Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Matthijs

Is die livestream van Sky gratis? Ik neem tenminste aan dat je Sky bedoelt en niet Sport1.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Citaat van: Matthijs op 30 juli 2013 - 14:27:10
Is die livestream van Sky gratis? Ik neem tenminste aan dat je Sky bedoelt en niet Sport1.

Inderdaad, foutje van mij, heb 't geëdit. Gratis is het wel, maar de persoon die die stream de wereld instuurt is in ieder geval niet legaal bezig. ;)

Matthijs

Citaat van: Jozef op 30 juli 2013 - 15:14:26
Citaat van: Matthijs op 30 juli 2013 - 14:27:10
Is die livestream van Sky gratis? Ik neem tenminste aan dat je Sky bedoelt en niet Sport1.

Inderdaad, foutje van mij, heb 't geëdit. Gratis is het wel, maar de persoon die die stream de wereld instuurt is in ieder geval niet legaal bezig. ;)
Haha ik weet genoeg! Spa wordt dus BBC!

SDG

Citaat van: Jozef op 30 juli 2013 - 13:54:24
Als de BBC een race niet uitzendt, kijk ik een livestream van Sky. Ja, af en toe wordt je beeld zwart voor een paar seconden, wat extreem frustrerend is, maar het commentaar is wel gewoon zeer goed (Brundle en Croft), je hebt de gridwalk van Martin Brundle, de SkyPad met Anthony Davidson, pitcommentaar van Ted Kravitz, interviews tijdens de race met rijders die uitgevallen zijn, ...

Dit alles maakt het wegvallen van het beeld ruimschoots goed.

Juist ook de redenen waarom ik een schimmige livestream van Sky verkies boven een full-HD beeld met surround-geluid van zenders als Vier of Sport1. Iemand op mijn werk zei ooit eens tegen me dat ze wel eens een keer naar een Formule 1-race had gekeken, maar dat ze het na een paar rondjes wel gezien had. 'Gewoon wat wagentjes die achter elkaar aan rijden', was haar commentaar. Nu ja, als je geen inzicht hebt in de strategie van de wedstrijd, of de commentatoren geven je die strategie niet mee, dan lijkt het voor een leek allemaal wel zo te zijn, uiteraard. Bovendien zuigen commentatoren als Ben Edwards bij BBC en David Croft bij Sky je met hun enthousiaste verslaggeving vanaf de eerste seconde helemaal op in de race. 'Lights out and away we go!' Gewoon heerlijk is dit!

Arthur

Citaat van: Kootje op 30 juli 2013 - 13:37:51
Ach ja ... zo is het overal wel wat. Bij RTL+ bleven ze maar doorhameren dat Vettel 'n andere vleugelafstelling wou, terwijl duidelijk te hoeren was dat hij slechts vroeg z'n vleugel te checken op schade die er ook was. Van Dam begreep dit iig wel goed. Daarnaast werd ik 'n beetje ziek van dat chauvinistische gebral. Gewlukkig versta ik de helft maar, maar ik zit er hard aan te denken om na de zomerstop toch Sport1 maar weeer 'n kans te geven. Spa kijk ik uiteraard op de Beeb, maar de eerstvolgende wedstrijd die niet door de Beeb wordt uitgezonden ga ik eerst 'n livestream de kans geven. Bevalt dit ook niet, dan toch maar weer naar Sport1, want die Duitsers kunnen er ook niks van imo.

Eens! Bij RTL is het de Grote Vettelshow. Maar nog steeds gratis. En dus ga ik voor het gebral van Van Dam geen € 15,00 neertellen. Nog steeds RTL dus icm BBC...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Met Hongarije de laatste twintig ronden gezien via Sport1. Had puur door Twitter er bij te houden binnen vijf minuten al drie aanvullingen gedaan op het gezwets van de heren van Sport1. En dat constante onderlinge gebral over allemaal onzin terwijl er buiten beeld pitstops plaatsvinden, oef. Hier zijn nog geen woorden voor bedacht.

