Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

gloudiesaurus

Hopelijk wordt het 2014 Olav Mol wat vinden we ervan  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 24 november 2013 - 23:13:18
Hopelijk wordt het 2014 Olav Mol wat vinden we ervan  ;)

Daar is een nieuw topic over  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:11:08
En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Ach van de twee races die ik heb geluisterd en gezien vond ik niet onaardig. Hij maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Het mocht van mij wat enthousiaster, maar dat is misschien ook een leerproces. Maar mijn mening is slechts gebaseerd op twee races....

Arthur

Citaat van: Fabian op 24 november 2013 - 23:25:59
Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:11:08
En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Ach van de twee races die ik heb geluisterd en gezien vond ik niet onaardig. Hij maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Het mocht van mij wat enthousiaster, maar dat is misschien ook een leerproces. Maar mijn mening is slechts gebaseerd op twee races....

Over enthousiasme gesproken [vergelijk RVD met Mol]; Een uitvaart of een bruiloft  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Tja zo kun je het misschien wel zien. Maar ik heb niet naar Sport 1 gekeken omdat Van Dam daar zat. Ik heb niet gekeken doordat ik de prijzen te hoog vond en vind.

gloudiesaurus

Van Dam werd door het seizoen heen wel enthousiaster. Maar je merkte dat het niet "echt" was, en bij Mol is dat wel zo.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Fabian op 24 november 2013 - 23:25:59
Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:11:08
En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Ach van de twee races die ik heb geluisterd en gezien vond ik niet onaardig. Hij maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Het mocht van mij wat enthousiaster, maar dat is misschien ook een leerproces. Maar mijn mening is slechts gebaseerd op twee races....
ja begin van het seizoen riep ik dit ook maar het zou niet moeten dat dat leerproces een seizoen duurt. Was van dam bovendien een jaar of 10 geleden niet al commentator toen f1 op een betaalzender was te zien? Dan had hij helemaal binnen een jaar weer in het ritme moeten komen. Hij heeft het gewoon niet. Jammer voor hem maar maar that's life.

Arthur

Citaat van: Perton op 24 november 2013 - 23:51:23
Citaat van: Fabian op 24 november 2013 - 23:25:59
Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:11:08
En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Ach van de twee races die ik heb geluisterd en gezien vond ik niet onaardig. Hij maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Het mocht van mij wat enthousiaster, maar dat is misschien ook een leerproces. Maar mijn mening is slechts gebaseerd op twee races....
ja begin van het seizoen riep ik dit ook maar het zou niet moeten dat dat leerproces een seizoen duurt. Was van dam bovendien een jaar of 10 geleden niet al commentator toen f1 op een betaalzender was te zien? Dan had hij helemaal binnen een jaar weer in het ritme moeten komen. Hij heeft het gewoon niet. Jammer voor hem maar maar that's life.

EENS!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Perton op 24 november 2013 - 23:51:23
Citaat van: Fabian op 24 november 2013 - 23:25:59
Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 23:11:08
En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Ach van de twee races die ik heb geluisterd en gezien vond ik niet onaardig. Hij maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Het mocht van mij wat enthousiaster, maar dat is misschien ook een leerproces. Maar mijn mening is slechts gebaseerd op twee races....
ja begin van het seizoen riep ik dit ook maar het zou niet moeten dat dat leerproces een seizoen duurt. Was van dam bovendien een jaar of 10 geleden niet al commentator toen f1 op een betaalzender was te zien? Dan had hij helemaal binnen een jaar weer in het ritme moeten komen. Hij heeft het gewoon niet. Jammer voor hem maar maar that's life.

En hij doet ook nog eens verslag van Amerikaanse sportwedstrijden, zo heb ik begrepen, Hij moet dus het klappen van de zweep kennen.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 24 november 2013 - 23:43:57
Van Dam werd door het seizoen heen wel enthousiaster. Maar je merkte dat het niet "echt" was, en bij Mol is dat wel zo.

Nou nee. Dat vond ik juist Mol's grootste nadeel: schreeuwen en brullen terwijl er geen donder gebeurd. Maar goed, men zegt wel eens dat hoge bomen veel wind vangen en dat blijkt wel weer. Voorheen was het Mol die als schietschijf fungeerde, nu is dat Van Dam. En wie het komend seizoen wordt, geen idee en maakt me ook niet veel uit.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Figge

Dat was het eerste jaar zonder Mol.
Ik heb hem echt geen seconde gemist. Van Dam, beetje monotoom, maar ach.
Wie het ook doet, het kan mij eigenlijk niet zo veel schelen heb ik dit jaar ontdekt.

Gerard

okay, nou, dat is niet verkeerd!!

HEBBEN DIE 90+PAGINA'S ZEUREN HIER TOCH ZIN GEHAD  ;D ;)

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 25 november 2013 - 15:12:04
Aangezien dit zo'n beetje het algemeen topic geworden is over TV zenders

http://www.gppits.net/nieuws/vier_schrapt_formule_1/

:'(

Wat wil je ook? Het enige wat men in Vlaanderen kent is voetbal en koers, al de rest is onbelangrijk.