Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 16:27:16
Ik denk ook niet dat ie wilde doen of ie van hem was hoor. Hij zei ook een beetje cynisch dat ie zomaar bij hem op kwam. Gewoon een beetje geinen. Mag ik wel. Leuk. :)

Nou, even serieus, DRS legde hij nu wel goed uit na iedere keer weer die extra PK's. Hij leert dus wel van zijn fouten. En inderdaad grappig dat ie hem er tussendoor gooide, mag ik wel hoor.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 16:28:29
Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 16:20:45
Overigens vond ik z'n verslag vandaag weer prima oke.
Gooi Sport1 er nog steeds uit, maar als hij dit nivo de komende 2 races volhoud draai ik dat direct weer terug.

Het is net alsof hij moet 'inkomen'. Australië was dramatisch, Maleisië oké. Na drie weken pauze in China weer ronduit slecht en Bahrein weer oké.

Met de nadruk op oké want ik vind het nog steeds onder de maat. Zou er geen moeite mee hebben als hij vervangen wordt.


Nee .... dat ook niet, maar met dit nivo kan ik wel leven. Nog steeds niet echt goed, maar ook niet rampzalig slecht.

Super Seb

Vandaag was weer goed te pruimen. De interactie met Doornbos en Albers is gewoon beter dan met Jos. Enorm gelachen om de quote van Jeroen. Niks te klagen vandaag.  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 16:32:32
Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 16:28:29
Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 16:20:45
Overigens vond ik z'n verslag vandaag weer prima oke.
Gooi Sport1 er nog steeds uit, maar als hij dit nivo de komende 2 races volhoud draai ik dat direct weer terug.

Het is net alsof hij moet 'inkomen'. Australië was dramatisch, Maleisië oké. Na drie weken pauze in China weer ronduit slecht en Bahrein weer oké.

Met de nadruk op oké want ik vind het nog steeds onder de maat. Zou er geen moeite mee hebben als hij vervangen wordt.


Nee .... dat ook niet, maar met dit nivo kan ik wel leven. Nog steeds niet echt goed, maar ook niet rampzalig slecht.

Doornbos corrigeerde hem wel een paar keer en de pech van Massa lag aan de vleugel terwijl hij twee keer lek reed. En zo zijn er meer op te lepelen [maar dat kon ook bij Olav Mol].
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Precies, maar dit keer herstelde hij het gros van z'n fouten vrij snel waardoor ik het hem vergeef. ;D

Arthur

Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 16:50:54
Precies, maar dit keer herstelde hij het gros van z'n fouten vrij snel waardoor ik het hem vergeef. ;D

Alleen nu begonnen ze ineens weer over slipstreamen  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Tja, volgens mij zagen ze veel van de inhaalacties nog later dan Vincent Bijlo, dus ik vond het nog niet heel erg overtuigend. Eer ze ook doorhadden dat Alonso's DRS open bleef hangen, waren we alweer een paar minuutjes verder. Wel vind ik Doornbos veruit de beste van de drie co-commentatoren tot nu toe.

Wings

Hij ging wel met je befaamde kantoorklerk aan de haal! Nog even en je krijgt een wassen beeld, Jeroen! Ik moest er wel mee lachen. Maar, het was toch kantoorklerk? ;)

0634


Wings

Ik ook. Vooral omdat hij de uitspraak niet meer wist en hakkelend in de buurt kwam. De mensen zullen wel denken, "een vloerkleed met huwelijksproblemen"? Ach ja, de humor zie ik er wel van in. Ik riep thuis nog "die is van Jeroen lul"!


Matthijs

Als je gaat roepen dat Alonso naar binnen moet met zijn achtervleugel omdat hij anders onreglementair voordeel van zijn DRS heeft dan haak ik af hoor...

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

We hebben tweetje naar Ronald gestuurd, kijken of hij reageert  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Misschien moeten ze Jeroen maar in huis halen als co - commentator  8)

Het commentaar van Doornbos vind ik overigens wel een aanvulling, hij is scherp en corrigeert Van Dam zo af en toe. Ik vond het vandaag niet onaardig al mag het af en toe nog wat enthousiaster. Vooral die 1e paar ronden, gevecht Rosberg - Vettel - Alonso, werd toch redelijk kleurloos gebracht.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is