Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Osbos

Het is nu officieel bevestigd: Olav Mol gaat het commentaar verzorgen tijdens de GP van Canada. Het commentaar van Olav zal te horen zijn op zowel Veronica als Sport1.
Persbericht Veronica: http://twitpic.com/cukqda

Nog wat tweets van Olav:

Olav Mol @Olav_Mol

GP Canada: en nu maar hopen dat ik het nog kan. hahahah
11:36 PM - 31 May 2013


@....
@Olav_Mol Goedenavond Olav, betekend dit dat u het commentaar voortaan blijft geven tijdens de f1 races op #sport1 ?

Olav Mol @Olav_Mol

@.... nee dat nog niet. komt later wellicht
    11:38 PM - 31 May 2013


edit: gaat niet door..... :(

Arthur

Citaat van: Osbos op 01 juni 2013 - 00:07:26
Het is nu officieel bevestigd: Olav Mol gaat het commentaar verzorgen tijdens de GP van Canada. Het commentaar van Olav zal te horen zijn op zowel Veronica als Sport1.
Persbericht Veronica: http://twitpic.com/cukqda

Nog wat tweets van Olav:

Olav Mol @Olav_Mol

GP Canada: en nu maar hopen dat ik het nog kan. hahahah
11:36 PM - 31 May 2013



@....
@Olav_Mol Goedenavond Olav, betekend dit dat u het commentaar voortaan blijft geven tijdens de f1 races op #sport1 ?

Olav Mol @Olav_Mol

@.... nee dat nog niet. komt later wellicht
    11:38 PM - 31 May 2013

Tja, dan moeten we mogelijk eens gaan overwegen, HD + enthousiast commentaar van Olav.... Sport1 lijkt wel een snaar te gaan raken ondanks die 15 euri's [maar wie gaat dan de vrije trainingen doen? RVD btw, die kijk ik toch amper  ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Osbos

Heb nergens gelezen dat iemand anders de VT's en Q van commentaar gaat voorzien, dus dat zal RvD wel blijven doen denk ik. Inclusief races dus... (Hoewel het ook wel leuk zou zijn als Olav bij de kwalficaties commentaar zou geven)

Jehoentelaar

Olav doet denk ik gewoon wat zowel Veronica als Sport1 gelijktijdig uitzenden. Wie weet levert het nog wat op voor de toekomst.

Edwin90

YES! Nu maar hopen dat Olav die droeftoeter voorgoed vervangt. Ik ben hier enorm blij mee!

Het schijnt dat Esso wil betalen voor de commentaar box op lokatie.

Kootje

Kan er alleen maar op hopen. In dat geval sluit ik weer 'n abbootjeop Sport1 af, want dan vindt ik het die €15,50 (incl. MotoGP) wel waard.

NielsD

Lijkt me dat Mol alles gaat doen. Aangezien ze zo'n box voor een weekend moeten huren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Osbos op 01 juni 2013 - 00:07:26
Het is nu officieel bevestigd: Olav Mol gaat het commentaar verzorgen tijdens de GP van Canada. Het commentaar van Olav zal te horen zijn op zowel Veronica als Sport1.
Persbericht Veronica: http://twitpic.com/cukqda

Nog wat tweets van Olav:

Olav Mol @Olav_Mol

GP Canada: en nu maar hopen dat ik het nog kan. hahahah
11:36 PM - 31 May 2013



@....
@Olav_Mol Goedenavond Olav, betekend dit dat u het commentaar voortaan blijft geven tijdens de f1 races op #sport1 ?

Olav Mol @Olav_Mol

@.... nee dat nog niet. komt later wellicht
    11:38 PM - 31 May 2013

Ik vermoed dat ze bij Sport1 niet doof zijn voor de steeds luider aanzwellende kritiek, maar dat vooral toch het aantal opzeggingen doorslaggevend geweest zal zijn...

gloudiesaurus

Zo goed nieuws zeg! Maar is dit nu eenmalig of niet?

Commentaar op locatie is sowiezo een pre  8)

Dan laat ik mijn abonnement op sport1 gewoon nog een doorlopen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Van wat ik hier en daar op Twitter kon aflezen is het eenmalig, maar staat de deur voor meer wel op een kier.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 01 juni 2013 - 19:35:17
Van wat ik hier en daar op Twitter kon aflezen is het eenmalig, maar staat de deur voor meer wel op een kier.

Moet ook wel. Want als van Dam een race later weer terugkeert, dan weet je wel hoe laat het is bij Sport1. Die gaan dan heel erg veel klachten krijgen, nog meer dan voorheen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ik vermoed dat dit ook voor Sport1 een test is om te kijken hoe de reacties zijn op een race met Olav.

Super Seb

Denk dat niet alleen Sport1 benieuwd is naar de reacties. Wel een teken dat Sport1 niet geheel doof is voor de kritiek. Goed om te zien...
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Kan natuurlijk ook altijd al de deal met Veronica geweest zijn dat de races die zij uitzenden door Mol verslagen worden. Uiteindelijk is Mol bij hen in dienst nietwaar? Maar laten we hopen dat het door de kritieken komt en het niet bij 'n enkel optreden blijft.

NielsD

Dat denk ik persoonlijk niet. Want op het moment dat Ronald van Dam goed zou bevallen dan zou Sport1 echt voor het geld gaan en nog steeds lekker live vanuit Nederland zenden.

Mol gaat nu op locatie en dat kost Sport1 geld, al hebben ze nu wel een sponsor gevonden in de vorm van Esso.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna