Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Sphinx

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 19:12:42
Heb net de samenvatting gezien en vond van Dam wel een stuk enthousiaster klinken en Albers vond ik ook wel ok. Misschien gaat het dan toch goed komen. Las wel in de telegraaf dat de verkopen van de abonnementen niet zo best ging en dat de F1 kijker er niet aan wil. Geldt ook voor mezelf ik kijk nu via RTL en BBC en dat bevalt me prima.   

Zelfs Heiko Wasser van RTL D maakte er een opmerking over dat ze meer Hollandse kijkers hadden dan anders  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Dat ligt meer aan de onwil om te betalen voor Formule 1 dan aan het commentaar op Sport 1. Je hebt het hier wel over Nederlanders hé? :P

Fabian

Citaat van: Kootje op 25 maart 2013 - 16:49:47
Dat ligt meer aan de onwil om te betalen voor Formule 1 dan aan het commentaar op Sport 1. Je hebt het hier wel over Nederlanders hé? :P
Tja. Zo lang ik gratis kan kijken ga ik niet betalen. Niet omdat ik niet wil betalen, maar al die jaren kon ik gratis kijken. Ik wil nog niet toegeven aan t betalen voor F1

Kootje

Kan ik je ook niet kwalijk nemen hoor. Als ik Duits niet zo'n verschrikkelijke taal vond en me niet groen en geel ergerde aan nasynchronisatie had ik ook gewoon gratis gekeken.  :D

Fabian

Ach dat Duits boeit me niet. De Fransen vond ik nog veeeeeeeeel erger. Sowieso luister ik niet echt naar t commentaar van die Duitserrs....

Sabai

wou proberen de foto te plaatsen van van Dam en Albers in hun hok. met een 15 ince labtob als beeld. Wel begrijp ik nu waarom het zo belabbert is.  Ze kunnen het nauwelijks zien wie er rijd of wat er gebeurt. Snap dat echt niet.

Edwin90

Dat is wel erg klein. Maarja een 100cm en daar met je snufferd recht voor zitten werkt ook niet.  ;D

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 25 maart 2013 - 18:05:32
Kan ik je ook niet kwalijk nemen hoor. Als ik Duits niet zo'n verschrikkelijke taal vond en me niet groen en geel ergerde aan nasynchronisatie had ik ook gewoon gratis gekeken.  :D

Aber kootje, das ist doch gans geil, nicht waar?

Super Seb

Het begin van de Formule 1 op betaalzender Sport1 is ondanks kritiek op vooral de verslaggeving goed uit de startblokken gekomen. Het leverde Sport1 zelfs kijkrecords op.

Nog nooit waren er zoveel Nederlanders die op Sport1 afstemden voor een sportevenement anders dan voetbal. De eerste Formule 1-race in Australië werd door 175.000 liefhebbers bekeken, de tweede race – dit weekend in Maleisië – door 200.000 kijkers. Alle Formule 1-races zijn reclamevrij en in volwaardige HD-kwaliteit op Sport1 Select te zien. Op de twee Sport1 Extra-kanalen kan men naar de On Board Camera-feed en de Pitlane-feed kijken.

Meer kijkers
Sport1 biedt alle Formule 1-races ook via pay per view via de aanbieders KPN, UPC en Ziggo aan. Enkele duizenden mensen maakten tijdens de eerste twee races van deze mogelijkheid gebruik. Datzelfde geldt voor het Sport1 F1-internetplatform, dat speciaal voor de Formule 1 door de betaalzender in het leven is geroepen. Via dit abonnement kan men naast het live-beeldverslag van Sport1 ook naar de zes internationale aanvoerfeeds van de Formule 1 kijken.


Verslaggeving
Ondanks dat Sport1 gesleuteld heeft aan de manier waarop men de Formule 1 in beeld brengt, blijven er op internet klachten over de verslaggeving door Ronald van Dam te lezen. Deze is volgens de klagers ten opzichte van de eerste race wel verbeterd, maar blijft in hun ogen toch onvoldoende. De roep naar verslaggeving door Olav Mol – die de afgelopen jaren de Formule 1 bij SBS en RTL voor zijn rekening nam – blijft groot. Mol heeft laten weten alleen verslaggeving te willen overwegen als deze live vanaf locatie kan worden gegeven. Mol is al op locatie voor een beeldreportage voorafgaand aan de Formule 1-race.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Charrel

Citaat van: Super Seb op 28 maart 2013 - 13:00:02
Het begin van de Formule 1 op betaalzender Sport1 is ondanks kritiek op vooral de verslaggeving goed uit de startblokken gekomen. Het leverde Sport1 zelfs kijkrecords op.

