Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Terminator

Citaat van: Edwin90 op 16 maart 2013 - 07:10:13
Nog steeds geen Engels commentaar. Ik begin me zo langzamerhand een beetje genaaid te voelen aangezien Sport1 zelf gemeld heeft dat dit het geval is. Niet alleen omdat ik daar graag gebruik van wil maken. Maar omdat ik dat ook doodleuk gemeld heb op de frontpagina!!

Morgen even afwachten. Anders moet ik geloof ik even informeren daar.

Ik heb nergens een bevestiging gezien waaruit blijkt dat we ook Engels commentaar zouden hebben. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik heb het nergens gevonden.

0634

Tijdens die lange stillegging van de GP can Canada in 2011 is er geen ander programma gestart en is Mol (die ook gewoon daar in zijn eentje zat!) gewoon doorgegaan. Natuurlijk, een paar reclameblokjes, maar daar moet je dan niet over zeuren.

Je mag dan ook best eens een paar minuten je snater houden. Maar je dient wel op je plek te blijven en je duurbetalende publiek te informeren.

Arthur

En vergeet niet dat Van Dam wel betaald wordt om verslag te doen. Het is geen hobby of vrijwilligerswerk denk ik [en als je Van Dam hoort lijkt het daar ook niet op.]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Citaat van: Arthur op 16 maart 2013 - 10:28:42
En vergeet niet dat Van Dam wel betaald wordt om verslag te doen. Het is geen hobby of vrijwilligerswerk denk ik [en als je Van Dam hoort lijkt het daar ook niet op.]

Nu al de opmerking van de dag! Helemaal mee eens. Was een beetje een rare situatie inderdaad.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Sabai

Tjsa en dan moet je daar straks idd 15,95 pm voor betalen   ::)

Edwin90

Waardeloos, net als zijn commentaar. Van mij mag Olav terugkomen. Heb daarom ook voor de bovenste optie gekozen. Even een plaspauze ofzo prima maar je nokt niet gewoon 20 minuten lang met de uitzending. Helemaal niet op betaal TV.

Edwin90


0634

Precies. En waar heb je het over? T is niet dat het zwaar werk is of dat je in de regen staat te verslaggeven. Je zit gewoon in een warme studio met een bak koffie voor je trog. Dan kan je toch zeker wel ff twintig minuten blijven zitten?

En pauze nemen? Die gozer heeft één grote, langgerekte pauze. Wel zou het kunnen dat hij een wegtrekkertje kreeg. Dat kreeg ik namelijk ook van dat slaapverwekkende verslag van hem. Wellicht dat hij zichzelf dus een beetje in slaap heeft gelult.

Wings


P@trick

Tja wat kan ik nog kwijt over Ronald.

slecht dat ie een pauze neemt

Lloopt ie Twitter quotes van een fake bottas te citeren alsof ze echt van bottas komen ( bij fake Charley Whiting zegt ie wel dat het van de fake c.w. Komt)

Maar ik gun hem ng wat tijd om te verbeteren. Aub voor mij geen Olav mol. Echt niet.


Arthur

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 10:41:36
Precies. En waar heb je het over? T is niet dat het zwaar werk is of dat je in de regen staat te verslaggeven. Je zit gewoon in een warme studio met een bak koffie voor je trog. Dan kan je toch zeker wel ff twintig minuten blijven zitten?

En pauze nemen? Die gozer heeft één grote, langgerekte pauze. Wel zou het kunnen dat hij een wegtrekkertje kreeg. Dat kreeg ik namelijk ook van dat slaapverwekkende verslag van hem. Wellicht dat hij zichzelf dus een beetje in slaap heeft gelult.

Mol maakte nogal eens fouten maar Van Dam maakt het nu al bont. Om verdere ellende te voorkomen heeft ie maar 20 minuten zijn mond gehouden... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Terminator

Oke dank je. Hopelijk hebben ze het bij de race geactiveerd! Ik ga dan zeker commentaar op Sky Sports zetten!

Kootje

Absoluut NOT DONE !!! Nu heb ik zelf noodgedwongen de kwalificatie gemist, maar hier betaal ik niet voor. Zelfs 'n plaspauze vind ik onacceptabel, hij pist maar in 'n fles ofzo. Ik betaal om Formule 1 te kijken en daarbij een verslag te krijgen. Als er dan niets te verslaan valt op de baan, dan lul je de tijd maar vol met wat anders zoals Mol gedurende de 2 uur dat de GP van Canada stil lag.

Arthur

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 11:08:29
Absoluut NOT DONE !!! Nu heb ik zelf noodgedwongen de kwalificatie gemist, maar hier betaal ik niet voor. Zelfs 'n plaspauze vind ik onacceptabel, hij pist maar in 'n fles ofzo. Ik betaal om Formule 1 te kijken en daarbij een verslag te krijgen. Als er dan niets te verslaan valt op de baan, dan lul je de tijd maar vol met wat anders zoals Mol gedurende de 2 uur dat de GP van Canada stil lag.

Tja, Mol kan dat [daar zou soms een aan- en uitknop op moeten zitten] maar Van Dam blijkbaar niet. En als je dat niet kunt... I rest my case!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Aan dit topic te zien heb ik er dus goed aan gedaan om naar prima te volgen Duits commentaar te luisteren. Ging veel over Vettel, maar niet meer dan dat wij Nederlanders over van der Garde praten.