Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Kootje

uh uh ..... als je opzegt moet je één dag eerder opzeggen

Arthur

Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 18:56:03
uh uh ..... als je opzegt moet je één dag eerder opzeggen

Nee hoor [lees goed] dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand, dus 22 april opzeggen is 22 mei einde...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Arthur op 22 april 2013 - 20:33:55
Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 18:56:03
uh uh ..... als je opzegt moet je één dag eerder opzeggen

Nee hoor [lees goed] dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand, dus 22 april opzeggen is 22 mei einde...

'n maand loopt van 22april t/m 21 mei, zeg je dus op 22 mei op, zit je weer in 'n nieuwe maand en betaal je gewoon nog ff 'n keertje €15,50
dat je dagelijks je zenderpakket kunt wijzigen houd niet in dat de maand opzegtermijn op de dag van opzeggen ingaat
aangezien Sport1 met maandabbo's werkt kan dat imo namelijk nooit zo zijn
je mag het proberen hoor, en dan gaan we zien wie er gelijk heeft
ik hou iig gewoon vast aan het één dag eerder opzeggen, want ik ben er 99% zeker van dat ik anders nog 'n maand extra aan ze vast zit

NielsD

Het is misschien een beetje vergezocht allemaal, maar ik denk dat er wat gaat veranderen bij Sport1 en dat in de zin van een eventuele andere presentator. Die conclusie trek ik een beetje na aanleiding van deze tweets:





Wat jullie?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Canada wordt uitgezonden door Veronica. Olav werkt voor Veronica dus het zou me niet zo gek lijken als Olav het commentaar zal verzorgen.

NielsD

Citaat van: Fabian op 29 april 2013 - 11:27:43
Canada wordt uitgezonden door Veronica. Olav werkt voor Veronica dus het zou me niet zo gek lijken als Olav het commentaar zal verzorgen.

Oh ja, daar houd ik helemaal geen rekening mee. Maar één ding, als Mol die wedstrijd gaat doen en daarna van Dam weer dan weet je dat de reacties helemaal heftig worden op Twitter en Facebook richting Sport1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Ik las het ook, heb er even bij nagedacht. Ik hoop dat het gebeurt. Maar het is nog een maand weg. Het zal dan binnenkort wel officieel bevestigd worden.

Edwin90

Mocht het trouwens zo zijn dat Olav op Veronica komt, en Ronald op Sport1. Dan kan Sport1 de race net zo goed niet uitzenden want dan kijkt er geen hond.  ;D

Franky R.

Citaat van: NielsD op 29 april 2013 - 11:34:43
Citaat van: Fabian op 29 april 2013 - 11:27:43
Canada wordt uitgezonden door Veronica. Olav werkt voor Veronica dus het zou me niet zo gek lijken als Olav het commentaar zal verzorgen.

Oh ja, daar houd ik helemaal geen rekening mee. Maar één ding, als Mol die wedstrijd gaat doen en daarna van Dam weer dan weet je dat de reacties helemaal heftig worden op Twitter en Facebook richting Sport1.
Ben ik ook bang voor, terwijl men vergeet dat Ronald van Dam nu eenmaal Ronelad van Dam is...Er is toch ook maar 1 Olav Mol? ::)

gloudiesaurus

Ben benieuwd... denkt ook dat Mol verslag zal doen van de race. Maar Mol zit toch op locatie? Zou hij dan ook vanaf locatie verslag doen?

Van Dam zit gewoon in een studio in Hilversum...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: Franky R. op 29 april 2013 - 14:58:36
Citaat van: NielsD op 29 april 2013 - 11:34:43
Citaat van: Fabian op 29 april 2013 - 11:27:43
Canada wordt uitgezonden door Veronica. Olav werkt voor Veronica dus het zou me niet zo gek lijken als Olav het commentaar zal verzorgen.

Oh ja, daar houd ik helemaal geen rekening mee. Maar één ding, als Mol die wedstrijd gaat doen en daarna van Dam weer dan weet je dat de reacties helemaal heftig worden op Twitter en Facebook richting Sport1.
Ben ik ook bang voor, terwijl men vergeet dat Ronald van Dam nu eenmaal Ronelad van Dam is...Er is toch ook maar 1 Olav Mol? ::)

Mol is MET reclame en Van Dam ZONDER reclame ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Veronica zal ook geen reclames uitzenden tijdens de races. Omdat het een Nederlands bedrijf is geldt voor hun de Nederlandse wet. Die verbied om tijdens live sportwedstrijden reclames uit te zenden.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 29 april 2013 - 19:17:46
Veronica zal ook geen reclames uitzenden tijdens de races. Omdat het een Nederlands bedrijf is geldt voor hun de Nederlandse wet. Die verbied om tijdens live sportwedstrijden reclames uit te zenden.
Klopt helemaal, zie ook SBS6...

Jehoentelaar

Inderdaad; het onder de Luxemburgse wet vallende RTL heeft daar als enige Nederlandse aanbieder geen last van.

gloudiesaurus

Overzichtje van de co - commentators op Sport1:

CitaatGrand Prix van Australië - Doornbos
Grand Prix van Maleisië - Albers
Grand Prix van China - Verstappen
Grand Prix van Bahrein - Doornbos
Grand Prix van Spanje - Albers
Grand Prix van Monaco - Verstappen
Grand Prix van Canada - Verstappen
Grand Prix van Groot-Brittannië - Doornbos
Grand Prix van Duitsland - Albers
Grand Prix van Hongarije - Verstappen
Grand Prix van België - Doornbos
Grand Prix van Italië - Verstappen
Grand Prix van Singapore - Albers
Grand Prix van Korea - Doornbos
Grand Prix van Japan - Albers
Grand Prix van India - Doornbos
Grand Prix van Abu Dhabi - Doornbos
Grand Prix van de Verenigde Staten - Albers
Grand Prix van Brazilië - Albers
GPPits.net: als Formule 1 een passie is