Nog nooit waren er zoveel Nederlanders die op Sport1 afstemden voor een sportevenement anders dan voetbal. De eerste Formule 1-race in Australië werd door 175.000 liefhebbers bekeken, de tweede race – dit weekend in Maleisië – door 200.000 kijkers. Alle Formule 1-races zijn reclamevrij en in volwaardige HD-kwaliteit op Sport1 Select te zien. Op de twee Sport1 Extra-kanalen kan men naar de On Board Camera-feed en de Pitlane-feed kijken.

Meer kijkers
Sport1 biedt alle Formule 1-races ook via pay per view via de aanbieders KPN, UPC en Ziggo aan. Enkele duizenden mensen maakten tijdens de eerste twee races van deze mogelijkheid gebruik. Datzelfde geldt voor het Sport1 F1-internetplatform, dat speciaal voor de Formule 1 door de betaalzender in het leven is geroepen. Via dit abonnement kan men naast het live-beeldverslag van Sport1 ook naar de zes internationale aanvoerfeeds van de Formule 1 kijken.


Verslaggeving
Ondanks dat Sport1 gesleuteld heeft aan de manier waarop men de Formule 1 in beeld brengt, blijven er op internet klachten over de verslaggeving door Ronald van Dam te lezen. Deze is volgens de klagers ten opzichte van de eerste race wel verbeterd, maar blijft in hun ogen toch onvoldoende. De roep naar verslaggeving door Olav Mol – die de afgelopen jaren de Formule 1 bij SBS en RTL voor zijn rekening nam – blijft groot. Mol heeft laten weten alleen verslaggeving te willen overwegen als deze live vanaf locatie kan worden gegeven. Mol is al op locatie voor een beeldreportage voorafgaand aan de Formule 1-race.

Waar heb je dit artikel vandaan? of deels zelf geschreven?

Ik vind het bizar, Olav is al ter plaatse.. Ze kunnen toch wel ergens een hokje voor hem huren met uitzicht op een deel van de baan.. Mja zal wel weer lastig zijn? Weet niet wat voor obstakels je moet overwinnen voordat dat kan.

Maar goed dat Olav zegt ik doe het goed of ik doe het niet meer. Als je op de foto ziet hoe hun er bij zitten dan is dat toch wel erg armoedig voor een betaalzender!

Super Seb

Heb de hele dag door de tijd om alle nieuwtjes in de gaten te houden. Onderstaand de bron;

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=12309
"Keep calm and ignore Multi-21....."

SDG

Citaat van: Sabai op 27 maart 2013 - 21:08:17
wou proberen de foto te plaatsen van van Dam en Albers in hun hok. met een 15 ince labtob als beeld. Wel begrijp ik nu waarom het zo belabbert is.  Ze kunnen het nauwelijks zien wie er rijd of wat er gebeurt. Snap dat echt niet.

Nu snap ik waarom Van Dam dacht dat Alonso zijn voorvleugel finaal afbrak doordat hij achteraan op Webber inreed...

Fabian

Citaat van: Charrel op 28 maart 2013 - 13:12:00
Ik vind het bizar, Olav is al ter plaatse.. Ze kunnen toch wel ergens een hokje voor hem huren met uitzicht op een deel van de baan.. Mja zal wel weer lastig zijn? Weet niet wat voor obstakels je moet overwinnen voordat dat kan.
Zo'n hokkie schijnt aardig wat centen te kosten die Sport 1 niet wil/kan neerleggen.

Kootje

Citaat van: M@rc op 28 maart 2013 - 11:20:15
Citaat van: Kootje op 25 maart 2013 - 18:05:32
Kan ik je ook niet kwalijk nemen hoor. Als ik Duits niet zo'n verschrikkelijke taal vond en me niet groen en geel ergerde aan nasynchronisatie had ik ook gewoon gratis gekeken.  :D

Aber kootje, das ist doch gans geil, nicht waar?

Was ist das fúr ein kwarts Marc?

Kootje

Citaat van: Charrel op 28 maart 2013 - 13:12:00
Als je op de foto ziet hoe hun er bij zitten dan is dat toch wel erg armoedig voor een betaalzender!

Ik denk niet dat zo'n hokkie op lokatie veel zel verschillen in dat hokkie in H'sum of waar Sport1 dan ook zit. Het enige voordeel dat zo'n hokkie op lokatie meebrengt is zicht op de baan/pitsstraat. Qua schermen zal er echter weinig anders aan zijn.