Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Wallie

Ik heb fijn commentaar gehoord deze race.
Ik had dit niet van Albers verwacht. Goede heldere info en corrigeerde van Dam ook een paar keer.
Zag ook snel dat er dingen verkeerd gingen in de pits.

Albers mag idd vaker terugkomen!

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Vindt sowieso de toevoeging van 'n oud F1 coureur als co-commentator erg leuk. Ook Doornbos deed het op zijn eigen manier zeker niet onaardig.

Nu alleen nog leren wie wie is, maar ja ..... die fout maakte Hamilton ook .... en niet meer door elkaar heen lullen (Van Dam), en dan ben ik 100% tevreden en blijf ik Sport1 klant. Zoals ik al eerder zei: 100x beter dan vorige week.

Jehoentelaar

Ik was zelf ook helemaal de draad kwijt wie wie was bij Mercedes, erg lastig. Laat ze maar gauw een teamorder instellen, dan weten we tenminste wie de voorste van de twee is... ;D

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 12:15:33
Ik was zelf ook helemaal de draad kwijt wie wie was bij Mercedes, erg lastig. Laat ze maar gauw een teamorder instellen, dan weten we tenminste wie de voorste van de twee is... ;D

;D

Ik zie overigens wel wie Hamilton of Rosberg is  :-X Hamilton heeft een hele andere kleur geel. Plus een andere on-board camera. En Hamilton heeft nummer 10, dat is duidelijk te zien als er on-board geschakeld wordt.

Sphinx

en mocht je dat nog missen, Hamilton heeft in de on-boards zwarte handschoenen, Rosberg gele handschoenen  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Fabian

De helmen maken al een meer dan duidelijk verschil voor mij wat betreft Hamilton en Rosberg.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2013 - 08:58:41
Nou ja, hij reed toch echt de wijdere lijnen dus wat dat betreft lijkt Albers wel gelijk te hebben hoor.
hij reed idd wijdere lijnen, om het rubber van de ideale lijn te mijden

Sabai

Heb net de samenvatting gezien en vond van Dam wel een stuk enthousiaster klinken en Albers vond ik ook wel ok. Misschien gaat het dan toch goed komen. Las wel in de telegraaf dat de verkopen van de abonnementen niet zo best ging en dat de F1 kijker er niet aan wil. Geldt ook voor mezelf ik kijk nu via RTL en BBC en dat bevalt me prima.     

KVDracer

Citaat van: Sabai op 24 maart 2013 - 19:12:42
Heb net de samenvatting gezien en vond van Dam wel een stuk enthousiaster klinken en Albers vond ik ook wel ok. Misschien gaat het dan toch goed komen. Las wel in de telegraaf dat de verkopen van de abonnementen niet zo best ging en dat de F1 kijker er niet aan wil. Geldt ook voor mezelf ik kijk nu via RTL en BBC en dat bevalt me prima.   

In geval met die abonnement verkopen. Je hebt daarin F1 kijkers en F1 kijkers. Ik volg de F1 op de voet en zou mij zo'n abonnement aanchaffen indien nodig. Mijn broer volgt ook de F1, maar kan net zo goed naar een samenvatting kijken op tv of gewoon op internet lezen wat er allemaal gebeurd is. Dus die zal niet zo'n abonnement kopen.
Als je pakweg op het vrije net 400.000 kijkers hebt, dan zul je voor een betaalnet maximum 200.000 kijkers hebben. Gewoon omdat de er heel weinig echte F1 fans zijn. Ik ken heel veel mensen die op zondag wel eens naar een race kijken, maar ik denk niet dat er één iemand is die daar 35 euro per maand voor over heeft. Zelfs geen 15 euro. Daarmee dat het een dwaas idee is om de F1 achter betaalzenders te zetten want je publiek wordt ongelooflijk klein.

Super Seb

Voor een 2e raceweekend was het verschil vergeleken met de eerste aanzienlijk. Uiteraard blijven er hier en daar wat op/aanmerkingen mogelijk maar de stijgende lijn is er. Prima. Volhouden en doorbouwen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

NielsD

Qua commentaar heb ik er nu absoluut vertrouwen in. Alleen de hele verslaggeving omheen moet gewoon nog stukken beter. Ze hebben nu drie weken, ben benieuwd wat ze gaan doen en waar ze mee komen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Ten opzichte van vorige week is het een wereld van verschil. We zijn op de goede weg. Toch kan het nog beter hoor. Ronald en Cristjian waren zo druk aan de babbel dat ze de verslaggeving wel eens leken te vergeten en actuele zaken niet meldden. Daar zit nog verbetering in. Maar nogmaals, het gaat de goede kant op.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Al met al vond ik het commentaar goed dit keer. Van Dam was enthousiast en Albers had de kennis. Maar als je Mol gewend ben is het toch raar als ze niet uit hun plaat gaan als Alonso uitvalt of Button stilvalt in de pits. Alsof het ze niks doet. Ze haalden wel vaak (Lotus- en Caterham-)coureurs door elkaar. Grosjean haalt buitenom in en Albers: "Mooie inhaalactie van Raikkonen, je ziet toch dat het een echte racer is!"  :)

0634

Sja, ik vond het niet veel beter dan vorige week eigenlijk. De beste man maakt net zoveel fouten als Mol deed, nou compenseerde Mol dat door zijn ongelofelijke drive en passie, en Van Dam doet dat niet. Kraak noch smaak aan dat verslag van hem.