Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

gloudiesaurus

Grosjean Grosjean gaat naar binnen. 3x achter elkaar.
Hij zag niet eens dat de Lotus schade had.

En dan 5 minuten later er achter komen dat het toch Raikkonen was  :o

Ook het voorval met Di Resta mistte hij...

Dit soort cruciale dingen mist hij elke GP.

Verder wel redelijk commentaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 08 september 2013 - 15:49:27
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:37:25
Dat Van Dam een fan is van Raikkonen is duidelijk, maar is er dit jaar een wedstrijd geweest waarin hij niet aanhaalde dat Kimi op Australie zo mooi won?
In Australië, denk ik. :)
Na afloop wel hoor ;).

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2013 - 15:50:53
Grosjean Grosjean gaat naar binnen. 3x achter elkaar.
Hij zag niet eens dat de Lotus schade had.

En dan 5 minuten later er achter komen dat het toch Raikkonen was  :o

Ook het voorval met Di Resta mistte hij...

Dit soort cruciale dingen mist hij elke GP.

Verder wel redelijk commentaar.
Van dingen missen had Mol ook een handje.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:09:03
Citaat van: Jehoentelaar op 08 september 2013 - 15:49:27
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:37:25
Dat Van Dam een fan is van Raikkonen is duidelijk, maar is er dit jaar een wedstrijd geweest waarin hij niet aanhaalde dat Kimi op Australie zo mooi won?
In Australië, denk ik. :)
Na afloop wel hoor ;).
Dat dan weer wel. :)

0634

En sindsdien is ie niet meer gestopt. Ik vraag me af of ze er bij hem thuis niet gek van worden.

Vettel wint bijna tweewekelijks, maar hij blijft maar doororeren over Kimi's zege in Melbourne.

rafael25

Het commentaar van die Ronald van Dam wordt  slechter en slechter!!! Maar hij was niet de enige BBC maakte ook fouten en fouten (Hamilton en Rosberg)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 16:12:37
En sindsdien is ie niet meer gestopt. Ik vraag me af of ze er bij hem thuis niet gek van worden.

Vettel wint bijna tweewekelijks, maar hij blijft maar doororeren over Kimi's zege in Melbourne.
;D ;D ;D

Maikel0230

Citaat van: rafael25 op 08 september 2013 - 16:16:24
Het commentaar van die Ronald van Dam wordt  slechter en slechter!!! Maar hij was niet de enige BBC maakte ook fouten en fouten (Hamilton en Rosberg)

Dat was dan ook het enige, ze verbeterde ook snel die fout "yeah, it was Nico, yellow gloves"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Weer heerlijk naar Crofty en Brundle geluisterd  :) écht perfect verslag met Ted Kravitz in de pit. Genieten! Ik luister echt voor geen goud meer naar die oetlul van een Van Dam, heb alleen Sport1 voor het beeld :)

Olav Mol heeft trouwens vandaag de laatste voorbeschouwing gemaakt van het jaar. Gaf op Twitter aan dat hij nog niets weet over volgend jaar. Sport1 zou een heerlijk modderfiguur slaan als ze volgend jaar lekker doorgaan met die Van Dam. Maar ze geven bij Sport1 geen moer om de klanten. Dus het zou me niets verbazen.

0634

Citaat van: Edwin90 op 08 september 2013 - 19:42:56
Weer heerlijk naar Crofty en Brundle geluisterd  :) écht perfect verslag met Ted Kravitz in de pit. Genieten! Ik luister echt voor geen goud meer naar die oetlul van een Van Dam, heb alleen Sport1 voor het beeld :)

Olav Mol heeft trouwens vandaag de laatste voorbeschouwing gemaakt van het jaar. Gaf op Twitter aan dat hij nog niets weet over volgend jaar. Sport1 zou een heerlijk modderfiguur slaan als ze volgend jaar lekker doorgaan met die Van Dam. Maar ze geven bij Sport1 geen moer om de klanten. Dus het zou me niets verbazen.

