Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

0634

Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 11:44:59
@Jeroen
Real Madrid vergelijken met FC Den Bosch is zeker niet mogelijk. Er gaat namelijk niks boven FC Den Bosch!  :)
Naja, persoonlijk vind ik de erelijst van Real toch nét iets indrukwekkender.  ;)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 12:16:36
Citaat van: Fabian op 30 juni 2013 - 11:44:59
@Jeroen
Real Madrid vergelijken met FC Den Bosch is zeker niet mogelijk. Er gaat namelijk niks boven FC Den Bosch!  :)
Naja, persoonlijk vind ik de erelijst van Real toch nét iets indrukwekkender.  ;)

Maaruh, FC Den Bosch is natuurlijk wel buitencategorie  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ja, maar de vraag is: buitencategorie van wat?


Fabian

Goed we raken off topic. Ik snap helemaal dat deze prachtige club dat met jullie doet!  :) :)

Vandaag gewoon lekker de BBC kijken!

0634

Dat laatste sowieso. GP Engeland, hoort bij de Beeb!

Arthur

Uiteraard BBC nu Sport1 exit is. Mis alleen HD maar dat is helaas niet anders...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat bedoel ik, gewoon even met Alonso, Webber en Vettel praten tijdens de parade. Nee, moet je in NL mee aankomen. 'Meneer Alonso, mag ik even wat vragen aan u?'

NielsD

Ik check de voorbeschouwing met Olav en switch dan gauw naar BBC.

Fijne race allen!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Goed commentaar dit keer. Luistert ook écht wat Robert zegt en corrigeert Robert. Verder enthousiast. Verbetering duidelijk hoorbaar. Netjes!!

NielsD

BBC was heerlijk. Enthousiasme is echt goed voor elkaar daar en ze snappen het...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 30 juni 2013 - 16:03:33
BBC was heerlijk. Enthousiasme is echt goed voor elkaar daar en ze snappen het...
BBC is altijd beter...hebben ook ondertiteling.

Edwin90

Ik heb de laptop met Sky stream aangeloten op m'n TV (Dus Sky geluid en Sport1 beeld). Ik merkte dat er vrijwel geen tijdverschil tussen zat. Briljant! Ik luister voor geen goud meer naar Van Dam.  :)

Jehoentelaar

Genoten van de BBC. In dit soort gekke races heb je goed samenspel nodig tussen de mannen in de box en de mensen in de pitlane, en dat was er als vanouds.

Maikel0230

BBC was weer brilliant zoals gewoonlijk en Suzy leek eindelijk haar richting gevonden te hebben in de F1

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25