Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

gloudiesaurus

Citaat van: Arthur op 04 juni 2013 - 22:31:31
Citaat van: NielsD op 04 juni 2013 - 08:18:05
Mol heeft bekend gemaakt alleen de race te doen. De vrije trainingen en kwalificatie zullen gedaan worden door Ronald van Dam.

Dit is ook precies wat Olav wil, alleen de race op locatie. In een hokje in H'sum alles vollullen zit hij niet zitten. Het is een begin dat Olav hier commentaar [op locatie?] gaat doen van de race. Of er een vervolg van komt is afwachten. Mogelijk kan het zijn dat Sport1 de opzeggingen te gortig vindt worden en een wijziging door [gaat] voer[t]en en RVD op de vrije trainingen zet en Olav op de races of VT voor RVD en Olav quali en race om de opzeggingen een halt toe te roepen. Als dat gebeurt meld ik me ook weer gezien de geweldige beeldkwaliteit... Maar eerst nu Canada!

Ik heb nog een abonnement, maar Olav Mol erbij is een absolute pré!
Daar kunnen Albers, Doornos, Coronel, Verstappen, en ook Van Dam alleen niet aan tippen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: Fabian op 04 juni 2013 - 22:42:53
Der komt zeker een vervolg. De twee races die Veronica nog meer uitzendt zal ook door Olav volgepraat worden denk ik.

Klopt, maar die races stonden al gepland voor dualchannel dus [voor mij] logisch dat Olav die andere twee races ook gaat doen. Een doorbraak [denk ik] is als Olav ook de reguliere races gaat doen [via Sport1] en dan is voor mij duidelijk dat ik terug moet naar Sport1!

Maar voor nu verheug ik mij op Canada in HD met commentaar van Olav Mol  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Fabian op 04 juni 2013 - 22:42:53
Der komt zeker een vervolg. De twee races die Veronica nog meer uitzendt zal ook door Olav volgepraat worden denk ik.

Maar daarmee wint Sport1 mij, en al die andere opzeggers, niet terug.

Jehoentelaar

Ik vind Mol leuk voor de afwisseling, maar het is voor mij geen trigger om naar Sport1 te gaan. Trainingen en kwalificaties blijf ik (zover ik daar tijd voor heb) via Sky of BBC kijken, de races gaan gewoon via BBC of RTLD (en Sky als ik op m'n studentenkamer zit, waar ik geen RTLD kan ontvangen). Ik kijk sowieso bijna de helft van de raceklassen die ik volg via het internet. HD of niet kan mij ook niet echt interesseren. Een saaie race wordt er met mooi beeld niet opeens beter op.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 juni 2013 - 06:33:09
Citaat van: Fabian op 04 juni 2013 - 22:42:53
Der komt zeker een vervolg. De twee races die Veronica nog meer uitzendt zal ook door Olav volgepraat worden denk ik.

Maar daarmee wint Sport1 mij, en al die andere opzeggers, niet terug.
Inderdaad, want 15 euro per maand voor alleen maar F1 is best duur. Sport1 had een pakket moeten ontwikkelen.

Gerard

zozo, Mol (tijdelijk) terug.. Positief nieuws!
Ik denk dat mensen bijna gaan smeken of Olav het niet kan blijven doen...

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 05 juni 2013 - 16:34:32
zozo, Mol (tijdelijk) terug.. Positief nieuws!
Ik denk dat mensen bijna gaan smeken of Olav het niet kan blijven doen...

Dat denk ik ook, zeker na al die races met slecht commentaar van Van Dam....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 05 juni 2013 - 16:44:08
Citaat van: Gerard op 05 juni 2013 - 16:34:32
zozo, Mol (tijdelijk) terug.. Positief nieuws!
Ik denk dat mensen bijna gaan smeken of Olav het niet kan blijven doen...

Dat denk ik ook, zeker na al die races met slecht commentaar van Van Dam....

Nou, smeken ga ik absoluut niet doen hoor! Het hangt van Sport1 af of ik terugkom. En dat gebeurt als Olav alle races gaat doen [en niet alleen die drie]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Citaat van: Kootje op 05 juni 2013 - 06:33:09
Citaat van: Fabian op 04 juni 2013 - 22:42:53
Der komt zeker een vervolg. De twee races die Veronica nog meer uitzendt zal ook door Olav volgepraat worden denk ik.

Maar daarmee wint Sport1 mij, en al die andere opzeggers, niet terug.

Helemaal mee eens Kootje [we willen Mol voor alle races ipv RVD]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Arthur op 05 juni 2013 - 22:35:34
Citaat van: gloudiesaurus op 05 juni 2013 - 16:44:08
Citaat van: Gerard op 05 juni 2013 - 16:34:32
zozo, Mol (tijdelijk) terug.. Positief nieuws!
Ik denk dat mensen bijna gaan smeken of Olav het niet kan blijven doen...

Dat denk ik ook, zeker na al die races met slecht commentaar van Van Dam....

Nou, smeken ga ik absoluut niet doen hoor! Het hangt van Sport1 af of ik terugkom. En dat gebeurt als Olav alle races gaat doen [en niet alleen die drie]

Sterker nog, die 3 kijk ik op Veronica

0634

Mol is trouwens gestopt met zijn www.f1.nl zo te zien... heeft niet heel lang geduurd.

Edwin90

Onze collega's van F1today melden dat er vier reclameblokken picture in picture te zien zullen zijn. Zal de kijkcijfers niet goed doen met het oog op de reclame loze uitzending van de BBC.

0634

Geen last van, op Sport1. Groot voordeel. En als de BBC Canada uitzendt, kijk ik sowieso BBC, wie er ook verslag doet bij Sport1, de Beeb is 10 x beter.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 06 juni 2013 - 17:33:40
Mol is trouwens gestopt met zijn www.f1.nl zo te zien... heeft niet heel lang geduurd.

Denk dat Veronica hier niet blij mee is geweest  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 06 juni 2013 - 19:44:42
Onze collega's van F1today melden dat er vier reclameblokken picture in picture te zien zullen zijn. Zal de kijkcijfers niet goed doen met het oog op de reclame loze uitzending van de BBC.

Hoe kan dit nou? Dit mag Veronica helemaal niet doen, dat staat in de wet. Ik heb Sport1, dus ik zal er geen last van hebben, maar toch.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna