Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

SDG

Citaat van: Edwin90 op 26 juni 2013 - 20:06:20
De FOM ligt behoorlijk achter wat betreft media. De uitzendingen zijn pas sinds twee jaar in HD beschikbaar, en pas sinds 2007 (!) in breedbeeld! Internetuitzendingen hebben ze helemaal nooit van gehoord terwijl dat toch wel een beetje de toekomst heeft. En net wat Peter zegt, in de Formule 1 Magazine van een paar weken terug stond een journaliste voor een internetsite, zij is de enige internetverslaggever die daar binnen komt  ::).

Zeker als je ziet hoe bv. de MotoGP zich al volledig op het internet gestort heeft en ondertussen een betalend internetkanaal aanbiedt waar je alle races live én uitgesteld in HD kunt bekijken en bovendien ook een hele hoop oude races terug kunt opvragen, loopt de Formule 1 op dat vlak inderdaad gewoon lichtjaren achter. Het enige wat de FOM met zijn beeldarchief doet is ieder jaar een dvd'tje uitbrengen - en dat pas vanaf 2003, de jaargangen daarvoor zijn met uitzondering van 2000 zelfs nog niet eens op dvd uitgebracht en zijn enkel te verkrijgen op VHS-banden!!! - en voor de rest gaat alles achter slot en grendel en wordt ieder beeldfragment op een fanatieke manier van het internet geweerd.

Edwin90

Olav Mol tweet net: De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! Morgen meer.

Maakt mij nieuwsgierig!   ???

Edwin90


gloudiesaurus

Ze maken er wel elke GP een spelletje van zo  :P
Zouden ze elkaar weer gevonden hebben?

Eigenlijk hebben ze elkaar ook nodig en kunnen ze niet zonder elkaar...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Inderdaad om gek van te worden.

Mijn gevoel zegt dat Mol toch voor de bezemkast heeft gekozen aangezien hij niet zonder Formule 1 kan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Of een compromis, Europese races op locatie en overzee races in de bezemkast.

Of het is een storm in een glas water. Dat hij weer reportages van een kwartiertje mag maken  ::)

NielsD

Zelfs de journaliste van Formule1.nl tweet dat het er leuk nieuws is. Dit wordt echt goed nieuws.

Shit, dan moet ik Sport1 weer aanvragen bij Ziggo.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Nou het zal mij weer benieuwen. De Olav Mol-gate draait weer op volle toeren..

Fabian

Nou de kogel is door de kerk denk ik. Olav gaat voor elke race een voorbeschouwing maken van 20 min. Ter plekke.

Edwin90

Alleen Europese races.

Ik was natuurlijk weer veel te ver doorgeschoten en dacht dat hij commentaar ging doen. Maar dat is dus helaas niet zo. Maar toch goed dat de man terug is! Wellicht opent het deuren voor volgend jaar.

NielsD

Nog steeds reden genoeg om niet terug te gaan naar Sport1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Dit zal inderdaad voor veel mensen geen reden zijn om een abbo te nemen.

Overigens zendt Sport1 dit weekend de trainingen en kwalificatie op Sport1 Extra uit (i.v.m de TT van Assen). Dat betekend dat het niet in HD gebracht wordt. Wat de kwalificatie betreft is dus de meerwaarde van Sport1 helemaal weg en kun je net zo goed BBC kijken. Race is wel gewoon in HD.

Kootje

Citaat van: Fabian op 27 juni 2013 - 11:40:26
Nou de kogel is door de kerk denk ik. Olav gaat voor elke race een voorbeschouwing maken van 20 min. Ter plekke.


Pffff .... als ze daar leden mee denken te werven hebben ze 't goed mis. Pas als Mol ALLE GP's gaat verslaan, pas dan ga ik weer overwegen 'n Sport1 abootje te nemen. Met slechts 'n miezerige voorbeschouwing van 20 minuutjes iig niet.

Fabian

Tja het is een compromis hè Kootje zo te zien. Het is iets voor Mol en Sport 1, maar voor mij is het drie keer niks.