Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Jehoentelaar

Mwah, ze moeten wel heel erg ver gaan wil het mij zo ver krijgen. Ik kan tot nu toe een hoop streamen, dat is voor een student beter dan zo'n enorm bedrag uitgeven.

TheIceman

Ik vind het echt geen enkel probleem.
Hij lulde me sowieso al de oren van de kop af tijdens het racen zelf, dus ik had er echt geen moeite mee, dat hij even z'n mond hield. Bovendien had hij in die twintig minuten zonder racen weinig interessants te melden gehad. Ik vond het eerlijk gezegd een logische stap.
Ik denk ook niet dat ik twintig minuten naar hem was blijven luisteren.

Iceman2012

Citaat van: Super Seb op 11 april 2013 - 22:20:21
Geen Bundesliga meer?  :'(

Dan word het na dit seizoen Sport1 dus stopzetten tot maart. 15,- voor alleen Bayern vond ik wat veel, net als voor F1 alleen. De combinatie was de doorslag. Soms best een gedoe dat nieuwe tv kijken  :(
bundesliga is/was het hele seizoen ook te zien op Eurosport 2! Maar eh, goed om te zien dat er hier nog meer Bayern fans zijn ;)

Iceman2012

ik heb de 1e VT opgenomen (sport 1) en later vandaag gekeken, maar t commentaar was echt weer slaapverwekkend. t zal ook niet meevallen om 90 minuten VT om 4 uur s nachts aan elkaar te praten, maar dan nog, dit was wel weer van een heel bedenkelijk niveau. Deze man is wat mij betreft gewoon niet geschikt als autosportcommentator.

SanderD


Edwin90

Het is inderdaad niet bijzonder vandaag. Begint met het gerucht dat Caterham met een verouderde auto rijdt. 5 minuten later neemt hij dan maar aan dat het ook echt zo is.

Ronald moet oppassen dat hij niet het kind van de rekening wordt. :P

Jehoentelaar

Ja als je dat soort dingen zegt zit je de kijker voor de gek te houden. Nou zal het met onze autosportcultuur voor een groot deel van de fans niet opvallen, maar dit is weer niet netjes. Then again, het is race drie. Ik zeg als ik m'n ouders door de race babbel ook wel eens rare dingen.

Sphinx

Ik heb ook maar eens gekeken waar het nu allemaal om te doen was. Fact is, het was prettig om eens een kwali zonder reclame te kijken, maar idd het commentaar van Ronald laat nog wat te wensen (haalde o.a. een paar keer Vergne en Ricciardo door elkaar). Ik vond hem ook wat te zakelijk klinken, mag wel wat meer enthousiasme in terugkeren. Zet dan Frank Weenink (MotoGp) er maar neer, da's tenminste nog leuk om te volgen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

Precies, dat zouteloze commentaar, dat vind ik dus ook het vervelende. Dat iemand foutjes maakt, dat maakt me niet eens zoveel uit, deed Mol ook vaak, maar er mag van mij gewoon iets meer passie, iets meer liefde in het verslag doorklinken.

Edwin90

Ik stoor me eigenlijk meer aan zijn gebrek om de race of de kwalificatie te lezen. Hij geeft daarom geen informatie die echt wat toevoegt. Alles wat hij zegt dat zie je ook zeg maar, of beter gezegd, hij vertelt wat hij ziet en niet meer. Geen achtergronden ofzo.

Ben benieuwd wie er morgen bij zit. De coureur die co-commentaar geeft voegt voor mij al heel wat toe.  :)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 april 2013 - 13:11:26
Precies, dat zouteloze commentaar, dat vind ik dus ook het vervelende. Dat iemand foutjes maakt, dat maakt me niet eens zoveel uit, deed Mol ook vaak, maar er mag van mij gewoon iets meer passie, iets meer liefde in het verslag doorklinken.
Dat is idd. je mening en/of gevoel over Van Dam...doch Ronald is geen Olav...Ik maak die vergelijkingen ook met BBC t.o.z. van Sport1.

Arthur

Het niveau is zeker niet beter geworden en Van Dam leert niet genoeg van zijn fouten. Zaken zoals Michelin ipv Pirelli en de extra PK's door DRS zijn echt tenenkrommend. En het lezen van of kennis van is onvoldoende. Soort banden die ze gebruiken en waarom snapt hij niet. Enthousiasme komt ook onvoldoende voor in zijn woordenboek. Ik heb ook niet het idee dat het niveau naar een hoger platform getild kan worden met Van Dam. Laat ik het positief stellen; JAMMER  :'(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Charrel

Man man man, wat wordt ik toch moe van deze man! Die Ronald van Dam snapt er echt totaal niets van, zo gigantisch veel fouten. Hij lijkt er idd niet van te leren, ik denk dat ik mijn Sport 1 abbo niet ga houden na de 3 maanden.

Ik ga geen voorbeelden geven, maar laat het duidelijk zijn dat hij faalt.

NielsD

DRAMATISCH commentaar van van Dam. Echt ik zit me helemaal dood te ergeren. Hoe een leuke race saai kan worden gepraat.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Tsja .... 3 weken terug deed hij 't best wel aardig, en sowieso al 'n stuk beter dan in Melbourne. Maar vandaag was hij idd dramatisch.