Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 15:55:35
Citaat van: Charrel op 28 maart 2013 - 13:12:00
Als je op de foto ziet hoe hun er bij zitten dan is dat toch wel erg armoedig voor een betaalzender!

Ik denk niet dat zo'n hokkie op lokatie veel zel verschillen in dat hokkie in H'sum of waar Sport1 dan ook zit. Het enige voordeel dat zo'n hokkie op lokatie meebrengt is zicht op de baan/pitsstraat. Qua schermen zal er echter weinig anders aan zijn.

Het hokkie koste zo'n slordige € 6.000,00 per race. Kosten voor en hokkie alhier...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

In Hilversum zal het ze weinig kosten, bezemkasten genoeg in Sport1 HQ it seems. 8)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 27 maart 2013 - 21:08:17
wou proberen de foto te plaatsen van van Dam en Albers in hun hok. met een 15 ince labtob als beeld. Wel begrijp ik nu waarom het zo belabbert is.  Ze kunnen het nauwelijks zien wie er rijd of wat er gebeurt. Snap dat echt niet.




Bizar idd. Ik dacht dat men allang van die 'Betamax-achtige' schermen was afgestapt...En dat terwijl er links en rechts van het schermpje wel grote TFT schermen te zien zijn... ::)

Kootje

Citaat van: Arthur op 28 maart 2013 - 18:49:27
Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 15:55:35
Citaat van: Charrel op 28 maart 2013 - 13:12:00
Als je op de foto ziet hoe hun er bij zitten dan is dat toch wel erg armoedig voor een betaalzender!

Ik denk niet dat zo'n hokkie op lokatie veel zel verschillen in dat hokkie in H'sum of waar Sport1 dan ook zit. Het enige voordeel dat zo'n hokkie op lokatie meebrengt is zicht op de baan/pitsstraat. Qua schermen zal er echter weinig anders aan zijn.

Het hokkie koste zo'n slordige € 6.000,00 per race. Kosten voor en hokkie alhier...?

Ik doelde niet op de prijs maar op de accomodatie op zich. Qua kosten zal H'sum idd 'n stuk goedkoper zijn, al is het alleen maar omdat je geen technici en verslaggevers over hoeft te vliegen en onder te brengen.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 maart 2013 - 19:06:34
Citaat van: Sabai op 27 maart 2013 - 21:08:17
wou proberen de foto te plaatsen van van Dam en Albers in hun hok. met een 15 ince labtob als beeld. Wel begrijp ik nu waarom het zo belabbert is.  Ze kunnen het nauwelijks zien wie er rijd of wat er gebeurt. Snap dat echt niet.




Bizar idd. Ik dacht dat men allang van die 'Betamax-achtige' schermen was afgestapt...En dat terwijl er links en rechts van het schermpje wel grote TFT schermen te zien zijn... ::)

Google-bril dan maar?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

@Arthur,
;) ;) ;)


Maar serieus...Ik snap ook niet dat Ronald bij Sport1 aan de bel trekt...Zo zie je toch geen moer? De eerste de beste tv-kijker heeft beter zicht dan de commentator... ???

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 maart 2013 - 23:03:09
@Arthur,
;) ;) ;)


Maar serieus...Ik snap ook niet dat Ronald bij Sport1 aan de bel trekt...Zo zie je toch geen moer? De eerste de beste tv-kijker heeft beter zicht dan de commentator... ???

Ik durf rustig te stellen dat ik met mijn 46 inch HD-TV [zelfs zonder mijn bril] het vele malen beter zien als die flutschermpjes. Inderdaad schlemielig. Logisch dat Mol dat niet wil ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 23:26:26
46 inch :o , dan heb je idd geen bril meer nodig
117 cm beeld...phoe...Ik ben al blij met mijn platte 26 inch. Hoewel die LED-tv's mij wel geinig lijken...Eerst meer eens weer werk vinden... :-\

Arthur

Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 23:26:26
46 inch :o, dan heb je idd geen bril meer nodig

A. Je weet niet welke dioptrie ik heb  ;D
B. Snap je nu mijn zeer kritische commentaar de eerste race?
C. Daarom werkt een stream icm een HMDI ook niet...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

de grootte van het scherm zegt toch niet zo veel?? gaat meer om de afstand en de resolutie. t lijkt me toch dat ze daar bij sport 1 wel over na hebben gedacht. Volgens mij werken de voetbalcommentatoren met hetzelfde (soort) materiaal.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 28 maart 2013 - 23:56:21
de grootte van het scherm zegt toch niet zo veel?? gaat meer om de afstand en de resolutie. t lijkt me toch dat ze daar bij sport 1 wel over na hebben gedacht. Volgens mij werken de voetbalcommentatoren met hetzelfde (soort) materiaal.
Blijkbaar wel, want daarom misten CA en Ronald het loszittend wiel van Button...Het hoeft geen mega-scherm te zijn, maar een scherm van ca. 21 inch zou Ronald wel helpen, IMHO.


En bij voetbal is het achtergrond constant...nml. groen...In de F1 niet...

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 maart 2013 - 23:29:33
Citaat van: Kootje op 28 maart 2013 - 23:26:26
46 inch :o , dan heb je idd geen bril meer nodig
117 cm beeld...phoe...Ik ben al blij met mijn platte 26 inch. Hoewel die LED-tv's mij wel geinig lijken...Eerst meer eens weer werk vinden... :-\

Heb overigens voor een plasma gekozen, wat rustiger beeld [met die rondrazende bolides]. Als ik opnieuw moet kiezen kwamen er nog wel wat inches bij hoor [maar dat krijg ik er voorlopig niet door met mijn Sport 1-abbo  ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2013 - 00:00:00
Citaat van: Iceman2012 op 28 maart 2013 - 23:56:21
de grootte van het scherm zegt toch niet zo veel?? gaat meer om de afstand en de resolutie. t lijkt me toch dat ze daar bij sport 1 wel over na hebben gedacht. Volgens mij werken de voetbalcommentatoren met hetzelfde (soort) materiaal.
Blijkbaar wel, want daarom misten CA en Ronald het loszittend wiel van Button...Het hoeft geen mega-scherm te zijn, maar een scherm van ca. 21 inch zou Ronald wel helpen, IMHO.


En bij voetbal is het achtergrond constant...nml. groen...In de F1 niet...
waarom?? geen idee, ik zag het zelf ook niet direct. Ik denk bijna niemand, al kan iedereen dat achteraf wel makkelijk roepen. Ze zorgen er echt wel voor dat de commentatoren goed hun werk kunnen doen.

Of die constante achtergrond zoveel uitmaakt en of dat ook klopt?? geen idee, kan het me eigenlijk niet voorstellen.

Charrel

Citaat van: Iceman2012 op 29 maart 2013 - 16:46:29
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2013 - 00:00:00
Citaat van: Iceman2012 op 28 maart 2013 - 23:56:21
de grootte van het scherm zegt toch niet zo veel?? gaat meer om de afstand en de resolutie. t lijkt me toch dat ze daar bij sport 1 wel over na hebben gedacht. Volgens mij werken de voetbalcommentatoren met hetzelfde (soort) materiaal.
Blijkbaar wel, want daarom misten CA en Ronald het loszittend wiel van Button...Het hoeft geen mega-scherm te zijn, maar een scherm van ca. 21 inch zou Ronald wel helpen, IMHO.


En bij voetbal is het achtergrond constant...nml. groen...In de F1 niet...
waarom?? geen idee, ik zag het zelf ook niet direct. Ik denk bijna niemand, al kan iedereen dat achteraf wel makkelijk roepen. Ze zorgen er echt wel voor dat de commentatoren goed hun werk kunnen doen.

Of die constante achtergrond zoveel uitmaakt en of dat ook klopt?? geen idee, kan het me eigenlijk niet voorstellen.

Oke, ik kan me voorstellen dat een hoop mensen het niet meteen zagen. Ik kan me ook nog wel voorstellen dat ze het zelf niet meteen zagen met zo'n klein scherm en al die andere schermen. Maar als F1 fan zag ik het echt direct en ik ergerde me er aan hoe lang het duurde voordat ze het zagen :P