Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Super Seb

Straks ga je nog zeggen dat Kubica in de simulator zat! Koekoek!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 26 mei 2013 - 15:36:55
Straks ga je nog zeggen dat Kubica in de simulator zat! Koekoek!
Had ik al gemist dat Massa gisteren op een identieke manier crashte, RvD? :P

Kootje

Hij had wel 'n leuke omtrent Pussycat Doll Nicole Scherzinger.

"Zo'n huisdier zouden we allemaal wel willen."   ;D

0634


Fabian


Sphinx

Hehe, Tom praat zoveel dat ik haast RvD als de sidekick ga beschouwen (doet ie wel leuk trouwens)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 26 mei 2013 - 16:13:02
Hehe, Tom praat zoveel dat ik haast RvD als de sidekick ga beschouwen (doet ie wel leuk trouwens)
Coronel is in z'n eentje al een hele babbelbox...Kan zichzelf enorm goed verkopen. En hij wil natuurlijk graag weer bij Sport1 bijverdienen, mits zijn agenda dat toelaat.

SanderD

Tom Coronel mag wel vaker commentaar gaan geven, ik kon wel om hem lachen. ;D

Jehoentelaar

Tom is sowieso altijd enthousiast als het om autosport gaat. Niet zo gek als je al jarenlang in een heel open raceklasse rijdt. Mooi figuur, mag hem wel. En ach, zo'n foutje moet kunnen, het is immers niet zijn beroep.

0634

Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 16:20:19
Citaat van: Sphinx op 26 mei 2013 - 16:13:02
Hehe, Tom praat zoveel dat ik haast RvD als de sidekick ga beschouwen (doet ie wel leuk trouwens)
Coronel is in z'n eentje al een hele babbelbox...Kan zichzelf enorm goed verkopen. En hij wil natuurlijk graag weer bij Sport1 bijverdienen, mits zijn agenda dat toelaat.
Coronel doet t gewoon prima! Beter dan die andere drie en zeker beter dan die kantoorklerk op maandagmorgen.

Terminator

Was wat Tom onzin aan het vertellen vandaag zeg. Beide zagen ook weer helemaal niks in de race.

Massa die met DRS Di Resta voorbij ging. Dat soort onzin.
Sutil die 4e werd in de regenrace die Vettel won. Waar halen ze die onzin vandaan?
Maldonado die fout zat volgens Coronel... En dan later was hij het wel weer volkomen eens met de penalty van Chilton.

Abonnement was al opgezegd. In juni kunnen we elke race op het open net kijken. :)

Franky R.

Citaat van: Terminator op 26 mei 2013 - 21:26:26
Was wat Tom onzin aan het vertellen vandaag zeg. Beide zagen ook weer helemaal niks in de race.

Massa die met DRS Di Resta voorbij ging. Dat soort onzin.
Sutil die 4e werd in de regenrace die Vettel won. Waar halen ze die onzin vandaan?
Maldonado die fout zat volgens Coronel... En dan later was hij het wel weer volkomen eens met de penalty van Chilton.

Abonnement was al opgezegd. In juni kunnen we elke race op het open net kijken. :)
Ik vond Coronel wel 'levendig'...Of kijk je liever naar een pratend pak melk van de Belgische TV... :P

Terminator

Liever wel iemand die enthousiasme met verstand naar voren brengt. Zoals Brundle, Edwards en Coulthard bijvoorbeeld doen.
Coronel was alleen maar onzin aan het vertellen.

NielsD

Het is altijd jammer dat mensen foutjes helemaal kunnen opblazen en dan ineens geen positieve dingen meer kunnen zeggen. Ik betrap mezelf daar ook vaak op, dat geef ik toe.

Maar op die 3 dingen die hierboven werden neergezet ten opzichte van alle andere NUTTIGE dingen die hij wel heeft gezegd, vind ik het jammer dat mensen hem daar dan op ''afkraken''. Ik vond Tom echt fijn om naar te luisteren, enthousiast en weet gewoon vaak wat er bedoeld wordt met een aantal dingen.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Terminator op 26 mei 2013 - 21:32:38
Liever wel iemand die enthousiasme met verstand naar voren brengt. Zoals Brundle, Edwards en Coulthard bijvoorbeeld doen.
Coronel was alleen maar onzin aan het vertellen.
Dat is gewoon niet waar. Hij zat er wel eens naast, maar vertelde helemaal niet alleen maar onzin. Hij vertelde prima en nuttige dingen en op een leuke, enthousiaste manier. Echt een toevoeging die man, veel meer dan al die andere jodokussen.