Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

NielsD

Citaat van: Arthur op 24 november 2013 - 21:32:53
Citaat van: NielsD op 24 november 2013 - 21:23:52
Nou, van Dam gaat los op Twitter. Het seizoen is over en hij gaat reageren. Die is dus weg volgend jaar..

En waaruit leidt jij dat af dan?

Omdat-ie het hele jaar nergens op gereageerd heeft en het seizoen is klaar en bam hij gaat reageren. 1 en 1 is 2..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Lees de tweets nu ook. Jammer dat ie zich zo 'laat gaan', maar aan de ene kant ook begrijpelijk. De man is echt compleet afgebrand.

0634

Yup. Maar hij moet dat niet doen. Je wint er niks mee. Heeft geen enkele zin. Die gasten vinden dat alleen maar leuk.

Ik vind Van Dam ook een rukverslaggever, heb er eerder dit jaar ook iets over geroepen geloof ik, maar ik zal nooit via Twitter zo'n man aanvallen. Vind ik volkomen kansloos.

Fabian

Klopt. Hij had er niet op deze manier op moeten reageren. Dat vinden die mensen alleen maar leuk.

Jehoentelaar

Hij wordt op Twitter nauwelijks aangevallen. Enige wat er gebeurt is dat sommigen hun mening over zijn kunsten als commentator geven. De meesten 'mentionen' hem ook niet. Zit dus zelf te zoeken naar kritiek om daar op te reageren. Niet slim.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 24 november 2013 - 21:57:31
Yup. Maar hij moet dat niet doen. Je wint er niks mee. Heeft geen enkele zin. Die gasten vinden dat alleen maar leuk.

Ik vind Van Dam ook een rukverslaggever, heb er eerder dit jaar ook iets over geroepen geloof ik, maar ik zal nooit via Twitter zo'n man aanvallen. Vind ik volkomen kansloos.

Het is lekker makkelijk. Vanachter je computertje of telefoon lekker tweets naar hem sturen. Ik heb het ook gedaan, zeg ik eerlijk. Maar dat komt omdat ik gewoon pissig werd van zijn manier van verslaggeven.

Daarbij hebben mensen ellenlange mails gestuurd naar Sport1, maar daar krijg je zero reactie op. Dan maar de man in kwestie aanspreken. 
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Dat laatste is inderdaad niet oké. Voor een organisatie als Sport1 hoor je reactie te krijgen.

Dan snap ik het wel weer een beetje.

Perton

Citaat van: Wings op 24 november 2013 - 21:34:15
Wat een ramp was Ronald vandaag: Bottas linksachter stuk en een moment later zien we Hamilton rechtsachter stuk en Ronald begint te brullen als een pot augurken dat de banden opnieuw stuk klappen. Leek mij toch vrij vlot duidelijk wat wel gebeurd was (of kon zijn).
Deden ze bij de BBC ook trouwens, en eerlijk is eerlijk, het was ook mijn eerste gedachte. Maar ik word er dan ook niet voor betaald.

En dat Sport 1 geen reactie geeft, tsja ik sta daar niet van te kijken. Sommige bedrijven kunnen niet zo goed tegen kritiek. En de meeste van de tweets waar Van Dam op reageert zijn helemaal geen tweets die aan hem zijn gericht, maar mensen die gewoon tweeten hoe kut het commentaar is en zijn naam toevallig noemen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee. We tweeten tenslotte ook allemaal dat Maldonado een idioot is. Sterker nog, al die tweets hebben niet eens hem als mention er in staan. Hij is dus doelbewust op zoek gegaan naar mensen met "Ronald van Dam" in hun bericht. En dat is toch echt wel behoorlijk treurig. Als er nou een mention van hem was geweest, dan was het anders en snap ik em nog wel, maar dit is gewoon een treurig gefrustreerd mannetje die geen kritiek kan hebben.

NielsD

Citaat van: Perton op 24 november 2013 - 22:18:01
Citaat van: Wings op 24 november 2013 - 21:34:15
Wat een ramp was Ronald vandaag: Bottas linksachter stuk en een moment later zien we Hamilton rechtsachter stuk en Ronald begint te brullen als een pot augurken dat de banden opnieuw stuk klappen. Leek mij toch vrij vlot duidelijk wat wel gebeurd was (of kon zijn).
Deden ze bij de BBC ook trouwens, en eerlijk is eerlijk, het was ook mijn eerste gedachte. Maar ik word er dan ook niet voor betaald.

En dat Sport 1 geen reactie geeft, tsja ik sta daar niet van te kijken. Sommige bedrijven kunnen niet zo goed tegen kritiek. En de meeste van de tweets waar Van Dam op reageert zijn helemaal geen tweets die aan hem zijn gericht, maar mensen die gewoon tweeten hoe kut het commentaar is en zijn naam toevallig noemen. Daar lijkt mij helemaal niets mis mee. We tweeten tenslotte ook allemaal dat Maldonado een idioot is. Sterker nog, al die tweets hebben niet eens hem als mention er in staan. Hij is dus doelbewust op zoek gegaan naar mensen met "Ronald van Dam" in hun bericht. En dat is toch echt wel behoorlijk treurig. Als er nou een mention van hem was geweest, dan was het anders en snap ik em nog wel, maar dit is gewoon een treurig gefrustreerd mannetje die geen kritiek kan hebben.

Maar is toch duidelijk dat deze gast gewipt wordt bij Sport1? Ik bedoel, het hele jaar geen reactie op Twitter en ineens gaat-ie reageren..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Zou kunnen, ik volg hem niet op Twitter, dus ik weet het verder niet. Maar het zou wel een vrij plausibele verklaring zijn inderdaad.

Wings

Citaat van: Perton op 24 november 2013 - 22:18:01
Deden ze bij de BBC ook trouwens, en eerlijk is eerlijk, het was ook mijn eerste gedachte. Maar ik word er dan ook niet voor betaald.

Als het nu dezelfde achterband was kon ik mij er wat bij voorstellen. ;)

Perton

Ach het was saai, ik schrok wakker van wat actie, dus ik dacht niet helder na. :P

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 24 november 2013 - 21:34:15
Wat een ramp was Ronald vandaag: Bottas linksachter stuk en een moment later zien we Hamilton rechtsachter stuk en Ronald begint te brullen als een pot augurken dat de banden opnieuw stuk klappen. Leek mij toch vrij vlot duidelijk wat wel gebeurd was (of kon zijn).

Daar irriteerde ik me ook dood aan.

En Pic die Van der Garde voorbij steekt. Dit komt 3x groot onderin beeld en Van Dam ziet niks  :(
Ronden later komt hij er dan pas achter....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Onprofessioneel dat hij zo reageert op Twitter. Dat moet hij gewoon niet doen...

Waarschijnlijk hebben we Mol volgend jaar weer voor de Formule 1 en zit Van Dam vol frustratie, maar dan nog...

En als je zoveel geld betaald voor Formule 1 dan mag je ook wel normaal commentaar verwachten. En dat is niet het commentaar zoals Van Dam dat dit jaar gegeven heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

En dus: 2013 Ronald van Dam, wat vonden we ervan [rijmt nog steeds] ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel