Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2013 - 13:18:39
Overzichtje van de co - commentators op Sport1:

CitaatGrand Prix van Australië - Doornbos
Grand Prix van Maleisië - Albers
Grand Prix van China - Verstappen
Grand Prix van Bahrein - Doornbos
Grand Prix van Spanje - Albers
Grand Prix van Monaco - Verstappen
Grand Prix van Canada - Verstappen
Grand Prix van Groot-Brittannië - Doornbos
Grand Prix van Duitsland - Albers
Grand Prix van Hongarije - Verstappen
Grand Prix van België - Doornbos
Grand Prix van Italië - Verstappen
Grand Prix van Singapore - Albers
Grand Prix van Korea - Doornbos
Grand Prix van Japan - Albers
Grand Prix van India - Doornbos
Grand Prix van Abu Dhabi - Doornbos
Grand Prix van de Verenigde Staten - Albers
Grand Prix van Brazilië - Albers

Nergens een M.O.L. te vinden in dat lijstje  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 02 mei 2013 - 18:11:02
Citaat van: gloudiesaurus op 02 mei 2013 - 13:18:39
Overzichtje van de co - commentators op Sport1:

CitaatGrand Prix van Australië - Doornbos
Grand Prix van Maleisië - Albers
Grand Prix van China - Verstappen
Grand Prix van Bahrein - Doornbos
Grand Prix van Spanje - Albers
Grand Prix van Monaco - Verstappen
Grand Prix van Canada - Verstappen
Grand Prix van Groot-Brittannië - Doornbos
Grand Prix van Duitsland - Albers
Grand Prix van Hongarije - Verstappen
Grand Prix van België - Doornbos
Grand Prix van Italië - Verstappen
Grand Prix van Singapore - Albers
Grand Prix van Korea - Doornbos
Grand Prix van Japan - Albers
Grand Prix van India - Doornbos
Grand Prix van Abu Dhabi - Doornbos
Grand Prix van de Verenigde Staten - Albers
Grand Prix van Brazilië - Albers

Nergens een M.O.L. te vinden in dat lijstje  ;D

Ga er ook niet vanuit dat dergelijke zaken al verstrekt zijn aan GPUpdate.net, waar het lijstje vandaan komt. ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Verstappen 'maar' vijf keer. Ik vond hem ook het minst sterk in van de drie. Maar ik denk dat als hij los komt dat hij wel meer kan toevoegen!

Jehoentelaar


Fabian


T.Nuvolari

Citaat van: Fabian op 02 mei 2013 - 20:57:03
Citaat van: Jehoentelaar op 02 mei 2013 - 20:47:46
Een kratje bier voor Jos alstublieft! 8)
Een? Doe der maar gerust twee of drie!  ;)

Pas maar op voor hij weer agressief wordt.

Fabian

Citaat van: M@rc op 03 mei 2013 - 10:49:12
Citaat van: Fabian op 02 mei 2013 - 20:57:03
Citaat van: Jehoentelaar op 02 mei 2013 - 20:47:46
Een kratje bier voor Jos alstublieft! 8)
Een? Doe der maar gerust twee of drie!  ;)

Pas maar op voor hij weer agressief wordt.
;D ;D

Hahaa. Schijnt dat ze voor Jos een grindbakje gaan maken in de bezemkast. Zo zou die zich meer gaan thuisvoelen!

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 16:37:02
Hoe vonden we het vandaag?
Geweldig. Maar dat komt omdat ik niets gezien en gehoord heb!  ;)

Arthur

Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 16:37:02
Hoe vonden we het vandaag?

Klein stukje gezien. Van Dam haalde aan dat kwalificatie belangrijk is... Tja, verder zelfde intonatie. Het blijft ook VT dus wat wil je daar allemaal voor zinnig commentaar bij geven. Heb langer naar het onboard kanaal gekeken. Commentaar niet gemist  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Op de BBC werd ook niet veel zinnigs gemeld behalve wat er te zien was. Zo'n VT kun je weinig mee.

NielsD

Ik snap dat het lastig is om VT's vol te praten. Maar zorg dan dan Mol wat nieuwtjes en quotjes scoort voor in de VT's en via mail verstuurd of iets dergelijks.

Hij herhaalde vaak dat James Allison bij Lotus wegging, dat Pirelli een nieuw soort band mee had en nog wat dingen. Ik ben blij dat Albers er zondag zit, want van Dam en Albers vond ik wel een erg fijne combinatie om naar te luisteren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 18:49:27
Ik snap dat het lastig is om VT's vol te praten. Maar zorg dan dan Mol wat nieuwtjes en quotjes scoort voor in de VT's, via mail of iets dergelijks.

Hij herhaalde vaak dat James Allison bij Lotus wegging, dat Pirelli een nieuw soort band mee had en nog wat dingen. Ik ben blij dat Albers er zondag zit, want van Dam en Albers vond ik wel een erg fijne combinatie om naar te luisteren.

Misschien dat hij eventueel wat weetjes uit vroegere Grote Prijzen van Spanje kan oprakelen? Dit forum staat er anders vol mee, haha...  8)

NielsD

Citaat van: SDG op 10 mei 2013 - 18:53:42
Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 18:49:27
Ik snap dat het lastig is om VT's vol te praten. Maar zorg dan dan Mol wat nieuwtjes en quotjes scoort voor in de VT's, via mail of iets dergelijks.

Hij herhaalde vaak dat James Allison bij Lotus wegging, dat Pirelli een nieuw soort band mee had en nog wat dingen. Ik ben blij dat Albers er zondag zit, want van Dam en Albers vond ik wel een erg fijne combinatie om naar te luisteren.

Misschien dat hij eventueel wat weetjes uit vroegere Grote Prijzen van Spanje kan oprakelen? Dit forum staat er anders vol mee, haha...  8)

Zo zijn erg genoeg leuke races geweest. Bijv toen Hakkinen stil viel in de laatste ronde en Schumi won.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 18:59:43
Citaat van: SDG op 10 mei 2013 - 18:53:42
Citaat van: NielsD op 10 mei 2013 - 18:49:27
Ik snap dat het lastig is om VT's vol te praten. Maar zorg dan dan Mol wat nieuwtjes en quotjes scoort voor in de VT's, via mail of iets dergelijks.

Hij herhaalde vaak dat James Allison bij Lotus wegging, dat Pirelli een nieuw soort band mee had en nog wat dingen. Ik ben blij dat Albers er zondag zit, want van Dam en Albers vond ik wel een erg fijne combinatie om naar te luisteren.

Misschien dat hij eventueel wat weetjes uit vroegere Grote Prijzen van Spanje kan oprakelen? Dit forum staat er anders vol mee, haha...  8)

Zo zijn erg genoeg leuke races geweest. Bijv toen Hakkinen stil viel in de laatste ronde en Schumi won.

Tja, die race vond ik ook leuk [qua uitslag] maar dat komt ook omdat ik een MSC-fan ben....  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel