbeschouwingen over Schumi etc. warm-up op zondag morgen etc.

En ik ben er weer naar een lange afwezigheid ;)

Het verslag op RTL is ook bagger, gruwelijk saai en voegt niets toe. Ook hier zeuren ze tijdens de teamradio en vertalen wat iedereen allang zelf gehoord heeft. Zelfs [natuurlijk] de persco wordt irritant vertaald zodat je de duidelijke engelse versie al niet eens meer kunt verstaan....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat laatste is inderdaad fokking irritant. Flikker op met dat Duits zeg.

Edwin90

Dat zijn Duitsers, die synchroniseren alles na. Je hoort bij elk interview twee mensen tegelijk praten  ::)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2013 - 20:02:51
Dat laatste is inderdaad fokking irritant. Flikker op met dat Duits zeg.

Maar goed, ik vind die persco op het podium toch al niets, rommelig en al bijna niet te volgen. Geef mij maar de oude opzet, veel professioneler en duidelijk. Geen geschreeuw van Coulthard, Herbert en andere oud coureurs, voegt niets toe vind ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


Sabai

Citaat van: Arthur op 07 oktober 2013 - 20:16:04
Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2013 - 20:02:51
Dat laatste is inderdaad fokking irritant. Flikker op met dat Duits zeg.

Maar goed, ik vind die persco op het podium toch al niets, rommelig en al bijna niet te volgen. Geef mij maar de oude opzet, veel professioneler en duidelijk. Geen geschreeuw van Coulthard, Herbert en andere oud coureurs, voegt niets toe vind ik.

In het begin vond ik het wel leuk.Maar bij nader inzien vind ik de oude opzet ook beter en duidelijker.

0634

Met de aantekening dat het voor de (betalende)  toeschouwer ter plaatse zo natuurlijk wel veel leuker is. Als je tenminste in de kluwen mensen voor het podium kan staan.

(overigens zijn Sport1-kijkers tegenwoordig natuurlijk ook betalende toeschouwers, maar dit terzijde)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2013 - 20:28:39
Met de aantekening dat het voor de (betalende)  toeschouwer ter plaatse zo natuurlijk wel veel leuker is. Als je tenminste in de kluwen mensen voor het podium kan staan.

(overigens zijn Sport1-kijkers tegenwoordig natuurlijk ook betalende toeschouwers, maar dit terzijde)

Dat ben ik dan weer met jou eens!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Tom Coronel co-commentator dit weekend. Goed bezig!  :)

Dan kan Van Dam wel thuisblijven.