Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634


P@trick

Sorry hoor, maar ik kan die mensen die Olav mol terug willen hebben niet begrijpen.

Sinds de F1 op de BBC wordt uitgezonden, valt het commentaar van mol in het niets, hij zit er naast, haalt coureur door elkaar, heeft altijd dezelfde zinnetjes ( het venijn zit m in de staart), laat heel goed merken wie hij mag en wie niet, ( Trulli train)

Als je de F1 volgt weet je na 2 wedstrijden echt wel hoe de quali format er uit ziet, nee hoor steeds tot in den treuren dit uitleggen.

Ronald is ook nog niet al te best, maar geef hem een kans. Ja ik stoorde me er ook aan dat hij door de onboardradio heen praatte en andere schoonheidsfoutjes.

Jehoentelaar

Misschien is het gewoon zo dat we door de BBC enorm verwend zijn en dat onze landgenoten er daardoor automatisch weinig van kunnen. Mannen als Mol, Winkelman, Valkenburg en Van Dam (en Weeink) zijn op het moment het beste wat ons land te bieden heeft op dit gebied, daar zullen we het mee moeten doen.

gloudiesaurus

Daarnaast heeft een petitie weinig zin denk ik. Ik bedoel Sport1 betaald ervoor, zij hebben de rechten, zij bepalen wie er commentaar geeft  :P
En MOL geeft zelf al aan, dat hij het niet zitten om alle sessies te gaan verslaan vanuit een commentaarhok in Hilversum.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: Charrel op 17 maart 2013 - 13:49:25
Voor de mensen die interesse hebben, ik kwam deze op internet tegen:

http://www.activism.com/nl_NL/petitie/olav-mol-terug-achter-de-microfoon/42817

Mooi initiatief maar 90% heeft zijn ondertekening niet bevestigd. Wordt dus niets!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Charrel

Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 18:02:49
Citaat van: Charrel op 17 maart 2013 - 13:49:25
Voor de mensen die interesse hebben, ik kwam deze op internet tegen:

http://www.activism.com/nl_NL/petitie/olav-mol-terug-achter-de-microfoon/42817

Mooi initiatief maar 90% heeft zijn ondertekening niet bevestigd. Wordt dus niets!!

Dat dacht ik dus ook, ik heb hem ook niet ingevuld.

De stem van Carlo vind ik niet zo prettig klinken, weinig enthousiasme en zijn kennis van de Formule 1 is nog niet hoog.

Maar die stem zal wel wennen, die enthousiasme kan nog komen toch? En hopen dat hij wordt aangesproken/leert van fouten. Elke race zal hij wel weer meer leren, ik denk inderdaad dat we op een bepaalde manier verwend zijn.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 18:02:49
Citaat van: Charrel op 17 maart 2013 - 13:49:25
Voor de mensen die interesse hebben, ik kwam deze op internet tegen:

http://www.activism.com/nl_NL/petitie/olav-mol-terug-achter-de-microfoon/42817

Mooi initiatief maar 90% heeft zijn ondertekening niet bevestigd. Wordt dus niets!!
Zoals altijd...veel brullen, maar niet doorzetten... ::) ...Let wel, ik heb er niets mee. Laat Ronald zich in zijn rol groeien. En een 'Olaf Mol' zal hij nooit worden...Dat moeten de critici eigenlijk in hun oren knopen.


