Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

NielsD

Komend weekend nieuwe ronde, nieuwe kansen. Sport1 heeft drie weken gehad om hard aan de kwaliteit van de uitzending te werken. Wat denken jullie? Zullen er dingen veranderd zijn of is alles nog hetzelfde? Ik heb het nu over de algemene uitzending van de Formule 1 op Sport1 en niet alleen over het commentaar.

Ook zendt de BBC dit weekend alles uit en die hebben altijd goeie uitzendingen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Veel meer dan het commentaar en het randprogramma (voor- en nabeschouwingen) zijn er eigenlijk niet te beoordelen. De FOM heeft de touwtjes stevig in handen wat het produceren van F1-uitzendingen betreft.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 10 april 2013 - 12:45:25
Veel meer dan het commentaar en het randprogramma (voor- en nabeschouwingen) zijn er eigenlijk niet te beoordelen. De FOM heeft de touwtjes stevig in handen wat het produceren van F1-uitzendingen betreft.

Is waar. Maar ik doel meer op items van Olav Mol, betere nabeschouwingen en dergelijke.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Tsja, ik denk dat veel kijkers afhaken en naar de BBC vertrekken. Zou ik ook doen als BBC in HD uitgezonden werd. Wat dat betreft heeft Sport1 weinig tijd gehad om 'het goed te doen'. Slechts twee races.

Kootje

Ik denk niet dat er veel veranderd zal zijn bij Sport1, maar om eerlijk te zijn hoeft dat van mij ook niet. Dat kwartiertje voorbeschouwing van hun is sowieso tekort imo, dus die kijk ik wel op de BBC. Zelfde geld voor de nabeschouwing. De race zelf zal ik echter gewoon op Sport1 kijken. Ik vind namelijk dat er maar weinig op het commentaar aan te merken valt. Goed, hij maakt hier en daar wel wat fouten, maar echt waar .... dat doen ze bij de BBC net zo goed. Dat is voor mij dus geen argument om de race daar te kijken. Nee hoor .... geef mij maar gewoon lekker Nederlands commentaar, die foutjes neem ik voor lief. Daarbij .... ik betaal ervoor, dus ik zou stom zijn als ik er dan geen gebruik van maak. Je bent Nederlander of niet hé.  ;)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 15:58:16
Ik denk niet dat er veel veranderd zal zijn bij Sport1, maar om eerlijk te zijn hoeft dat van mij ook niet. Dat kwartiertje voorbeschouwing van hun is sowieso tekort imo, dus die kijk ik wel op de BBC. Zelfde geld voor de nabeschouwing. De race zelf zal ik echter gewoon op Sport1 kijken. Ik vind namelijk dat er maar weinig op het commentaar aan te merken valt. Goed, hij maakt hier en daar wel wat fouten, maar echt waar .... dat doen ze bij de BBC net zo goed. Dat is voor mij dus geen argument om de race daar te kijken. Nee hoor .... geef mij maar gewoon lekker Nederlands commentaar, die foutjes neem ik voor lief. Daarbij .... ik betaal ervoor, dus ik zou stom zijn als ik er dan geen gebruik van maak. Je bent Nederlander of niet hé.  ;)


Idem hier...We betalen ervoor, dus dan ga je niet naar de Beeb...Dat doe ik straks wel, nu ik in mijn tweede maand zit en wellicht opzeg? 15 euro per maand is best veel...zeker als je nu een ruime drie weken zit te wachten op de volgende GP. In de tussentijd tikt de geldteller wel door... :( ...En dat voetbal kan mij gewoon niet boeien. Ik heb het echt geprobeerd hoor, maar Sport1 had er veel beter een tweede autosportkanaal bij kunnen doen. Desnoods NASCAR of F3 of en stukje van MotorsTV...Dan maak je vaker gebruik van het kanaal, IMHO... :-[ :-[ :-[

Jehoentelaar

Met NASCAR erbij zou de prijs ook wel stijgen, die uitzendrechten zijn haast zo duur als die voor de Formule 1 zelf.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 16:21:44
Met NASCAR erbij zou de prijs ook wel stijgen, die uitzendrechten zijn haast zo duur als die voor de Formule 1 zelf.
:o ...ok, weer wat geleerd dan. /maar ik noemde NASCAR als voorbeeld, he! ;)  Voor mijn part voegt Sport1 de Braziliaanse Stockcars toe [hoe duur is dat, Jehoentelaar... ;D ]...maar alleen F1 en dan in de tussentijd helemaal niets...nee, dat trekt mij niet echt blijvend over de streep... :-\

Fabian

Als ze IndyCars zouden kunnen fiksen had ik zeker een abbo genomen.