Matthijs

Citaat van: Arthur op 31 juli 2013 - 09:26:27
Citaat van: Kootje op 30 juli 2013 - 13:37:51
Ach ja ... zo is het overal wel wat. Bij RTL+ bleven ze maar doorhameren dat Vettel 'n andere vleugelafstelling wou, terwijl duidelijk te hoeren was dat hij slechts vroeg z'n vleugel te checken op schade die er ook was. Van Dam begreep dit iig wel goed. Daarnaast werd ik 'n beetje ziek van dat chauvinistische gebral. Gewlukkig versta ik de helft maar, maar ik zit er hard aan te denken om na de zomerstop toch Sport1 maar weeer 'n kans te geven. Spa kijk ik uiteraard op de Beeb, maar de eerstvolgende wedstrijd die niet door de Beeb wordt uitgezonden ga ik eerst 'n livestream de kans geven. Bevalt dit ook niet, dan toch maar weer naar Sport1, want die Duitsers kunnen er ook niks van imo.

Eens! Bij RTL is het de Grote Vettelshow. Maar nog steeds gratis. En dus ga ik voor het gebral van Van Dam geen € 15,00 neertellen. Nog steeds RTL dus icm BBC...
Die afweging heb ik ook gemaakt. Ik vind het belachelijk om 15 euro neer te tellen voor iets wat vorig jaar gratis en van hogere kwaliteit was. Maarja, het alternatief is RTL en dat kan me helemaal niet bekoren. Vervelende taal en niet enthousiasmerend. Formule 1 kijken vind ik heel belangrijk, dus uiteindelijk toch maar mijn trots ingeslikt en 15 euro per maand afgetikt...

SDG

Citaat van: Matthijs op 02 augustus 2013 - 12:01:39
Die afweging heb ik ook gemaakt. Ik vind het belachelijk om 15 euro neer te tellen voor iets wat vorig jaar gratis en van hogere kwaliteit was. Maarja, het alternatief is RTL en dat kan me helemaal niet bekoren. Vervelende taal en niet enthousiasmerend. Formule 1 kijken vind ik heel belangrijk, dus uiteindelijk toch maar mijn trots ingeslikt en 15 euro per maand afgetikt...

Ben ik hier de enige op dit forum die Duits een mooie taal vindt?  :P

Gerard

ja ;D nee, geintje.. wat mij vooral stoort is dat op Rtl alles vertaald wordt naar het Duits, maar het Engels er nog wel doorheen te horen is... Zoo iri >:(

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 01 augustus 2013 - 21:23:00
Met Hongarije de laatste twintig ronden gezien via Sport1. Had puur door Twitter er bij te houden binnen vijf minuten al drie aanvullingen gedaan op het gezwets van de heren van Sport1. En dat constante onderlinge gebral over allemaal onzin terwijl er buiten beeld pitstops plaatsvinden, oef. Hier zijn nog geen woorden voor bedacht.

"Oh oh oh ze raken elkaar", Van Dam over Massa.........
Er was niet eens contact  ;)

Van Dam moet gewoon zijn spulletjes pakken en Mol weer de kans geven. Van Dam heeft het gewoon niet en gaat het ook niet leren.........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

#926
Ik heb gisteren de oportuniteit gekregen om een race van Sport1 te kunnen bekijken bij een Nederlandse vriend, mijn god, die van Dam mag meteen wandelen gestuurd worden, ik vraag mij eigenlijk af wie daar nog een abonement voor wil nemen?

En ik maar denken dat ze bij VIER erg waren. Daar kun je vaak al niet over naar huis schrijven maar deze kerel is echt niet te geloven. Blijf maar snel journalist voor Fomule1 magazine kerel daar was je en ben je nog steeds veel beter in!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Silverblaze

Citaat van: Maikel0230 op 05 augustus 2013 - 11:09:40
Ik heb gisteren de oportuniteit gekregen om een race van Sport1 te kunnen bekijken bij een Nederlandse vriend, mijn god, die van Dam mag meteen wandelen gestuurd worden, ik vraag mij eigenlijk af wie daar nog een abonement voor wil nemen?

En ik maar denken dat ze bij VIER erg waren. Daar kun je vaak al niet over naar huis schrijven maar deze kerel is echt niet te geloven. Blijf maar snel journalist voor Fomule1 magazine kerel daar was je en ben je nog steeds veel beter in!

Welke race was het ?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Silverblaze

Citaat van: Maikel0230 op 05 augustus 2013 - 11:24:33
Hongarije

Dan ging het over Pirelli en de young driver test als ik het goed heb.

Goede momenten van Olav herinner je je, omdat hij het met veel emotie en belevenis aan
je verteld. Ik kan me dit seizoen geen moment van Van Dam herinneren dat ik zeg van dat was
een goede opmerking haha  :o