Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

0634

Anger Management? Heb je dat nodig naar Sport!? ;)

Maikel0230

Heb weer genoten van de beeb, alleen Eddie Jordan mag je niet de gridwalk laten doen, daar is die man te chaotisch voor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Jordan was het meest enthousiast om op het podium te staan.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 juni 2013 - 22:30:45
Anger Management? Heb je dat nodig naar Sport!? ;)

Wel als Vettel wint en Alonso P2 van Hamilton inpikt.  >:(

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 09 juni 2013 - 22:33:06
Jordan was het meest enthousiast om op het podium te staan.
Ja, dat vond ik weer leuk...Eddie deed dat geweldig! Beter dan een DC of godbetert Niki Lauda, die daar als een zoutzak met zijn handen in zijn zakken stond te zwaaien met de mic... ::)

Terminator

Sport1 snapt het gewoon niet. Het zijn gewoon graaiers.

Ze zeggen tegen de F1-fan. Als je F1 wilt zien moet je gewoon ff 15 euro per maand betalen. Daarvoor zie je de race. Met bagger-commentaar. Maar wel met HD-beeld. Geweldig toch?

Als je de F1 fan moet laten betalen om F1 te laten zien dan moet je meer brengen dan alleen HD. Ze doen er helemaal niks voor. Het is te slecht voor woorden. Ik was geen fan van Mol. De laatste jaren zat hij vaak onzin te vertellen, en volgde hij het allemaal niet meer. Maar R van Dam is verschrikkelijk. Dat ze dat bij Sport1 niet zien.. Nee, die tellen alleen de abonnementsgelden.

Maar goed, Sport1 raakt bijna alles kwijt aan Fox/Eredivisie Live. Dan moeten ze het gooien op de andere sporten. Misschien dat met de komst van Frijns, ze wat meer aandacht besteden aan de F1. Misschien dat het abonnementsgeld ook omlaag kan als ze geen voetbal meer uitzenden.

gloudiesaurus

Misschien gaat Sport1 nog wel samen met Eredivisielive/ Fox...
Dan zit de F1 helemaal tussen het voetbal ingeklemd en word het bijzaak.

Wat ik niet snap is dat Mol bedankt voor commentaar maar vervolgens vanuit zijn eigen woonkamer commentaar gaat geven via Twitter???
Ga dan ook gewoon het commentaar doen vanuit Hilversum  >:(

Naar verluidt wil GrandPrixRadio, de radio - zender van Mol, rechten kopen om via internetradio live verslag te mogen doen..........
Dan kun je het geluid van Sport1 uitzetten en Mol via beluisteren met beelden van Sport1 ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Heb net de race terug gekeken en om heel eerlijk te zijn vind ik het commentaar van Van Dam echt zo slecht nog niet. Hij maakt wat foutjes, maar dat deed Olav ook. Het mag misschien iets enthousiaster maar voor de rest valt het me mee.

Kootje

Hij heeft goede en slechte dagen, maar na 7 GP's heb ik het wel gehad met 'm. Hij is mij iig geen €15,50 pm waard.

Matthijs

Ik baal van Sport1. Simpel gezegd: ik betaal 15 euro meer dan vorig jaar en ik krijg minder. Een deel van de kritiek moet eigenlijk naar KPN, want die zenden Sport1 niet in HD uit. Omdat ik RTL+ niet kan ontvangen ben ik wel veroordeeld tot Sport1.

Ik snap wel dat Sport1 het financieel zwaar heeft en daardoor moet schrappen. Heb ik zelfs wel begrip voor. Toch bekruipt bij Sport1 mij het 'HRT-gevoel': slecht beginnen, niet aan de verwachtingen voldoen, waardoor je steeds minder geld (voor HRT sponsoring, voor Sport1 kijkers) overhoudt. Vicieuze cirkel. Ben alleen bang dat als Sport1 sneuvelt, we helemaal geen live F1 meer hebben in Nederland.

Vieze baas

Ik weet niet of jullie het weten maar met 1 sport 1 abonnement kan je met 5 verschillende IP adressen tegelijk inloggen. Zo kan je online met 5 man op 1 abonnement kijken. Dan is het nog maar 3 euro per maand per persoon ;)

Edwin90

Over die Veronica uitzending trouwens. Ze zonden hem uit in SD op het HD kanaal. Als je het dan al op moet nemen tegen de BBC kan een HD uitzending net wat toevoegende waarde geven waarmee je een kijker over de streep trekt. Gemiste kans aangezien de BBC alleen in SD te krijgen is, bij Ziggo tenminste.

Sphinx

Gelukkig dat ik de race op BBC gekeken heb, Ben Jones en David Coulthard konden me tenminste nog wakker houden. Kwali had ik wel via Sport1 gekeken en Robert was een prima aanvulling/ verbeteraar voor RvD.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

Citaat van: Sphinx op 10 juni 2013 - 11:53:34
Gelukkig dat ik de race op BBC gekeken heb, Ben Jones en David Coulthard konden me tenminste nog wakker houden. Kwali had ik wel via Sport1 gekeken en Robert was een prima aanvulling/ verbeteraar voor RvD.

Ben Edwards.  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 10 juni 2013 - 10:33:26
Ik baal van Sport1. Simpel gezegd: ik betaal 15 euro meer dan vorig jaar en ik krijg minder. Een deel van de kritiek moet eigenlijk naar KPN, want die zenden Sport1 niet in HD uit. Omdat ik RTL+ niet kan ontvangen ben ik wel veroordeeld tot Sport1.

Ik snap wel dat Sport1 het financieel zwaar heeft en daardoor moet schrappen. Heb ik zelfs wel begrip voor. Toch bekruipt bij Sport1 mij het 'HRT-gevoel': slecht beginnen, niet aan de verwachtingen voldoen, waardoor je steeds minder geld (voor HRT sponsoring, voor Sport1 kijkers) overhoudt. Vicieuze cirkel. Ben alleen bang dat als Sport1 sneuvelt, we helemaal geen live F1 meer hebben in Nederland.

Dat probleem heb ik ook. Maar dat is in juli opgelost, dan gaat KPN Sport1 in HD uitzenden...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is