Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Sphinx

Citaat van: SDG op 10 juni 2013 - 12:52:55
Citaat van: Sphinx op 10 juni 2013 - 11:53:34
Gelukkig dat ik de race op BBC gekeken heb, Ben Jones en David Coulthard konden me tenminste nog wakker houden. Kwali had ik wel via Sport1 gekeken en Robert was een prima aanvulling/ verbeteraar voor RvD.

Ben Edwards.  ;)

Hahaha! Kak, toch geen Midsomer Murders meer kijken voor de F1(Detective Sergeant met de naam Ben Jones  :-X)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 10 juni 2013 - 10:54:21
Ik weet niet of jullie het weten maar met 1 sport 1 abonnement kan je met 5 verschillende IP adressen tegelijk inloggen. Zo kan je online met 5 man op 1 abonnement kijken. Dan is het nog maar 3 euro per maand per persoon ;)

Moet je wel 4 medestanders vinden. In mijn vriendenkring zitten alvast geen F1/MotoGp liefhebbers, en ook voor het voetbal dat Sport1 uitzend lopen ze niet warm. Ikzelf ook niet trouwens, maar dat terzijde. Daarnaast zit je dan nog steeds met Van Dam opgescheept.

Jehoentelaar

Streamen kost minder (niets), en de beeldkwaliteit is helemaal niet onaardig als je even tijd neemt om wat goeds op te zoeken.

Kootje


Franky R.

Citaat van: Kootje op 10 juni 2013 - 17:03:16
Citaat van: Vieze baas op 10 juni 2013 - 10:54:21
Ik weet niet of jullie het weten maar met 1 sport 1 abonnement kan je met 5 verschillende IP adressen tegelijk inloggen. Zo kan je online met 5 man op 1 abonnement kijken. Dan is het nog maar 3 euro per maand per persoon ;)

Moet je wel 4 medestanders vinden. In mijn vriendenkring zitten alvast geen F1/MotoGp liefhebbers, en ook voor het voetbal dat Sport1 uitzend lopen ze niet warm. Ikzelf ook niet trouwens, maar dat terzijde. Daarnaast zit je dan nog steeds met Van Dam opgescheept.


Dan moet je dringend nieuwe vrienden zoeken... ;D ;D ;D
Nee, geintje...ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje... ;)

SDG

Citaat van: Kootje op 10 juni 2013 - 17:03:16
Moet je wel 4 medestanders vinden. In mijn vriendenkring zitten alvast geen F1/MotoGp liefhebbers, en ook voor het voetbal dat Sport1 uitzend lopen ze niet warm. Ikzelf ook niet trouwens, maar dat terzijde. Daarnaast zit je dan nog steeds met Van Dam opgescheept.

Ik ken het gevoel. Allemaal voetbal en wielrennen wat de klok slaat...

Jehoentelaar

Dat zegt allemaal een heleboel over de marktwaarde van de Formule 1 in ons land. Ik heb wel wat vrienden die autosport op de voet volgen, maar dat heeft ook z'n oorsprong gehad in een forum als deze.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 10 juni 2013 - 18:05:37
Citaat van: Kootje op 10 juni 2013 - 17:03:16
Citaat van: Vieze baas op 10 juni 2013 - 10:54:21
Ik weet niet of jullie het weten maar met 1 sport 1 abonnement kan je met 5 verschillende IP adressen tegelijk inloggen. Zo kan je online met 5 man op 1 abonnement kijken. Dan is het nog maar 3 euro per maand per persoon ;)

Moet je wel 4 medestanders vinden. In mijn vriendenkring zitten alvast geen F1/MotoGp liefhebbers, en ook voor het voetbal dat Sport1 uitzend lopen ze niet warm. Ikzelf ook niet trouwens, maar dat terzijde. Daarnaast zit je dan nog steeds met Van Dam opgescheept.


Dan moet je dringend nieuwe vrienden zoeken... ;D ;D ;D
Nee, geintje...ik zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje... ;)

Klinkt bekend inderdaad... Ennuh, Sport1 is om 0:00 uur vanavond EXIT!!! Dag Ronald  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

En Van Dam was lyrisch over de Wall of Champions... Dat heeft ie tijdens iedere sessie minimaal 10 keer geroepen... Om moe van te worden ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 10 juni 2013 - 19:08:19
En Van Dam was lyrisch over de Wall of Champions... Dat heeft ie tijdens iedere sessie minimaal 10 keer geroepen... Om moe van te worden ;D

Ja en dan gebeurd er niks  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

volgens mijn beperkte geheugen is het sowieso al vrij lang geleden dat er daar eentje goed inkleunde

0634

Klopt. Ja, Vettel. Maar die was ten tijde van die tetter nog geen wereldkampioen.

Het bleek overigens wel een voorbode ;).


Edwin90

Citaat van: Jeroen op 10 juni 2013 - 21:55:18
Klopt. Ja, Vettel. Maar die was ten tijde van die tetter nog geen wereldkampioen.

Het bleek overigens wel een voorbode ;).

Ken je feiten, Vettel tetterde daar in 2011 in de muur. Toen was hij enkelvoudig kampioen.  ;) zeker een geldige vermelding. ;D

Kootje