Maar eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om naar een race te kijken zonder commentaar. Meestal hoor ik het commentaar niet eens zo goed, dus so what?

janke

Ik vond Doornbos overigens wel wat matig. Teveel over zijn zgn. oude goede tijd bij RBR. Ik denk persoonlijk als een Lammers, Verstappen, van Lennep er plaats zouden nemen het meer info zal geven over technische en bijkomende zaken. Een Boutsen of Ickx zou ook mooi zijn. Die komen allemaal nog wel eens op de paddock en hebben hun kennis van de F1. Vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 18:25:24
Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 18:02:49
Citaat van: Charrel op 17 maart 2013 - 13:49:25
Voor de mensen die interesse hebben, ik kwam deze op internet tegen:

http://www.activism.com/nl_NL/petitie/olav-mol-terug-achter-de-microfoon/42817

Mooi initiatief maar 90% heeft zijn ondertekening niet bevestigd. Wordt dus niets!!
Zoals altijd...veel brullen, maar niet doorzetten... ::) ...Let wel, ik heb er niets mee. Laat Ronald zich in zijn rol groeien. En een 'Olaf Mol' zal hij nooit worden...Dat moeten de critici eigenlijk in hun oren knopen.

Exactomundo. ;)

Jehoentelaar

Citaat van: janke op 17 maart 2013 - 18:35:09
Ik vond Doornbos overigens wel wat matig. Teveel over zijn zgn. oude goede tijd bij RBR. Ik denk persoonlijk als een Lammers, Verstappen, van Lennep er plaats zouden nemen het meer info zal geven over technische en bijkomende zaken. Een Boutsen of Ickx zou ook mooi zijn. Die komen allemaal nog wel eens op de paddock en hebben hun kennis van de F1. Vind ik.
Zo deed Doornbos ook toen IndyCar bij CarChannel zat. Niet best die jongen. Ze moeten bij Sport1 toch goed kijken wat de mensen te vertellen te hebben, naast wat er op de race-CV staat.

Kootje

Vond ik echt wel meevallen dat "Ik dit en ik dat" gehalte. Daarbij vind ik het niet meer dan logisch dat daar 'n zeker gehalte van naar voren komt. Albers en Verstappen zullen dit ook doen, en ook David Coulthard en Eddie Jordan bij de Beeb maken zich er met regelmaat schuldig aan. Dat is nu eenmaal inherent aan het feit dat iemand ervaring heeft met de sport, deze deel je dan automatisch. Dit zie je ook bij voetbalprogramma's en ook is dit in het dagelijkse leven niet anders. Als iemand je wat verteld waar je zelf ervaring mee hebt, deel je deze ervaringen ook.

Neo Veloci

Ik heb de petitie ondertekend omdat ik Mol beter vindt dan Van Dam. Mocht Mol niet terug (mogen) komen als commentator, dan heb ik in ieder geval een signaal afgegeven dat Van Dam beter zijn best moet doen en niet meer door boordradio's praat of 20 minuten wegloopt tijdens een kwalificatie uitzending!

0634

Citaat van: Kootje op 18 maart 2013 - 06:31:31
Vond ik echt wel meevallen dat "Ik dit en ik dat" gehalte. Daarbij vind ik het niet meer dan logisch dat daar 'n zeker gehalte van naar voren komt. Albers en Verstappen zullen dit ook doen, en ook David Coulthard en Eddie Jordan bij de Beeb maken zich er met regelmaat schuldig aan. Dat is nu eenmaal inherent aan het feit dat iemand ervaring heeft met de sport, deze deel je dan automatisch. Dit zie je ook bij voetbalprogramma's en ook is dit in het dagelijkse leven niet anders. Als iemand je wat verteld waar je zelf ervaring mee hebt, deel je deze ervaringen ook.
Eens. Ik heb daar ook weinig problemen mee. Het enige is dat hij moet leren samenwerken met Van Dam, want ze kakelden nogal eens door elkaar heen.

SDG

Ik heb enkel een stukje van VT1 op Sport 1 gezien, dus ik kan me er niet echt over uitspreken. Maar het is een nieuw format, dus ergens is het misschien wel inherent dat er nog wat kinderziekten inzitten. Ik zou zeggen, geef ze nog een paar races de kans om er in te komen, misschien dat alles vanzelf wel in de goede plooi valt. Ik ga vanavond trouwens even zoeken of ik ergens de uitzending kan opsnorren, kan ik zelf ook zien waarover jullie het precies hebben...  :)