Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

SDG

Vanmiddag maar weer gewoon naar een schimmige livestream van Sky gekeken met de deskundige commentaar van Brundle en Crofty. Ben ik tenminste weer helemaal bij.

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 21 september 2013 - 22:40:26
Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2013 - 22:22:34
Citaat van: NielsD op 21 september 2013 - 22:12:32
Ach, waarschijnlijk wordt het morgen toch weer een optocht. Er kan dan voor van Dam weinig misgaan.

Zelfs dan kan bij het hem mis gaan. Want dan komt ie weer met dezelfde verhalen als die ik tijdens de vorige GP al hoorde  :D
Olav vertelde en ook bij BBC of Sky vertellen ze dan nog interessante info...

Nog zeven races en dan zal Ronald er wel uitvliegen. Als Sport1 hem er dan niet uitgooit, dan zijn ze helemaal ongeloofwaardig.

Ik hoop het, maar ik heb de indruk dat ze bij Sport1 niet veel van Formule 1 snappen... dus het verbaasd me niets als hij mag blijven  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Citaat van: SDG op 21 september 2013 - 23:26:42
Vanmiddag maar weer gewoon naar een schimmige livestream van Sky gekeken met de deskundige commentaar van Brundle en Crofty. Ben ik tenminste weer helemaal bij.

Brundle en Crofty zijn een prima duo. Luister ik graag naar.   Maar ik irriteer me enorm aan het feit dat F1 fans met streams en kabels naar de tv moeten klooien om fatsoenlijk commentaar te krijgen. Dat is niet normaal meer.  Terwijl we verdomme moeten betalen om F1 te kijken. Lever dan wat goeds af of begin er niet aan. Wij F1 fans worden gewoon vierkant de gek aan gestoken met een extreem matig programma dat 100x slechter is dan hetgeen dat vorig jaar nog gratis was, een commentator die nog minder passie voor de sport heeft dan een stoeptegel.

Nee, die geldgraaiers bij Sport1 hebben bij mij afgedaan. Wat een aanfluiting.  Heb het alleen nog voor het HD beeld van de F1 en de Motogp.

0634

Persoonlijk vraag ik niet eens veel. Gewoon goed beeld (dat hebben ze) en leuk en passievol commentaar (dat hebben ze niet). Dat is alles wat ik vraag.

Voorbeschouwingen of interviews, interesseren me geen donder, ik vraag alleen om fatsoenlijk beeld en geluid. De commentator hoeft ook helemaal niet op locatie wat mij betreft, dat voegt echt niets toe aan het geheel. Een goede commentator kan het ook van voor een tv met wat tijden op een PC ernaast.

Ze zitten op 50%. Toch hou ik het voorlopig aan, want je zal mij echt niet zien klooien met vage streams en schokkerige beelden. Hopelijk is er volgend jaar een betere commentator.

Terminator

Het mooiste moment gisteren was dat Albers begon uit te leggen waarom ze bij Lotus moeite hadden om Raikkonen te betalen. Volgens Albers had Lotus niet goed opgelet met de contractregel dat Raikkonen per punt betaald wordt, omdat de puntenregeling in de F1 is veranderd, en Raikkonen daarvoor veel te veel geld kreeg.

Maar de puntenregeling is in 2010 al aangepast, en Raikkonen keerde pas in 2012 terug.  ;D

SDG

Citaat van: Terminator op 22 september 2013 - 10:37:08
Het mooiste moment gisteren was dat Albers begon uit te leggen waarom ze bij Lotus moeite hadden om Raikkonen te betalen. Volgens Albers had Lotus niet goed opgelet met de contractregel dat Raikkonen per punt betaald wordt, omdat de puntenregeling in de F1 is veranderd, en Raikkonen daarvoor veel te veel geld kreeg.

Maar de puntenregeling is in 2010 al aangepast, en Raikkonen keerde pas in 2012 terug.  ;D

Net op een moment dat je denkt dat je echt alles gehoord hebt... Verzinnen ze dit soort onzin ter plaatse?  ::)

0634

Ja, is niet te geloven he... Zo'n Albers ken je ook nooit meer serieus nemen. Denkt ie nou echt dat ze bij Lotus de puntentelling niet helemaal in de smiezen hebben? Wat een nerd zeg.

Edwin90

Albers legt het verkeerd uit, maar er heeft inderdaad zoiets gespeeld.

Räikkönen kreeg/krijgt (extra) betaald per punt. Dus Lotus mocht hem een behoorlijke som overmaken toen hij het vorig jaar ineens heel goed bleek te doen, dat hadden ze niet verwacht.

Maar dat had idd. niets te maken met de verandering in de puntentelling een aantal jaar geleden. Een F1 team is wel zo'n grote organisatie dat dat ècht niet aan ze voorbij gaat   ;D

0634

Dat dus. Idiote theorie. En eigenlijk legde Albers het dus niet alleen verkeerd uit, maar hij had het ook gewoon helemaal fout.

De klok en de klepel door elkaar heen gehaald of zoiets.

Sabai

Vorige gp had ik bij gebrek aan beter de samenvatting op Veronica gekeken en iriteerde me groen en geel aan de twee mannen die niet eens konden zien dat kimi zijn voorvleugel miste. En dan ook nog met overtuiging zeggen dat het grosjean was. :-\


Wat een ba klappen daar.

SDG

Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 10:54:17
Dat dus. Idiote theorie. En eigenlijk legde Albers het dus niet alleen verkeerd uit, maar hij had het ook gewoon helemaal fout.

De klok en de klepel door elkaar heen gehaald of zoiets.

'De klok horen luiden hebben, maar niet weten waar de klepel hangt.'  ;)

Arthur

Citaat van: SDG op 22 september 2013 - 11:00:15
Citaat van: Jeroen op 22 september 2013 - 10:54:17
Dat dus. Idiote theorie. En eigenlijk legde Albers het dus niet alleen verkeerd uit, maar hij had het ook gewoon helemaal fout.

De klok en de klepel door elkaar heen gehaald of zoiets.

'De klok horen luiden hebben, maar niet weten waar de klepel hangt.'  ;)

De klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt [is volgens mij de juiste] ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik wist trouwens niet dat Schumacher en Raikkonen de enige twee Ferrari kampioenen zijn.



0634

Maar dat zei ie niet ;).

Nog 1: Team over de radio naar Rosberg: 'box box box'
Van Dam: Mercedes staat klaar. Zal dat voor Rosberg of Hamilton zijn?

Ach ja, in een saaie race ga je je overal aan ergeren he..  :'(