Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

KVDracer

Ik heb nooit Olav zijn commentaren gehoord en weet nu ook niets van Sport1, vermits ik vanuit belgiƫ kijk. Maar een goed commentator zal zich wel kunnen aanpassen aan commentaar te geven vanuit een studio in Nederland zeker. Als hij dan al iets vanop locatie wil weten, moet hij naar de voorbeschouwing van Sky of BBC zien. En hij zal, met zijn jaren dienst, wel wat mensen kennen waarmee hij elk weekend eens kan bellen om nieuwtjes te weten.

0634


Arthur

Vandaag weer BBC gekeken en het commentaar was weer super. Zeker dat foutje met Nico en Lewis maar dat werd direct toegegeven en corrigeert. Verder niets dan lof. Als ik weer lees over Van Dam weet ik zeker dat Sport 1 er niet meer in komt!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 21:02:28
Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2013 - 20:03:47
Ik heb anders ook het idee dat Sport1 alleen maar geld wil verdienen.

Ga weg.

Ik bedoel ermee dat je ook kwaliteit kunt leveren om je klant tevreden te stellen. Bij Sport1 is het allemaal minimaal...
Slecht commentaar uit een studio en geen extra's...

Soms moet je ook investeren om wat extra abbonee's binnen te halen. Ik denk dat Sport1 op de lange termijn nu alleen maar abbonee's verliest.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

De enige reden dat ik nog Sport 1 heb is omdat BBC niet alle races uitzendt. Maar als ik dan bedenk dat ik nu de afgelopen maand BBC heb zitten kijken en ik dus voor niks 15 euro per maand aftik voor een zender die ik nooit opzet (andere Sport1 sporten kijk ik niet), dan denk ik toch echt dat ik moet stoppen.

Zie alleen op tegen het volgen van F1 op RTL Duitsland...

Gerard

@Matthijs
Is de race via een livestream op Sky volgen een optie? :)

Matthijs

Citaat van: Gerard op 09 september 2013 - 10:11:15
@Matthijs
Is de race via een livestream op Sky volgen een optie? :)
In principe niet. Is dat niet illegaal? Bovendien wil ik graag op tv kijken, beter kwaliteit beeld en geluid.

Maar het zou wel een idee zijn om de stream te proberen van Viponlinesports (Sky) die ik weleens voor de vrijdag pak. Werkt die ook op zondag?

Sphinx

Die werkt, maar met horten en stoten, koisports heeft betere kwaliteit als je een stream zoekt.

Heb zelf geen BBC (geen satellietkop voor), dus meestal RTL Duitsland en even omschakelen naar Sport1 als die reclame maken. Die paar minuten dat ik ernaar keek wist ik al genoeg; Doornbos zat Ronald IEDERE keer te corrigeren, man wat n warboel. Zelfs Walker en Mol waren niet zo chaotisch op hun allerslechtste dagen. Enige reden dat ik Sport1 heb is de MotoGP, lekker zonder reclame met goed commentaar van Frank Weenink. Dat ze die volgend jaar maar naast Doornbos zetten.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

SDG

Citaat van: Sphinx op 09 september 2013 - 11:20:39
Die werkt, maar met horten en stoten, koisports heeft betere kwaliteit als je een stream zoekt.

Heb zelf geen BBC (geen satellietkop voor), dus meestal RTL Duitsland en even omschakelen naar Sport1 als die reclame maken. Die paar minuten dat ik ernaar keek wist ik al genoeg; Doornbos zat Ronald IEDERE keer te corrigeren, man wat n warboel. Zelfs Walker en Mol waren niet zo chaotisch op hun allerslechtste dagen. Enige reden dat ik Sport1 heb is de MotoGP, lekker zonder reclame met goed commentaar van Frank Weenink. Dat ze die volgend jaar maar naast Doornbos zetten.

Ik heb al eens een paar uitzendingen van Sport1 bekeken die ik op de nieuwsgroepen gevonden had. Die Weenink is inderdaad een goede commentator bij het motorracen.

Jehoentelaar

Vergeet niet dat Sport1 een soort 'containerzender' is dat met een heleboel sporten probeert een zo groot mogelijke doelgroep te bereiken. Dat is anders dan RTL7 ("mannenzender") of Net5 en RTL8, die zich vooral op het vrouwelijke publiek richten.

Maikel0230

Citaat van: Sphinx op 09 september 2013 - 11:20:39
Die werkt, maar met horten en stoten, koisports heeft betere kwaliteit als je een stream zoekt.

Heb zelf geen BBC (geen satellietkop voor), dus meestal RTL Duitsland en even omschakelen naar Sport1 als die reclame maken. Die paar minuten dat ik ernaar keek wist ik al genoeg; Doornbos zat Ronald IEDERE keer te corrigeren, man wat n warboel. Zelfs Walker en Mol waren niet zo chaotisch op hun allerslechtste dagen. Enige reden dat ik Sport1 heb is de MotoGP, lekker zonder reclame met goed commentaar van Frank Weenink. Dat ze die volgend jaar maar naast Doornbos zetten.

Hoezo jij hebt geen BBC, hebben jullie dat in Nederland niet gewoon op de kabeltelevisie? Ik heb hier zelfs nog wel BBC entertainment en BBC world op tv...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

CitaatHoezo jij hebt geen BBC, hebben jullie dat in Nederland niet gewoon op de kabeltelevisie? Ik heb hier zelfs nog wel BBC entertainment en BBC world op tv...

Heb geen kabel, maar satelliet.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Citaat van: Sphinx op 10 september 2013 - 14:09:45
CitaatHoezo jij hebt geen BBC, hebben jullie dat in Nederland niet gewoon op de kabeltelevisie? Ik heb hier zelfs nog wel BBC entertainment en BBC world op tv...

Heb geen kabel, maar satelliet.

Moet je normaal niet met een satelliet nog meer posten kunnen ontvangen in plaats van minder of heb jij nu net de pech dat de BBC daar niet tussen zit? Das wel heel vreemd nietwaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

Rest van wat ik getypt had is weggevallen zie ik.

Met satelliet kun je idd veel FTA-zenders ontvangen die niet op de kabel zitten omdat men dat niet rendabel vindt. Echter er is een tweedeling: de Engelse zenders: o.a. ITV en BBC worden via de Hotbird - satelliet doorgegeven en de meeste reguliere zenders via Astra-satellieten. Voor Hotbird-zenders heb je weer een aparte ontvangstkop nodig.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Nou dat is de typische geldklopperij van vandaag zeker...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25