Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

0634

Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 13:21:24

Hoezo jij hebt geen BBC, hebben jullie dat in Nederland niet gewoon op de kabeltelevisie? Ik heb hier zelfs nog wel BBC entertainment en BBC world op tv...

Nee, BBC heb je hier alleen als je digitale tv hebt.

Maikel0230

#976
Citaat van: Jeroen op 10 september 2013 - 18:40:40
Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 13:21:24

Hoezo jij hebt geen BBC, hebben jullie dat in Nederland niet gewoon op de kabeltelevisie? Ik heb hier zelfs nog wel BBC entertainment en BBC world op tv...

Nee, BBC heb je hier alleen als je digitale tv hebt.



Lang leve Belgiƫ zegt deze Vlaams-nationalist


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

 ;D

Timon is een baas trouwens  8)

Om even terug te komen op de BBC. Ziggo krijgt mega kritiek dat ze BBC niet meer in HD uitzenden. Vooralsnog is er geen reactie van Ziggo uit. Maar het kan nooit lang meer duren, andere aanbieders als UPC hebben het namelijk wel in HD. Las zelfs al stukken dat dat grapje Ziggo gewoon klanten kost.

Maikel0230

Citaat van: Edwin90 op 10 september 2013 - 18:54:26
;D

Timon is een baas trouwens  8)

Om even terug te komen op de BBC. Ziggo krijgt mega kritiek dat ze BBC niet meer in HD uitzenden. Vooralsnog is er geen reactie van Ziggo uit. Maar het kan nooit lang meer duren, andere aanbieders als UPC hebben het namelijk wel in HD. Las zelfs al stukken dat dat grapje Ziggo gewoon klanten kost.


Aha
Ik heb de BBC dus wel op kabel en digitaal maar dan weer niet in HD...Wat een verschil en ik woon potverdorie op nog geen 10km van de Nederlandse grens.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 10 september 2013 - 18:46:21
Lang leve Belgiƫ zegt deze Vlaams-nationalist



Afgezien van Kompany kan ik dus werkelijk geen enkele speler op die foto bij naam noemen. Maar ik ben dan ook geen voetballiefhebber.  ;)

gloudiesaurus

Nou ze hebben geen onaardig elftal die Belgen  :P

Maar het ging hier over Van Dam  :o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Goed, ik las dat dit weekend Albers co-commentaar doet bij de wedstrijd in Singapore. Die vind ik goed te pruimen, dus heb ik maar een keer zo'n wedstrijd besteld bij Ziggo. Kost 6,95, maar ik moet Singapore in HD zien. Gaan we ook even kijken of van Dam wat beter is geworden, al ben ik bang van ....
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Albers vind ik juist waardeloos, sorry. Betwetertje die denkt dat hij heel wat voorstelt. Zo komt hij in ieder geval altijd over. Doe mij Doornbos maar. Ach je, zo hebben we allemaal onze voorkeuren.

Matthijs

Ik vind dat betwetertje juist net iets meer achtergrondinfo geven en gaat meer de diepte in dan de andere co-commentators. Tom Coronel zo'n nog een betere oplossing zijn imo. Maar ja, wat weet ik er van, ik kijk zo vaak als het kan BBC...

0634

Over Coronel ben ik het wel eens. Brengt ook nog eens passie toe aan de lauwe Van Dam.

gloudiesaurus

Nou het was weer drama vandaag met Van Dam. In de 1e sessie geen enkele update over Van der Garde......
Ook toen hij zijn rondjes al gereden had.
Daar kijk ik nu juist Q1 voor..
Toen die update van Van Dam eindelijk kwam was Van der Garde al afgevlagd en was Pic sneller.
Komt Van Dam met de opmerking jaaa Van der Garde gaat nu komen met zijn snelle ronde  ::) ::) ::)

Zeg dan niks................

Vervolgens sprak Albers alleen maar over geld, geld, en business.
Ja "hij deed een good job in de free practises". "Zijn engineers zullen satisfied zijn met zijn race-pace"
Dat Engels met Nederlands gemixte populaire goede van Albers irriteert me mateloos.

Vervolgens valt hem in Q2 niet op dat Gutierrez sneller was dan Hulkenberg en dat de Hulk buiten de top 10 stond.
Van Dam heeft het gewoon niet...

Het HD kijken is leuk, maar het commentaar? Drama.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Ach, waarschijnlijk wordt het morgen toch weer een optocht. Er kan dan voor van Dam weinig misgaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 21 september 2013 - 22:12:32
Ach, waarschijnlijk wordt het morgen toch weer een optocht. Er kan dan voor van Dam weinig misgaan.

Zelfs dan kan bij het hem mis gaan. Want dan komt ie weer met dezelfde verhalen als die ik tijdens de vorige GP al hoorde  :D
Olav vertelde en ook bij BBC of Sky vertellen ze dan nog interessante info...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2013 - 22:22:34
Citaat van: NielsD op 21 september 2013 - 22:12:32
Ach, waarschijnlijk wordt het morgen toch weer een optocht. Er kan dan voor van Dam weinig misgaan.

Zelfs dan kan bij het hem mis gaan. Want dan komt ie weer met dezelfde verhalen als die ik tijdens de vorige GP al hoorde  :D
Olav vertelde en ook bij BBC of Sky vertellen ze dan nog interessante info...

Nog zeven races en dan zal Ronald er wel uitvliegen. Als Sport1 hem er dan niet uitgooit, dan zijn ze helemaal ongeloofwaardig.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

#989
De heren van VIER waren vandaaf ook niet te smaken, elk gerucht is volgens hun al een feit zoal het gerucht dat Smedley naar Williams zoi gaan. Hierover is bij mijn weten nog niets bevestigd.

Hoop dar het morgen terug naar het acceptabele niveau gaat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25