Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

gloudiesaurus

Citaat van: Terminator op 26 mei 2013 - 21:26:26
Was wat Tom onzin aan het vertellen vandaag zeg. Beide zagen ook weer helemaal niks in de race.

Massa die met DRS Di Resta voorbij ging. Dat soort onzin.
Sutil die 4e werd in de regenrace die Vettel won. Waar halen ze die onzin vandaan?
Maldonado die fout zat volgens Coronel... En dan later was hij het wel weer volkomen eens met de penalty van Chilton.

Abonnement was al opgezegd. In juni kunnen we elke race op het open net kijken. :)

Klopt bij Maldonado zat Coronel helemaal verkeerd... wilde er daarna niet op terugkomen... en vervolgens toen Chilton een penalty kreeg toch weer wel.
En Sutil is volgens Coronel de nieuwe generatie..... Sutil zit al sinds 2007 in de Formule 1 hoor  ::)

Maar Coronel is wel scherp en enthousiast, iets wat Van Dam niet is!
Damn wat maakte Van Dam vandaag weer fouten, ik irriteer me eraan dat hij steeds de McLaren's Mercedessen noemt..........

Feit is gewoon dat Van Dam geen goede commentator is, met Coronel erbij sneeuwt hij helemaal onder...

Coronel moet alleen leren af en toe zijn klep te houden, soms praat hij wat teveel  ;)
En dan mist hij ook de actie op de baan.........



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Prima commentaar van Tom inderdaad.  Van Dam blijf ik een enorme knurft vinden jammer genoeg.
Trouwens gisteren stond Jos Verstappen nog ingepland als commentator? Contract bespreking in de soep gelopen?  ;)

Arthur

Alhoewel ik geen fan ben van Coronel vind ik wel dat hij de beste co is tot nu toe en idd goed commentaar geeft. Uiteraard is er altijd kritiek te leveren maar ik heb me vanmiddag niet verveeld of geergerd aan het commentaar. Vandaag was dus echt een opsteker qua commentaar. Bewijst wel dat Van Dam het alleen niet kan [rijmt].... Abbo loopt nog toch tot 11 juni dus wie weet...!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 26 mei 2013 - 23:28:24
Prima commentaar van Tom inderdaad.  Van Dam blijf ik een enorme knurft vinden jammer genoeg.
Trouwens gisteren stond Jos Verstappen nog ingepland als commentator? Contract bespreking in de soep gelopen?  ;)

Verstappen was in Italie bij het karten van zijn zoon Max...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:37:43
Citaat van: Edwin90 op 26 mei 2013 - 23:28:24
Prima commentaar van Tom inderdaad.  Van Dam blijf ik een enorme knurft vinden jammer genoeg.
Trouwens gisteren stond Jos Verstappen nog ingepland als commentator? Contract bespreking in de soep gelopen?  ;)

Verstappen was in Italie bij het karten van zijn zoon Max...

De combi met Verstappen is echt huilen met de pet op. Uitstraling van een zak zout!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 26 mei 2013 - 23:55:04
Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:37:43
Citaat van: Edwin90 op 26 mei 2013 - 23:28:24
Prima commentaar van Tom inderdaad.  Van Dam blijf ik een enorme knurft vinden jammer genoeg.
Trouwens gisteren stond Jos Verstappen nog ingepland als commentator? Contract bespreking in de soep gelopen?  ;)

Verstappen was in Italie bij het karten van zijn zoon Max...

De combi met Verstappen is echt huilen met de pet op. Uitstraling van een zak zout!!!

Daarom was ik ook heel blij dat Verstappen gisteren niet kon, die maakte van China ook een saaie race.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:37:43
Citaat van: Edwin90 op 26 mei 2013 - 23:28:24
Prima commentaar van Tom inderdaad.  Van Dam blijf ik een enorme knurft vinden jammer genoeg.
Trouwens gisteren stond Jos Verstappen nog ingepland als commentator? Contract bespreking in de soep gelopen?  ;)

Verstappen was in Italie bij het karten van zijn zoon Max...

Klopt inderdaad, rare gang van zaken aangezien Verstappen bevestigd was. Sport1 melde op twitter een communicatiefout van Jos z'n kant. Ik denk dat we Tom nog wel vaker gaan horen, zal me niets verbazen als Verstappen niet terug komt.

