Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Hij is overgestapt naar een select kanaal... Multi commentator  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


Super Seb

Van Dam is een held haha, die heeft meegelezen. "Zoek het uit, ik ga koffie halen. Blijkbaar hebben ze liever geen commentaar dan het mijne!" Nou jongens, geen van Dam meer.  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Hij doet nu verslag voor doven en slechthorenden [met alle respect]  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik heb meteen een klacht ingediend bij Sport1. Gaat toch nergens over: een verslaggever die gewoon lekker wegloopt!

CitaatGoedenmorgen,

Ik zit hier te kijken naar jullie eerste Formule 1 uitzending. Het regent waardoor de kwalificatie even stil ligt. Maar waarom loopt de commentator Ronald van Dam dan in vredesnaam weg? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. F1 ligt wel vaker stil, maar als kijker is het wel erg prettig als de commentator ons op de hoogte houdt en zijn best doet ons te informeren. Dit is echt heel slecht.

Gr,
Jeroen Scholte.

Edwin90


Fabian


Arthur

En hij komt echt pas om kwart voor ZEVEN terug heeft ie ons beloofd..... [van mij mag ie helemaal wegblijven....]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai


Arthur

Hij overlegt met Olav wat ie nu nog zou kunnen vertellen  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Heb een leuk idee, Jeroen;


We zouden samen eens kunnen solliciteren bij Sport1? Duo-commentaar en we weten vast wel wat oude koeien uit e sloot te halen tijdens zo'n regen-onderbreking.

Arthur

Hij heeft net zolang gewacht dat ie niet meer hoefde.... Vreselijk, wat een okselscheet...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Edwin90

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2013 - 08:50:30
Franky: Maar dan wel vanaf locatie ;).

Mag ik dan de briefjes en notities doorgeven?.? ;)

Sabai

En dan zorg ik wel voor de koffie en de broodjes.