Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Sabai

Citaat van: Silverblaze op 05 augustus 2013 - 11:39:17
Citaat van: Maikel0230 op 05 augustus 2013 - 11:24:33
Hongarije

Dan ging het over Pirelli en de young driver test als ik het goed heb.

Goede momenten van Olav herinner je je, omdat hij het met veel emotie en belevenis aan
je verteld. Ik kan me dit seizoen geen moment van Van Dam herinneren dat ik zeg van dat was
een goede opmerking haha  :o

ik weet er eentje .De quote van jeroen was hilarisch. ;D

gloudiesaurus

En enthousiasme heeft Van Dam ook al niet.

Wat was het, een kantoorklerk met een slecht huwelijk die kampt met impotentie?  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Citaat
Ben ik hier de enige op dit forum die Duits een mooie taal vindt?  :P

Valt mee. Het hangt er vanaf wie er commentaar geeft. Eurosport had vroeger Heinz Pruller in dienst: Oostenrijker die een heel sappig dialect had, en Christian Danner (Beier van geboorte) is niet alleen goed verstaanbaar, maar zijn accent is door die typische rrrrollende rrr wel goed te pruimen. Heiko Wasser praat typisch NRW-Duits (scherper, bijtender) maar hij schreeuwt niet zoveel als bijvoorbeeld Eddy Mielke van DSF/Sport 1 Duitsland. Die heeft bovendien ook een verdragende stem en klinkt dus echt stereotiep Duits: aggressief, bijtend, onaangenaam.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Duits is zeker een mooie taal, het is immers de bron van alle Germaanse talen. Alleen vind ik dat het soms so agressief klinkt.

vlinder-papillon-butterfly-mariposa-fjäril en in het Duits wordt zoiets moois percies iets wat gebruikt kan worden om de mensheid uit te moorden -Schmetterling-

Ik ben daarom soms geneigd om RTL om te zetten. Ik versta Duits zeer goed maar het zelfs spreken kan nog wel eens vies tegenvallen, Scheiße!  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 05 augustus 2013 - 23:38:52
En enthousiasme heeft Van Dam ook al niet.

Wat was het, een kantoorklerk met een slecht huwelijk die kampt met impotentie?  ;D

Nou nou, een basis aan respect voor je collega's in het Nederlandse F1-medialandschap zou ook wel mogen. ::)

Sphinx

Citaatvlinder-papillon-butterfly-mariposa-fjäril en in het Duits wordt zoiets moois percies iets wat gebruikt kan worden om de mensheid uit te moorden -Schmetterling-

Hahaha, nog een fan van Alex Agnew zie ik  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

Citaat van: Jozef op 06 augustus 2013 - 15:38:33
Citaat van: gloudiesaurus op 05 augustus 2013 - 23:38:52
En enthousiasme heeft Van Dam ook al niet.

Wat was het, een kantoorklerk met een slecht huwelijk die kampt met impotentie?  ;D

Nou nou, een basis aan respect voor je collega's in het Nederlandse F1-medialandschap zou ook wel mogen. ::)

Die uitspraak heeft Gloudie niet gedaan, hij herhaalt hem slechts. ;)

Maikel0230

Citaat van: Sphinx op 06 augustus 2013 - 17:03:01
Citaatvlinder-papillon-butterfly-mariposa-fjäril en in het Duits wordt zoiets moois percies iets wat gebruikt kan worden om de mensheid uit te moorden -Schmetterling-

Hahaha, nog een fan van Alex Agnew zie ik  ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 07 augustus 2013 - 08:54:11
Citaat van: Jozef op 06 augustus 2013 - 15:38:33
Citaat van: gloudiesaurus op 05 augustus 2013 - 23:38:52
En enthousiasme heeft Van Dam ook al niet.

Wat was het, een kantoorklerk met een slecht huwelijk die kampt met impotentie?  ;D

Nou nou, een basis aan respect voor je collega's in het Nederlandse F1-medialandschap zou ook wel mogen. ::)

Die uitspraak heeft Gloudie niet gedaan, hij herhaalt hem slechts. ;)

Zoals Van Dam hem op TV ook herhaalde toen hij over Jenson Button sprak  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Nee, ging over Lewis Hamilton ;).

Maar ook niet respectloos inderdaad.

Arthur

Ik kijk nu al een aantal races niet meer op Sport1 en moet ik zeggen dat ik het geen seconde mis. Nu maar hopen dat RTL en BBC ook eens HD worden  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 05 september 2013 - 21:58:26
Ik kijk nu al een aantal races niet meer op Sport1 en moet ik zeggen dat ik het geen seconde mis. Nu maar hopen dat RTL en BBC ook eens HD worden  ;)

Ik kijk nog wel op Sport1 maar in dat commentaar van Van Dam zit nog echt geen verbetering.........
Zit er over te twijfelen om ook mijn abbonement op te zeggen. Enige pre is iig. de HD - kwaliteit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 05 september 2013 - 22:54:50
Citaat van: Arthur op 05 september 2013 - 21:58:26
Ik kijk nu al een aantal races niet meer op Sport1 en moet ik zeggen dat ik het geen seconde mis. Nu maar hopen dat RTL en BBC ook eens HD worden  ;)

Ik kijk nog wel op Sport1 maar in dat commentaar van Van Dam zit nog echt geen verbetering.........
Zit er over te twijfelen om ook mijn abbonement op te zeggen. Enige pre is iig. de HD - kwaliteit.

Kijk zelf ook op de BBC, was ook bang dat ik de HD zou missen. Tot nu toe geen enkele keer moeite mee gehad om in SD te kijken. Die Ben Edwards en Coulthard maken zoveel goed.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Dat Van Dam een fan is van Raikkonen is duidelijk, maar is er dit jaar een wedstrijd geweest waarin hij niet aanhaalde dat Kimi op Australie zo mooi won?

Verder overigens wel een redelijk verslag. Vind Doornbos nooit zo gek, al raaskalde hij wat onzin over Perez, maar soit.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:37:25
Dat Van Dam een fan is van Raikkonen is duidelijk, maar is er dit jaar een wedstrijd geweest waarin hij niet aanhaalde dat Kimi op Australie zo mooi won?
In Australië, denk ik. :)