Ik dacht overigens dat ik gisteren Sky ging kijken, maar toen ik thuiskwam was er nog geen Sky versie van de race beschikbaar. Geluk dat ik Sport1 uit voorzorg hiervoor had opgenomen, maar door de rode vlag stond alles er niet op. Uit pure wanhoop kwam ik dus uit bij de amerikaanse TV. Maar ik moet zeggen dat het commentaar daar best te pruimen is. Alleen jammer dat één van hen enorm slist.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:11:49
Coronel moet alleen leren af en toe zijn klep te houden, soms praat hij wat teveel  ;)
En dan mist hij ook de actie op de baan.........

Dat vele praten vond ik een enorm voordeel. Als Coronel praat, praat Van Dam immers niet. ;)


gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2013 - 18:58:48
Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:11:49
Coronel moet alleen leren af en toe zijn klep te houden, soms praat hij wat teveel  ;)
En dan mist hij ook de actie op de baan.........

Dat vele praten vond ik een enorm voordeel. Als Coronel praat, praat Van Dam immers niet. ;)

;D ;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Als de boordradio kwam moest Van Dam letterlijk Coronel wegdrukken want die ratelde maar gewoon door... ;D  Maar nogmaals, dit was prettiger dan Verstappen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Terminator

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2013 - 18:58:48
Citaat van: gloudiesaurus op 26 mei 2013 - 23:11:49
Coronel moet alleen leren af en toe zijn klep te houden, soms praat hij wat teveel  ;)
En dan mist hij ook de actie op de baan.........

Dat vele praten vond ik een enorm voordeel. Als Coronel praat, praat Van Dam immers niet. ;)

Haha ja. Heeft zijn voordelen.

Maikel0230

#596
Citaat van: Franky R. op 26 mei 2013 - 21:29:12
Citaat van: Terminator op 26 mei 2013 - 21:26:26
Was wat Tom onzin aan het vertellen vandaag zeg. Beide zagen ook weer helemaal niks in de race.

Massa die met DRS Di Resta voorbij ging. Dat soort onzin.
Sutil die 4e werd in de regenrace die Vettel won. Waar halen ze die onzin vandaan?
Maldonado die fout zat volgens Coronel... En dan later was hij het wel weer volkomen eens met de penalty van Chilton.

Abonnement was al opgezegd. In juni kunnen we elke race op het open net kijken. :)
Ik vond Coronel wel 'levendig'...Of kijk je liever naar een pratend pak melk van de Belgische TV... :P

Inderdaad voor de race hadden we Koen Wouters en Bas Leinders. Beide heren hadden tijdens de race een complete uiteenzetting gegeven van hoe TC op een F1 wagen werkt. Sorry maar als je dan aan het luisteren bent en je weet dat zoies al sinds 2008 niet meer op de wagens aanwezig is  :-X, dan zakt de moed je in de schoenen. Elke inhaalbeweging van Sutil was er een van Di Resta, DAT IS GEWOON HUILEN MET DE PET OP!

*gaat in foetushouding in een hoekje liggen huilen*

:'(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 31 mei 2013 - 19:29:28


Inderdaad voor de race hadden we Koen Wouters en Bas Leinders. Beide heren hadden tijdens de race een complete uiteenzetting gegeven van hoe TC op een F1 wagen werkt. Sorry maar als je dan aan het luisteren bent en je weet dat zoies al sinds 2008 niet meer op de wagens aanwezig is  :-X , dan zakt de moed je in de schoenen. Elke inhaalbeweging van Sutil was er een van Di Resta, DAT IS GEWOON HUILEN MET DE PET OP!

*gaat in foetushouding in een hoekje liggen huilen*

:'(


Doe ik elke dag ongeveer drie uur, daarna voel ik mij weer als herboren. Eerst deed ik het ook in openbare ruimtes maar na slechte ervaringen, heb ik toch maar besloten om het binnenshuis te doen.

Mijn tip, varieer. Elke keer dezelfde hoek gaat na een tijdje ook vervelen en het zout tast je laminaatvloer aan.
;D ;D ;D


;)




Maikel0230

#598
Citaat van: Franky R. op 31 mei 2013 - 19:38:37
Citaat van: Maikel0230 op 31 mei 2013 - 19:29:28


Inderdaad voor de race hadden we Koen Wouters en Bas Leinders. Beide heren hadden tijdens de race een complete uiteenzetting gegeven van hoe TC op een F1 wagen werkt. Sorry maar als je dan aan het luisteren bent en je weet dat zoies al sinds 2008 niet meer op de wagens aanwezig is  :-X , dan zakt de moed je in de schoenen. Elke inhaalbeweging van Sutil was er een van Di Resta, DAT IS GEWOON HUILEN MET DE PET OP!

