Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Edwin90

Heb ik al nagezocht, er bestaat inderdaad één of ander kastje waarmee je alle SkySports kanalen kan ontvangen. Maar daar betaal je net zo veel voor als een alles-in-een abonnement met uitgebreide zenderpakketten bij de gemiddelde provider. Ook geen optie dus.

Ik merkte gisteren dat Sport1 gelijk loopt met BBC wat betreft uitzenden. De vorige keer dat de BBC uitzende liep Sport1 gewoon twee minuten achter.

Dus wat ga ik vanmiddag proberen:
Ik zet via de Ipad de Ziggo app aan op BBC1, deze loopt als het goed is een minuutje ofzo achter op de 'echte' tv uitzending. Dus pauzeer ik het HD beeld van Sport1 een minuutje zodat ze gelijk lopen. Vervolgens sluit ik de Ipad aan op de home-cinema set en heb ik dus HD beeld van Sport1 met het fijne BBC commentaar! Hopen dat het werkt!

Maar vreselijk zonde dat het zo moet!  :(

SDG

Citaat van: Edwin90 op 12 mei 2013 - 12:33:33
Heb ik al nagezocht, er bestaat inderdaad één of ander kastje waarmee je alle SkySports kanalen kan ontvangen. Maar daar betaal je net zo veel voor als een alles-in-een abonnement met uitgebreide zenderpakketten bij de gemiddelde provider. Ook geen optie dus.

Ik merkte gisteren dat Sport1 gelijk loopt met BBC wat betreft uitzenden. De vorige keer dat de BBC uitzende liep Sport1 gewoon twee minuten achter.

Dus wat ga ik vanmiddag proberen:
Ik zet via de Ipad de Ziggo app aan op BBC1, deze loopt als het goed is een minuutje ofzo achter op de 'echte' tv uitzending. Dus pauzeer ik het HD beeld van Sport1 een minuutje zodat ze gelijk lopen. Vervolgens sluit ik de Ipad aan op de home-cinema set en heb ik dus HD beeld van Sport1 met het fijne BBC commentaar! Hopen dat het werkt!

Maar vreselijk zonde dat het zo moet!  :(

Zet anders gewoon BBC5 internetradio op.  ;)

Edwin90

Kan natuurlijk ook, maar is een stuk lastiger synchroom te krijgen.  ;)

NielsD

Citaat van: SDG op 12 mei 2013 - 13:08:22
Citaat van: Edwin90 op 12 mei 2013 - 12:33:33
Heb ik al nagezocht, er bestaat inderdaad één of ander kastje waarmee je alle SkySports kanalen kan ontvangen. Maar daar betaal je net zo veel voor als een alles-in-een abonnement met uitgebreide zenderpakketten bij de gemiddelde provider. Ook geen optie dus.

Ik merkte gisteren dat Sport1 gelijk loopt met BBC wat betreft uitzenden. De vorige keer dat de BBC uitzende liep Sport1 gewoon twee minuten achter.

Dus wat ga ik vanmiddag proberen:
Ik zet via de Ipad de Ziggo app aan op BBC1, deze loopt als het goed is een minuutje ofzo achter op de 'echte' tv uitzending. Dus pauzeer ik het HD beeld van Sport1 een minuutje zodat ze gelijk lopen. Vervolgens sluit ik de Ipad aan op de home-cinema set en heb ik dus HD beeld van Sport1 met het fijne BBC commentaar! Hopen dat het werkt!

Maar vreselijk zonde dat het zo moet!  :(

Zet anders gewoon BBC5 internetradio op.  ;)

Blijft die gewoon beschikbaar in Nederland ivm rechten?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Albers vind ik echt fijn om naar te luisteren, die snapt en ziet wat er gebeurt. Van Dam viel ook wel mee vandaag, maar dat komt voornamelijk omdat ik vind dat hun twee elkaar wel aanvoelen.