Natuurlijk geven ze wel om hun klanten. Anders zijn ze gedoemd te mislukken. Maar kom op he, de meesten willen dan Olav Mol, maar meneer Mol wil alleen maar met zijn gepoederde kont op locatie verslaggeven. Ik kan me voorstellen dat dát niet meer rendabel is in deze tijden.

Mol zou eens moeten luisteren naar de 'klanten' en gewoon verslag moeten geven vanuit een studio, met misschien vier of vijf races die wat dichterbij zijn vanaf locatie. Dan kan hij onderhand hopen dat de gouden tijden van weleer weer terugkomen.

Maar als Mol dat niet wil, tja, dan zal iemand anders het moeten doen.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 19:48:00
Citaat van: Edwin90 op 08 september 2013 - 19:42:56
Weer heerlijk naar Crofty en Brundle geluisterd  :) écht perfect verslag met Ted Kravitz in de pit. Genieten! Ik luister echt voor geen goud meer naar die oetlul van een Van Dam, heb alleen Sport1 voor het beeld :)

Olav Mol heeft trouwens vandaag de laatste voorbeschouwing gemaakt van het jaar. Gaf op Twitter aan dat hij nog niets weet over volgend jaar. Sport1 zou een heerlijk modderfiguur slaan als ze volgend jaar lekker doorgaan met die Van Dam. Maar ze geven bij Sport1 geen moer om de klanten. Dus het zou me niets verbazen.

Natuurlijk geven ze wel om hun klanten. Anders zijn ze gedoemd te mislukken. Maar kom op he, de meesten willen dan Olav Mol, maar meneer Mol wil alleen maar met zijn gepoederde kont op locatie verslaggeven. Ik kan me voorstellen dat dát niet meer rendabel is in deze tijden.

Mol zou eens moeten luisteren naar de 'klanten' en gewoon verslag moeten geven vanuit een studio, met misschien vier of vijf races die wat dichterbij zijn vanaf locatie. Dan kan hij onderhand hopen dat de gouden tijden van weleer weer terugkomen.

Maar als Mol dat niet wil, tja, dan zal iemand anders het moeten doen.

Blijft een lastige discussie. Ik ben het wel met Mol eens dat je voor een écht goed verslag op locatie moet zitten, met een goed team (pitreport e.d.).

Alleen stoort het mij enorm dat Sport1 gewoon niets met de kritiek doet. De kritiek over Van Dam kunnen ze gewoon niet omheen. Het is gewoon té slecht, en de kritiek wordt gewoon genegeerd. Sport1 geeft mij de indruk van: Bek houden en betalen. Geld pakken op de korte termijn.

Het liefste heb ik Mol terug, maar als hij dat niet wil. So be it. Maar er zijn genoeg andere commentatoren die een kans verdienen. Van Dam is gewoon niet geschikt.

gloudiesaurus

Ik heb anders ook het idee dat Sport1 alleen maar geld wil verdienen.

Maar die voorbeschouwing van Mol is wel leuk maar hij doet wel erg popie jopie he.
Ik heb wel eens heimwee naar RTL GP toen er 2 pitscommentatoren waren zonder reclame....... met een voor en - nabeschouwing.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 08 september 2013 - 20:03:47
Ik heb anders ook het idee dat Sport1 alleen maar geld wil verdienen.

Maar die voorbeschouwing van Mol is wel leuk maar hij doet wel erg popie jopie he.
Ik heb wel eens heimwee naar RTL GP toen er 2 pitscommentatoren waren zonder reclame....... met een voor en - nabeschouwing.


"Those were the days"...We kunnen i.i.g. blij zijn dat we die tijd nog hebben meegemaakt... :P

Wings

Citaat van: rafael25 op 08 september 2013 - 16:16:24
Het commentaar van die Ronald van Dam wordt  slechter en slechter!!! Maar hij was niet de enige BBC maakte ook fouten en fouten (Hamilton en Rosberg)

Verslaggevers zijn inderdaad ook mensen blijkt maar weer. Vandaag vond ik het minder maar de race was er ook niet naar. Ik heb er vrede mee. Een zes is ook voldoende. ;)