*gaat in foetushouding in een hoekje liggen huilen*

:'(


Doe ik elke dag ongeveer drie uur, daarna voel ik mij weer als herboren. Eerst deed ik het ook in openbare ruimtes maar na slechte ervaringen, heb ik toch maar besloten om het binnenshuis te doen.

Mijn tip, varieer. Elke keer dezelfde hoek gaat na een tijdje ook vervelen en het zout tast je laminaatvloer aan.
;D ;D ;D


;)

Volg even mee, elke keer voor een raceweekend zit ik met een dillema. Welke zender zal het worden? BBC is een vaste waarde als het beschikbaar is. zoniet kan ik kiezen tussen die pipo's van VIER of RTL. BBC en VIER heb ik in HD. Op een 102 cm Full HD LED TV is dat prachtig natuurlijk. Kwijlend prachtig durf ik zelfs te stellen. Dus de keuze tussen biberend beeld van RTL of goed beeld van VIER (met f1-voor-dummies-commentaar) zorgt elke keer weer voor twijfel. RTL heeft meestal goede voorbeschouwingen (als je naast het deutschland über alles chauvinisme kan kijken).

Waar de vrije trainingen volgen? Niet live op TV in Belgie. Live-streampje dan maar van SKY sports F1.

Waarom doe ik mezelf dit toch iedere keer aan? Trouwens die RvD is echt slecht, ik heb een stukje op youtube gezien, mijn goesting was direct over. Dat die kerel het maar snel bij schrijven voor Formule1.nl houd, daar was hij veel beter in.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 31 mei 2013 - 21:12:22
Citaat van: Franky R. op 31 mei 2013 - 19:38:37
Citaat van: Maikel0230 op 31 mei 2013 - 19:29:28


Inderdaad voor de race hadden we Koen Wouters en Bas Leinders. Beide heren hadden tijdens de race een complete uiteenzetting gegeven van hoe TC op een F1 wagen werkt. Sorry maar als je dan aan het luisteren bent en je weet dat zoies al sinds 2008 niet meer op de wagens aanwezig is  :-X , dan zakt de moed je in de schoenen. Elke inhaalbeweging van Sutil was er een van Di Resta, DAT IS GEWOON HUILEN MET DE PET OP!

*gaat in foetushouding in een hoekje liggen huilen*

:'(


Doe ik elke dag ongeveer drie uur, daarna voel ik mij weer als herboren. Eerst deed ik het ook in openbare ruimtes maar na slechte ervaringen, heb ik toch maar besloten om het binnenshuis te doen.

Mijn tip, varieer. Elke keer dezelfde hoek gaat na een tijdje ook vervelen en het zout tast je laminaatvloer aan.
;D ;D ;D


;)

Volg even mee, elke keer voor een raceweekend zit ik met een dillema. Welke zender zal het worden? BBC is een vaste waarde als het beschikbaar is. zoniet kan ik kiezen tussen die pipo's van VIER of RTL. BBC en VIER heb ik in HD. Op een 102 cm Full HD LED TV is dat prachtig natuurlijk. Kwijlend prachtig durf ik zelfs te stellen. Dus de keuze tussen biberend beeld van RTL of goed beeld van VIER (met f1-voor-dummies-commentaar) zorgt elke keer weer voor twijfel. RTL heeft meestal goede voorbeschouwingen (als je naast het deutschland über alles chauvinisme kan kijken).

Waar de vrije trainingen volgen? Niet live op TV in Belgie. Live-streampje dan maar van SKY sports F1.

Waarom doe ik mezelf dit toch iedere keer aan? Trouwens die RvD is echt slecht, ik heb een stukje op youtube gezien, mijn goesting was direct over. Dat die kerel het maar snel bij schrijven voor Formule1.nl houd, daar was hij veel beter in.

Tja, die beeldkwaliteit [HD] op een mooi scherm, dat heb ik ook. Maar alleen voor F1 in HD vind ik € 15,50 toch wel heel veel als RTL het voor noppes uitzendt. HD is om je vingers bij af te likken dus na 11 juni zal ik best wel eens slikken als ik aan HD terug denk...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel