Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:50:30
Franky: Maar dan wel vanaf locatie ;).

Iets voor Van Dam... Maar dan op locatie in TIMBOEKTOE  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Citaat van: Sabai op 16 maart 2013 - 08:52:51
En dan zorg ik wel voor de koffie en de broodjes.

Alleen broodjes warme beenham hè?  ;)

Edwin90

Nu heeft geeft die leuter ook nog even de verkeerde starttijd door  ::)

Wings

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:48:32
Heb een leuk idee, Jeroen;


We zouden samen eens kunnen solliciteren bij Sport1? Duo-commentaar en we weten vast wel wat oude koeien uit e sloot te halen tijdens zo'n regen-onderbreking.

Prima! De functie pitreporter neem ik wel voor mijn rekening. En pitpoezen keuren, als ik toch op locatie ben.

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 16 maart 2013 - 08:55:06
Nu heeft geeft die leuter ook nog even de verkeerde starttijd door  ::)

Doet ie express, hoeft ie er zelf ook niet te zijn en kan ie lekker naar bed  ;D

Het is maar goed dat ie er niet tussenuit hoeft voor de reclames!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

O.a zolang Jeroen en Franky er hun commentaar positie er maar niet voor hoeven te verlaten hehehe .

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:50:30
Franky: Maar dan wel vanaf locatie ;) .
Oh, ja dat zeker... :)


CitaatPrima! De functie pitreporter neem ik wel voor mijn rekening. En pitpoezen keuren, als ik toch op locatie ben.


He, Olav doet dat al voor ons...Maar je mag zijn assistent-pitpoes keurmeester worden... ;D


CitaatO.a zolang Jeroen en Franky er hun commentaar positie er maar niet voor hoeven te verlaten hehehe .


Ik zal nooit de commentaarpositie verlaten tijdens een VT, QT of race! Desnoods plas ik in een petflesje [arme Jeroen]... :P
;D

Sabai


Arthur

Tijdens de lange regenpauze van de kwalificatie besluit commentator Ronald van Dam een pauze van 20 minuten te nemen omdat er toch geen aktie op de baan is. Uitgerekend tijdens het eerste kwalificatieverslag van de Formule 1 dat dit jaar voor het eerst wordt uitgezonden door Sport 1 en waarvoor we onze duur verdiende centen moeten neertellen vertrekt mijnheer Van Dam. Wat vinden jullie? Ik vind het een arrogante houding t.o.v. van je kijkers.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Het eerste. Ik vind het not done om weg te lopen. Ik herinner met Canada 2011 nog, daarin liepen ze niet weg bij de BBC, niet bij RTL7 en ook niet op Duitsland. En Van Dam loopt zomaar weg. Ongekend. Als commentator moet je informeren en anders geef je maar wat achtergronden of wat dan ook, maar weglopen vind ik ongekend en heb ik niet eerder meegemaakt in al die jaren.

Fabian

Dit kan absoluut niet. Hoe symphatiek de man ook op mij overkwam dit kun je gewoon niet maken tegenover je kijkers. Dan zeg je maar twintig minuten niks of pure onzin, maar vertrekken kan gewoon niet.

Sabai

Dit zegt imo ook al genoeg over zijn voorbereiding. "geen voorbereiding"
Heb ook nooit eerder gehoort dat een verslaggever dit deed.

0634

Overigens zit ik net te bedenken, in Van Dam's defensie, dat als het regent op Wimbledon of Roland Garros, er ook een muziekje in wordt gezet en de commentatoren verdwijnen.

Wat dan weer tegen Van Dam spreekt is dat dat vaak uren duurt en dit ging om 20 minuten of zoiets. En in de F1 heb ik op al die verschillende zenders nooit iemand zien weglopen. Een extra reclameblokje heb ik alle begrip voor, maar wel gewoon blijven zittne.

Terminator

Het ligt toch anders dan bij de BBC ten tijde van Canada. Brundle en Coulthard konden gewoon met zijn tweeën een discussie voeren, en konden af en toe terug gaan naar de pits waar de verslaggevers stonden. Van Dam moet het alleen doen, en heeft niemand waarmee hij een discussie kan voeren.

RTL ging vorig jaar in lange onderbrekingen toch ook een ander programma uitzenden?

Sabai

Maar Olav is nooit weg gelopen terwijl de beelden doorliepen en dat is hier wel gebeurt als ik het goed begrijp.