Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Wings

Het enige duo wat iets brengt. Doornbos is kalm, corrigeert Ronald zo nu en dan, en voegt technisch wat toe.

gloudiesaurus

Het klikt wel tussen die twee, de chemie met Verstappen - Van Dam is er niet echt. Lijkt me ook moeilijk, Verstappen is introvert en had in zijn actieve loopbaan al moeite met de media...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 21 april 2013 - 23:07:58
Het klikt wel tussen die twee, de chemie met Verstappen - Van Dam is er niet echt. Lijkt me ook moeilijk, Verstappen is introvert en had in zijn actieve loopbaan al moeite met de media...

Dat is ook een van de makke geweest in de carriere van JV. Het is meer dan alleen hard kunnen rijden....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 21 april 2013 - 22:56:19
Misschien moeten ze Jeroen maar in huis halen als co - commentator  8)

Ha, je dicht me wel heel veel kwaliteiten toe! Maar dat kan ik niet hoor, bovendien moet ik dan ABN gaan praten, en dat zal niet meevallen ;D

0634

Citaat van: Wings op 21 april 2013 - 23:02:55
Het enige duo wat iets brengt. Doornbos is kalm, corrigeert Ronald zo nu en dan, en voegt technisch wat toe.

Doornbos verwoord zich ook goed, beter dan Jos. Die jongen is een goede co-commentator m.i..

Kootje

Doornbos mag idd blijven en Albers vond ik ook 'n prima toevoeging. Jos daarentegen ...... :-\

Kootje

Wou zojuist m'n Sport1 opzeggen, maar kwam tot de ontdekking dat m'n proefabbo op 14 Maart van start is gegaan. Ik heb dus nog tot 13 Mei om het op te zeggen, dus wacht ik ook de GP van Spanje nog af. Daarna zeg ik alsnog op, en hebben ze de GP's van Monaco en Canada nog om me van gedachte te doen veranderen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 16:40:38
Wou zojuist m'n Sport1 opzeggen, maar kwam tot de ontdekking dat m'n proefabbo op 14 Maart van start is gegaan. Ik heb dus nog tot 13 Mei om het op te zeggen, dus wacht ik ook de GP van Spanje nog af. Daarna zeg ik alsnog op, en hebben ze de GP's van Monaco en Canada nog om me van gedachte te doen veranderen.
Hm, de mijne is van 7 maart...en het opzegtermijn is een maand [voor mij dan]...Dus ik heb tot 6 mei de tijd?

Kootje

lijkt me wel hé

maand 1 - 7 Maart t/m 6 April
maand 2 - 7 April t/m 6 Mei

opzeggen

maand 3 - 7 Mei t/m 6 Juni

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 16:53:31
lijkt me wel hé

maand 1 - 7 Maart t/m 6 April
maand 2 - 7 April t/m 6 Mei

opzeggen

maand 3 - 7 Mei t/m 6 Juni
Ik ben niet zo goed met datums... :P ...tot wanhoop van mijn moeder en [ex-]vriendinnen... ;D

Kootje


Franky R.


Arthur

Citaat van: Franky R. op 22 april 2013 - 17:00:26
Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 16:55:42
ben ik toch nog ergens goed voor  ;)
;D ;D ;D

Een maand opzegtermijn en dagelijks opzegbaar. Vandaag opzeggen is dus exit op 22 mei. Ik ben er nog niet [uiteindelijk] uit; beeld [HD] is toch wel erg mooi en geen reclames is ook altijd lekker......
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

precies
daar heb ik nog wel 'n keer €5,- voor over

Arthur

Citaat van: Kootje op 22 april 2013 - 18:46:24
precies
daar heb ik nog wel 'n keer €5,- voor over

Klopt, bij mij 13 maart dus uiterlijk 13 mei opzeggen [als ik op zeg.....]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel