Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 15 april 2013 - 23:04:57
Citaat van: Jeroen op 15 april 2013 - 16:49:21
Ik denk dat GP2 en LeMans heel wat minder kijkers opleveren dan Italiaans en Spaans voetbal.

Dat weet ik wel zeker, maar het kost ook een appel en een ei als je het vergelijkt met het Italiaanse en Spaanse voetbal...
Als je het totale pakket hebt is de kans groter dat je de Formule 1 - fans bindt.
Ik zou er wel voor te porren zijn, een GP2 - race live met Frijns erin bijv.

Met commentaar van RVD ben ik NIET te porren ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 15 april 2013 - 23:04:57
Citaat van: Jeroen op 15 april 2013 - 16:49:21
Ik denk dat GP2 en LeMans heel wat minder kijkers opleveren dan Italiaans en Spaans voetbal.

Dat weet ik wel zeker, maar het kost ook een appel en een ei als je het vergelijkt met het Italiaanse en Spaanse voetbal...
Als je het totale pakket hebt is de kans groter dat je de Formule 1 - fans bindt.
Ik zou er wel voor te porren zijn, een GP2 - race live met Frijns erin bijv.

Het zal ongetwijfeld niks kosten, maar ik denk dat een grote zender als Sport1 toch echt ook kijkt naar het bereiken van zoveel mogelijk publiek, en niet in eerste instantie naar wat het goedkoopst is.

Meer publiek is niet alleen meer abonnee's maar ook meer en lucratievere commercial deals. En als je dat wil, kan je niet alleen maar aankomen met tweede, derde, of zelfs vierderangs sporten (zoals LeMans in NL qua populairiteit gewoon is).


gloudiesaurus

Maar met GP2 en Le Mans kun je wel je NR1 - sport, waarmee je wil cashen, versterken...
Ik zou als Sport1 was een concept neerzetten als Autosport/ Motorsport - zender.

Ik bedoel als ze het voetbal verliezen blijft er behalve wat tennis en golf sowiezo niet veel over....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Wielrennen, boksen, zijn toch allemaal sporten die niet veel minder populair zijn dan F1. En LeMans of GP2 komt daar nog eens een endje onder. We hebben geen raceland, dus ik zie niet in waarom een zender topvoetbalcompetities zou vervangen voor wat vage racejes die niets met F1 van doen hebben.

Ik bedoel, ik zou het prima vinden hoor, maar ik zie niet in waarom een tv-zender een enorme hoeveelheid aan kijkers zal trekken door GP2 en LeMans uit te zenden.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 15 april 2013 - 18:26:57
Citaat van: Franky R. op 15 april 2013 - 17:21:18
Citaat van: Jeroen op 15 april 2013 - 16:49:21
Ik denk dat GP2 en LeMans heel wat minder kijkers opleveren dan Italiaans en Spaans voetbal.
Ik weet het niet...Sport1 kan een motorsportkanaal opzetten. En daarop F1, GP2 en Lemans plaatsen.


Nu heb je niets, als er geen F1-races worden verreden. Met tennis heb ik niets, met golf nog minder. Het email met verzoek tot opzegging gaat na de GP van Bahrein de deur uit. Dan maar streams en BBC... :-\

En de NBA Franky, daar loop je toch zeker wel warm voor ;D


Neuh, alleen de grote wedstrijden...Idem met de Super Bowl. Verder kijk ik meestal naar vechtsport.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 18:29:21
Citaat van: Arthur op 15 april 2013 - 18:26:57
Citaat van: Franky R. op 15 april 2013 - 17:21:18
Citaat van: Jeroen op 15 april 2013 - 16:49:21
Ik denk dat GP2 en LeMans heel wat minder kijkers opleveren dan Italiaans en Spaans voetbal.
Ik weet het niet...Sport1 kan een motorsportkanaal opzetten. En daarop F1, GP2 en Lemans plaatsen.


Nu heb je niets, als er geen F1-races worden verreden. Met tennis heb ik niets, met golf nog minder. Het email met verzoek tot opzegging gaat na de GP van Bahrein de deur uit. Dan maar streams en BBC... :-\

En de NBA Franky, daar loop je toch zeker wel warm voor ;D


Neuh, alleen de grote wedstrijden...Idem met de Super Bowl. Verder kijk ik meestal naar vechtsport.