Kootje

Al hadden ze alleen maar GP2 en Porsche Supercup erbij gehad, gewoon het totale plaatje van 'n weekendje F1. Want idd, alleen F1 is voor de autosportliefhebber wel erg karig. Gelukkig hebben ze ook nog Moto3, Moto2 en MotoGP, maar voor de rest ....  :-\

Super Seb

Niks mis met buitenlands voetbal! Vannacht om 4:00 mogen we weer klaar zitten voor de tv/computer. Zal het wekkertje gelijk weer even zetten. Als Sport1 de stijgende lijn blijft houden gaat het helemaal goedkomen dit seizoen. Het zou alleen nog wel leuk zijn als er een beetje knap voor en nabeschouwen bij komt. Dat steekt toch nog wel schril af vergeleken met de Engelse collega's.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Edwin90

Naar het schijnt verliest Sport1 een aantal Voetbal devisies aan Eredivisie live. Wellicht dat er dan een Auto/Motorsport kanaal af kan. Maar dat is puur wishfull thinking van mij. Heb het verder nergens gelezen ofzo.

Op die presentatie riepen ze dat ze van elke sport het beste willen. Indycars past wel in die uitspraak  :)

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 11 april 2013 - 17:54:53
Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 16:21:44
Met NASCAR erbij zou de prijs ook wel stijgen, die uitzendrechten zijn haast zo duur als die voor de Formule 1 zelf.
:o ...ok, weer wat geleerd dan. /maar ik noemde NASCAR als voorbeeld, he! ;)  Voor mijn part voegt Sport1 de Braziliaanse Stockcars toe [hoe duur is dat, Jehoentelaar... ;D ]...maar alleen F1 en dan in de tussentijd helemaal niets...nee, dat trekt mij niet echt blijvend over de streep... :-\
Haha, Braziliaanse Stockcars. Als we dan toch die kan op gaan zijn zelfs de Corona Series (hun Mexicaanse broer) interessanter... ;) Nee maar zonder gekkigheid, autosport van buiten het Europese continent is zo vreselijk duur omdat die races (IndyCar, NASCAR, V8S) behoorlijk lang zijn, en in het geval van NASCAR zijn het er ook nog eens een heleboel. Daardoor kost het enorm veel peperdure satelliettijd om de live-beelden hierheen te krijgen. En het zou bovendien een oorzaak kunnen zijn voor de wat karige F1-voorbeschouwingen tot nu toe...

Porsche Supercup is overigens voor het volledige seizoen in handen van Eurosport, evenals de GP3 (al ontbreekt daarvan de zaterdagwedstrijd wel eens).

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 11 april 2013 - 19:37:20
Naar het schijnt verliest Sport1 een aantal Voetbal devisies aan Eredivisie live. Wellicht dat er dan een Auto/Motorsport kanaal af kan. Maar dat is puur wishfull thinking van mij. Heb het verder nergens gelezen ofzo.

Op die presentatie riepen ze dat ze van elke sport het beste willen. Indycars past wel in die uitspraak  :)

Jep ze zijn de Engelse en Duitse competitie kwijt aan Eredivisie Live/ Fox (volgend seizoen pas, dus na de zomer), ze moeten dus wel iets lijkt me.
Als ze slim zijn nemen ze ook WTCC, GP2, Le Mans, etc erbij. Kost niet veel en dan heb je het totale pakket. Mooie vervanger voor het voetbal dat ze kwijt zijn.

Dat ze MotoGP hebben vind ik wel een pre!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Super Seb

Geen Bundesliga meer?  :'(

Dan word het na dit seizoen Sport1 dus stopzetten tot maart. 15,- voor alleen Bayern vond ik wat veel, net als voor F1 alleen. De combinatie was de doorslag. Soms best een gedoe dat nieuwe tv kijken  :(
"Keep calm and ignore Multi-21....."