Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 september 2013 - 22:41:07
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)
Nou, veranderen naar een maandbedrag en ze hebben mij weer terug als klant... ;)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:10:22
Citaat van: Kootje op 23 september 2013 - 22:41:07
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)
Nou, veranderen naar een maandbedrag en ze hebben mij weer terug als klant... ;)

Dat kan hoor Franky [dat maandbedrag] momenteel is het € 15,95 [oid]  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:13:43
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:10:22
Citaat van: Kootje op 23 september 2013 - 22:41:07
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)
Nou, veranderen naar een maandbedrag en ze hebben mij weer terug als klant... ;)

Dat kan hoor Franky [dat maandbedrag] momenteel is het € 15,95 [oid]  ;D


Precies de helft teveel... ;D ;D ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:17:02
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:13:43
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 23:10:22
Citaat van: Kootje op 23 september 2013 - 22:41:07
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)

Voor dat geld heb je ook alleen de race, of beter gezegd ...... één race. ::)
Nou, veranderen naar een maandbedrag en ze hebben mij weer terug als klant... ;)

Dat kan hoor Franky [dat maandbedrag] momenteel is het € 15,95 [oid]  ;D


Precies de helft teveel... ;D ;D ;D

Ik zie het nog niet gebeuren :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:04:25
Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 22:44:40
Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:25:48
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 19:32:08
Wellicht een oplossing voor 2014 voor Sport1; geen commentaar meer maar enkel standaardgeluid. Compensatie; geen € 15,95 per maand maar € 10,00 per maand? Wel HD beeld uiteraard en beeldkeuze [onboard].
Ik hoef geen VT's te zien....Alleen de race. 7,50 euro en ze hebben een deal!!! 8)
Vroeger had ik ook niks met een vrije training, maar met de BBC-races pak ik er graag eentje mee. Ze weten daar altijd een heleboel dingen te vertellen om up-to-date te raken met het hele verhaal. Is met Sport1 uiteraard niet het geval, maar soit.

Af en toe een VT-tje meepikken is wel aardig met nuttig commentaar welteverstaan. Maar om ze nu allemaal te zien hoeft voor mij dan ook weer niet. Dan wordt het weer overkill.
Ik vind drie vrije trainingen sowieso een beetje onzin, er zijn weinig raceklassen met zo'n scheve verhouding tussen trainingstijd en racetijd.

Kootje

@Franky,

Weet niet of je Ziggo hebt, maar die hebben nu iig weer 'n actie. Namelijk 3 maanden lang Film 1 & Sport 1 voor maar €7,50.  Heb eerst nog ff nagevraagd of het geen probleem was dat ik voor 'n paar maanden terug ook al Sport 1 voor 'n actieprijs heb gehad en dat was 't niet, dus .... ik heb 'm direct weer afgesloten om 'm over 2 maanden weer op te zeggen.  :D :-* ;D

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 23:33:14
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:04:25
Citaat van: Jehoentelaar op 23 september 2013 - 22:44:40
Vroeger had ik ook niks met een vrije training, maar met de BBC-races pak ik er graag eentje mee. Ze weten daar altijd een heleboel dingen te vertellen om up-to-date te raken met het hele verhaal. Is met Sport1 uiteraard niet het geval, maar soit.

Af en toe een VT-tje meepikken is wel aardig met nuttig commentaar welteverstaan. Maar om ze nu allemaal te zien hoeft voor mij dan ook weer niet. Dan wordt het weer overkill.
Ik vind drie vrije trainingen sowieso een beetje onzin, er zijn weinig raceklassen met zo'n scheve verhouding tussen trainingstijd en racetijd.

Vrije trainingen kijk ik ook zelden, behalve dan aan het begin van het seizoen, wanneer mijn Formule 1-honger nog het grootst is na de winterstop. Hetgeen er verteld wordt is nadien echter meestal wel in samenvatting te vinden in tekstvorm en in de 'F1 Show' van Sky brengen ze ook altijd wel wat hoogtepunten in beeld. Maar daarvoor ga ik niet de hele sessie uitzitten, ook al doordat ik daarnaast ook nog andere klassen volg en ik geen 'overkill' wil. Overigens zijn de Formule 1 en de MotoGP de enige klassen waarvan ik ook de kwalificaties bekijk. Bij de andere klassen neem ik doorgaans genoegen met de races zelf.

NielsD

Gaan er héééééele wilde geruchten dat Fox Sports de rechten misschien gaat overnemen volgend jaar?

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Citaat van: NielsD op 24 september 2013 - 16:25:39
Gaan er héééééele wilde geruchten dat Fox Sports de rechten misschien gaat overnemen volgend jaar?


Dan kan het alleen maar beter worden.Fox is toevallig ook de eigenaar van Sky sport.

NielsD

Citaat van: Sabai op 24 september 2013 - 17:26:01
Citaat van: NielsD op 24 september 2013 - 16:25:39
Gaan er héééééele wilde geruchten dat Fox Sports de rechten misschien gaat overnemen volgend jaar?


Dan kan het alleen maar beter worden.Fox is toevallig ook de eigenaar van Sky sport.

Ik denk dat het niet waar is, maar 't zou wel goed zijn!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 september 2013 - 16:05:27
@Franky,

Weet niet of je Ziggo hebt, maar die hebben nu iig weer 'n actie. Namelijk 3 maanden lang Film 1 & Sport 1 voor maar €7,50.  Heb eerst nog ff nagevraagd of het geen probleem was dat ik voor 'n paar maanden terug ook al Sport 1 voor 'n actieprijs heb gehad en dat was 't niet, dus .... ik heb 'm direct weer afgesloten om 'm over 2 maanden weer op te zeggen.  :D :-* ;D


Nope, UPC...

Arthur

Citaat van: Franky R. op 24 september 2013 - 17:43:26
Citaat van: Kootje op 24 september 2013 - 16:05:27
@Franky,

Weet niet of je Ziggo hebt, maar die hebben nu iig weer 'n actie. Namelijk 3 maanden lang Film 1 & Sport 1 voor maar €7,50.  Heb eerst nog ff nagevraagd of het geen probleem was dat ik voor 'n paar maanden terug ook al Sport 1 voor 'n actieprijs heb gehad en dat was 't niet, dus .... ik heb 'm direct weer afgesloten om 'm over 2 maanden weer op te zeggen.  :D :-* ;D


Nope, UPC...

Ook met die aanbieding komt het er NIET in >:(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 24 september 2013 - 18:41:57
Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Fox gaat nooit het volle pond betalen als ze nu al zien dat de resultaten ver beneden peil liggen. Dan moet Sport 1 een stevig verlies pakken. Of ze dat willen en kunnen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 25 september 2013 - 19:13:37
Citaat van: Edwin90 op 24 september 2013 - 18:41:57
Hmm, Sport1 heeft een driejarig contract. Ik ga er vanuit dat dat gewoon betaald is. Of Fox moet Sport1 willen overnemen? Die verhalen heb ik namelijk wel meegekregen.

Fox Sports is wel met een groot team aanwezig tijdens de races. Vraag is alleen of ze dat voor de Nederlandse markt ook zouden doen. Het minste dat ze kunnen doen is meerdere audio streams beschikbaar stellen.

Maargoed, let's not jump the gun.  ;)

Fox gaat nooit het volle pond betalen als ze nu al zien dat de resultaten ver beneden peil liggen. Dan moet Sport 1 een stevig verlies pakken. Of ze dat willen en kunnen....

Nu verliezen ze ook. Misschien kost ze op termijn nog wel meer geld, dan als ze het nu door Fox laten overnemen. Maar dat is een rekensommetje voor Sport1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna