Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Jehoentelaar

1996, toen Schumacher het hele zooitje zoek reed in een inferieure Ferrari. Of de dikke chaos bij de start in 2009. Zat dingen om over te praten.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 10 mei 2013 - 22:43:06
1996, toen Schumacher het hele zooitje zoek reed in een inferieure Ferrari. Of de dikke chaos bij de start in 2009. Zat dingen om over te praten.
Tja, ik had het eerder gezegd...RvD moet zich beter voorbereiden, zodat hij een lijstje heeft van alle anekdotes in een bepaalde GP...

gloudiesaurus

Heb net even de vrije training bekeken op Sport1.

Commentaar niet slecht (al is een vrije training verslaan ook best moeilijk, moeilijk dan een race of kwalificatie...)
Ik vind alleen dat Ronald van Dam veel info van enkele jaren terug oplepelt, info van toen hij zelf nog werkte in de Formule1...
Info die nu niet meer relevant is. Wie boeit het dat Red Bull vroeger Jaguar was bijv, dat blijft hij herhalen.

Daarnaast mis ik zijn verslag over Giedo van der Garde, Olav Mol gaf altijd fijne updates over de Nederlands.
Van Dam mist hem steeds compleet....... terwijl er in de vrije training hiervoor zeker genoeg tijd is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Vrije trainingen geloof ik wel maar quali en race wil ik goed [beter] commentaar. Vond de quali vandaag gewoon weer matig [en dus ondermaats] en verwacht van de race morgen niet veel meer. Per 11 juni is Sport1 exit bij mij!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Opvallend ook dat Van Dam wel even leek te denken dat Vettel nog een supersnel rondje uit zijn banden zou kunnen persen.

Kootje

Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 16:26:57
Vrije trainingen geloof ik wel maar quali en race wil ik goed [beter] commentaar. Vond de quali vandaag gewoon weer matig [en dus ondermaats] en verwacht van de race morgen niet veel meer. Per 11 juni is Sport1 exit bij mij!

idem hierzo !!!

Arthur

Citaat van: Jeroen op 11 mei 2013 - 17:12:23
Opvallend ook dat Van Dam wel even leek te denken dat Vettel nog een supersnel rondje uit zijn banden zou kunnen persen.

En het bloedsnelle rondje [Q3] van Rosberg in 1e instantie aanzag als Hamilton [nu kwam die er direct achteraan dus ging ie niet helemaal af als een gieter] en meer onzinnige uitspraken weer. Ferrari en Alonso waren degenen die hem stevig tegen gevallen waren [wat denk je van Button...!!!!]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

ergste vond ik nog dat hij vertelde dat Hamilton nieuwe onderdelen had en Button wel zou balen dat hij die nog niet had gekregen ::)

SDG

Citaat van: Kootje op 11 mei 2013 - 18:16:34
ergste vond ik nog dat hij vertelde dat Hamilton nieuwe onderdelen had en Button wel zou balen dat hij die nog niet had gekregen ::)

Zeg dat dit een grap is, alsjeblieft...  :o


Arthur

Citaat van: SDG op 11 mei 2013 - 18:49:33
Citaat van: Kootje op 11 mei 2013 - 18:16:34
ergste vond ik nog dat hij vertelde dat Hamilton nieuwe onderdelen had en Button wel zou balen dat hij die nog niet had gekregen ::)

Zeg dat dit een grap is, alsjeblieft...  :o

En dus EXIT [daar geef ik mijn duur verdiende centen niet meer aan uit!!!]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Haha jeetje. Ik ben blij dat ik lekker via de BBC heb gekeken. Alle trainingen en de kwalificatie. Studietechnisch niet erg slim, maar zoveel kansen op drie uur F1 op een dag zijn er niet.

Terminator

Ik heb mijn Sport1 abonnement al lang opgezegd.
Als Sport1  de kijker niet serieus neemt, dan houdt het voor mij op.
Niet dat Mol zo fantastisch was, maar Van Dam is echt vreselijk.
Gelukkig was er vandaag BBC.
In Juni heb je sowieso Sport1 niet nodig, omdat alle races van juni op het open net te zien zijn (Veronica/BBC).

IK had mijn abonnement gehouden als je de mogelijkheid had om het commentaar van Sky Sports te krijgen. Helaas.
Weet iemand of je de mogelijkheid hebt om ergens Sky Sports te ontvangen. Via een speciaal kastje oid? Kun je daar een abonnement op afsluiten?

Fabian

Volgens mij zit Sky in bepaalde pakketten van je aanbieder. En anders kun je een Engelse ontvanger kopen. Dat kunnen ze volgens mij niet verbieden.

Jehoentelaar

Het schijnt wel te kunnen, maar je betaalt dan wel de hoofdprijs. Zou ik niet doen, eigenlijk. BBC/RTLD zenden al een heleboel uit; het enige wat je echt extra hebt is GP2. Maar je kunt Sky tegenwoordig 24/7 streamen, dus dat is echt weggegooid geld.