Toch gelooft Ronald er nog wel in dat Nigel Stepney engineer is van Massa.  :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Nou, mijn Sport1/BBC idee was geen succes. Aan het eind van de eerste ronde maar teruggeschakeld naar het originele Sport1 geluid. (Ik vind HD beeld belangrijker merk ik zo langzamerhand). Omdat er enorme ruis op de lijn zat, iets te veel van het goede via zo'n 3.5 jack.

Wat het commentaar betreft, zaten wel weer domme foutjes in, maar Christijan Albers maakte veel goed. Verder wel echt zoutloos commentaar, erg jammer. Ik hoop dat ze Olav Mol vanaf Canada echt terughalen. Over zijn Rob Smedley naar Nigel Stepney switch heb ik even een tweetje gestuurd. Ik hoor net dat hij het nu wel goed zegt in de highlights  ;D

0634

Geen moment gestoord aan Van Dam dit keer. Geen moment.

Overigens keek ik BBC.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 mei 2013 - 16:26:16
Geen moment gestoord aan Van Dam dit keer. Geen moment.

Overigens keek ik BBC.


;D

Fabian


rafael25

Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers bij Sport1 ::) ::)

Sphinx

Deze gek heeft iig gekeken. PC uit, twitter uit, forum uit, geen vooroordelen.

En eerlijk gezegd, het valt me reuze mee. Als ik er Bahrein bij pak, waar Doornbos er bij zat, waren dat de twee beste (voor de zuurkezen, minst slechte) GP's tot nu toe. Fouten zat ja ok. Maar ik zal wel in herhalingen vallen als ik zeg dat Olav ook fouten maakte, maar dan wel enthousiast fout zat, zoals ook Murray altijd enthousiast fout zat. En eerlijk gezegd klonk van Dam lang zo zouteloos niet tijdens de race. Daarom zitten er twee commentators bij. Albers deed het prima vandaag, zeker omdat ik de race eigenlijk niet zo heel spannend vond en dan meer op commentaar ga letten. Albers en Doornbos doen het als gastcommentator nog het beste. Verstappen past er eigenlijk niet bij, iets te gesloten, maar altijd nog beter dan Rein "Robo-belg" Baart (die - zijn -zinnen -met -te -duidelijke -pauzes -blijft -uitspreken)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Vanaf dit weekend kijk ik liever Sky Sport livestream via me laptop dan Sport 1 op tv. Ben er zo klaar mee :P

Franky R.

Citaat van: Charrel op 25 mei 2013 - 14:06:50
Vanaf dit weekend kijk ik liever Sky Sport livestream via me laptop dan Sport 1 op tv. Ben er zo klaar mee :P
Heb al opgezegd...15 euro per maand alleen maar voor de F1 en dan niet eens GP2, GP3 en/of NAS
CAR of een andere leuke klasse erbij...NEIN! :(

SDG

Citaat van: Charrel op 25 mei 2013 - 14:06:50
Vanaf dit weekend kijk ik liever Sky Sport livestream via me laptop dan Sport 1 op tv. Ben er zo klaar mee :P

De dag dat er ooit een betalend internetkanaal voor de Formule 1 komt zeg ik meteen per direct mijn digitaal tv-abonnement op. F1 en MotoGP is zowat nog het enige waar ik nog rechtstreeks naar kijk op tv, voor de rest heeft mijn tv-kijken - nieuws, docu's, films, series... - zich al nagenoeg volledig verplaatst naar het internet. Een paar weken terug heeft mijn tv-aanbieder (Belgacom) ook nog eens ARD geschrapt, dus DTM via de tv bekijken kan ik voortaan ook al op mijn buik schrijven...  >:(

Maikel0230

In belgie heb je 3 keuzes

1*VIER ; sorry maar dat is gewoon vreselijk om naar te kijken, de enige reden waarom ik ze opzet is omdat ik via digitale TV de HD versie heb, en dat is gewoon prachtig om op een 102 cm samsung full HD led TV naar te kijken
2*BBC1: je hebt ze maar voor 9 races maar ze blijven het beste om naar te kijken
3*RTL; tja als je duits goed is heb je geen probleem (zoals ik dus) maar de kwaliteit van het beeld is maar bagger.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25