Maar vechtsport heeft S1 toch ook niet? [dat vind ik wel aardig maar alleen F1 en dat is te karig voor € 15,00 euromannen ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 19:30:18


Maar vechtsport heeft S1 toch ook niet? [dat vind ik wel aardig maar alleen F1 en dat is te karig voor € 15,00 euromannen ;D ]
Nee, vechtsport hebben ze ook al niet...Jammer, want dan zou ik er wel 15 euro per maand voor over hebben. Bijvoorbeeld UFC of zo...Nu doe ik dat dmv stream.


Nee, na Bahrein zeg ik Sport1 op. Later in het jaar hebben we een zomerstop van een aantal weken, dan gebeurd er geen moer maar je blijft wel dokken...Nee, het is over wat mij betreft.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 23:10:12
Citaat van: Arthur op 16 april 2013 - 19:30:18


Maar vechtsport heeft S1 toch ook niet? [dat vind ik wel aardig maar alleen F1 en dat is te karig voor € 15,00 euromannen ;D ]
Nee, vechtsport hebben ze ook al niet...Jammer, want dan zou ik er wel 15 euro per maand voor over hebben. Bijvoorbeeld UFC of zo...Nu doe ik dat dmv stream.


Nee, na Bahrein zeg ik Sport1 op. Later in het jaar hebben we een zomerstop van een aantal weken, dan gebeurd er geen moer maar je blijft wel dokken...Nee, het is over wat mij betreft.

UFC, K1, MMA, mag ik allemaal graag zien. Idd ook niet op Sport 1. Ik overweeg na Bahrein het er ook uit te kieperen en naar RTL en BBC te gaan kijken. Kost niets en misschien is dat commentaar op RTL ook wel bagger maar dat krijg ik voor niets. Beter dan betalen voor dat commentaar van RVD. Ik weet ook wel, meer kanalen, HD en VT. Maar het blijft RVD en de laatste race was gewoon weer bar slecht.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Goh wat moest ik lachen: die ene geniale quote over die kantoorklerk. Hoe verzin je zoiets zeg? ;) ;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 16:18:50
Goh wat moest ik lachen: die ene geniale quote over die kantoorklerk. Hoe verzin je zoiets zeg? ;) ;D

Ja .... goed hé?
Het is ook alle "Pitters" opgevallen geloof ik.  ;D

Overigens vond ik z'n verslag vandaag weer prima oke.
Gooi Sport1 er nog steeds uit, maar als hij dit nivo de komende 2 races volhoud draai ik dat direct weer terug.

Fabian


Arthur

Citaat van: Jeroen op 21 april 2013 - 16:18:50
Goh wat moest ik lachen: die ene geniale quote over die kantoorklerk. Hoe verzin je zoiets zeg? ;) ;D

En Doornbos; "Hoe kom je erop?" waarop Van Dam: "Zo maar" [dat wilde ie niet helemaal uit doeken doen op TV denk ik...]  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Hij heeft hem ook op Twitter geplaatst. Dus de oplettende kijker had hem dus vaker gehoord. In dit geval had hij hem beter voor zich kunnen houden op Twitter  ;D

0634

Ik denk ook niet dat ie wilde doen of ie van hem was hoor. Hij zei ook een beetje cynisch dat ie zomaar bij hem op kwam. Gewoon een beetje geinen. Mag ik wel. Leuk. :)

Edwin90

Citaat van: Kootje op 21 april 2013 - 16:20:45
Overigens vond ik z'n verslag vandaag weer prima oke.
Gooi Sport1 er nog steeds uit, maar als hij dit nivo de komende 2 races volhoud draai ik dat direct weer terug.

Het is net alsof hij moet 'inkomen'. Australië was dramatisch, Maleisië oké. Na drie weken pauze in China weer ronduit slecht en Bahrein weer oké.

Met de nadruk op oké want ik vind het nog steeds onder de maat. Zou er geen moeite mee hebben als hij vervangen wordt.