Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 25 mei 2013 - 15:28:15
In belgie heb je 3 keuzes

1*VIER ; sorry maar dat is gewoon vreselijk om naar te kijken, de enige reden waarom ik ze opzet is omdat ik via digitale TV de HD versie heb, en dat is gewoon prachtig om op een 102 cm samsung full HD led TV naar te kijken
2*BBC1: je hebt ze maar voor 9 races maar ze blijven het beste om naar te kijken
3*RTL; tja als je duits goed is heb je geen probleem (zoals ik dus) maar de kwaliteit van het beeld is maar bagger.

Je hebt ook nog de RTBF. Voordeel is dat die steeds bij iedere Grote Prijs ter plaatse zijn en steeds over vrij accurate berichtgeving beschikken.

Nadeel is uiteraard die paniekerige Franse commentaar, doorspekt met veel 'oelala's'.  ;D

gloudiesaurus

Eerlijk is eerlijk vandaag was het commentaar niet slecht!

Samen met Doornbos.

Mooie quote van Doornbos  tegen Van Dam
"Let jij op de rest dan focus ik op Van der Garde"

En we kregen zowaar een update die niet op TV te zien was, kijk dan hebben we wat aan het commentaar.
Zoals Olav in zijn best dagen  :)

Hopelijk leest Van Dam dit ook  ;)

Morgen is er commentaar met Verstappen als duo - commentator. Dat vond ik tot nu toe de minste van de 3 (tegenover Albers/ Doornbos). Ik ben benieuwd....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Ik ben van mening dat dit duo, het over het algemeen, goed doet. Robert is een prima aanvulling!

Edwin90

Doornbos en Albers maken veel goed vergeleken bij Van Dam. Ik kijk morgen Sky trouwens, niet live weliswaar.  Maar ik heb er zin in!

Kootje

Gisteren tijdens Q was het commentaar van 'n prima niveau. Het is dus duidelijk .... alleen kan Van Dam het gewoon niet. Het is de co-commentator die ervoor zorgt dat je je niet aan hem gaat storen. Al voegde Verstappen tijdens z'n eerste optreden ook erg weinig toe. Dus .... als Sport1 voortaan iedere Q&R Robert Doornbos of Christian Albers erbij zet, dan zeg ik m'n opzegging wellicht weer op. Ze hebben iig nog t/m Canada om mij te overtuigen dat ik fout zit met m'n afmelding. ;D

Franky R.

Ik vond Doornbos in zijn tijd bij Minardi al een stuk toegankelijker en meer open dan 'Maximum Attack' Albers...Dus dat mensen Robert te pruimen vinden, is niet raar. Zo is die jongen altijd geweest.

SanderD

Tom Coronel dus als co-commentator. Ik ben benieuwd.

Fabian

Kunnen ze Cameron Diaz of David Hasselhoff niet als co commentator regelen?!

Super Seb

Heerlijk commentaar vandaag! Kan niet anders zeggen!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Kootje

Citaat van: Super Seb op 26 mei 2013 - 15:01:13
Heerlijk commentaar vandaag! Kan niet anders zeggen!

Mwah .... Coronel voegt wel wat toe, maar ben nog steeds niet kapot van Van Dam hoor.

0634

Als Van Dam zijn klep houdt, is het goed te doen. Coronel doet het prima. Snapt het, enthousiast ook. Leuk.

Al was het wat gek van hem om over DRS te beginnen in de eerste ronde na de SC... ten eerste mag je die dan niet gebruiken en al had het gemogen, ze reden allemaal binnen een seconde van elkaar, dus dan had je er nog niks aan gehad.

Kootje

Dat was idd wat vreemd ja, maar goed. Vervelender vindt ik het dat Van Dam nu alweer voor de zoveelste keer zit te vertellen dat Mercedes met Pirelli heeft getest. Dat weet ik nu wel.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 15:13:07
Citaat van: Super Seb op 26 mei 2013 - 15:01:13
Heerlijk commentaar vandaag! Kan niet anders zeggen!

Mwah .... Coronel voegt wel wat toe, maar ben nog steeds niet kapot van Van Dam hoor.
Coronel kreeg wat extra doekoe van MacGregor?! "Giedo is de beste F1-coureur"?! :P
;D ;D ;D

0634

Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 15:30:40
Dat was idd wat vreemd ja, maar goed. Vervelender vindt ik het dat Van Dam nu alweer voor de zoveelste keer zit te vertellen dat Mercedes met Pirelli heeft getest. Dat weet ik nu wel.

Huh? Getest? Weet ik niks van! Vertel!

grapje

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2013 - 15:34:06
Citaat van: Kootje op 26 mei 2013 - 15:30:40
Dat was idd wat vreemd ja, maar goed. Vervelender vindt ik het dat Van Dam nu alweer voor de zoveelste keer zit te vertellen dat Mercedes met Pirelli heeft getest. Dat weet ik nu wel.

Huh? Getest? Weet ik niks van! Vertel!

grapje
;D