Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Kootje

Beeld was idd top, al voegden de twee extra kanalen imo weer helemaal niets toe.
Commentaar was ruk, al vond ik het wel leuk dat CA en vooral RD als co-commentator actief waren.

Maar zelfs als ze dit aanpakken, dan nog vind ik het algehele aanbod vrij karig. Ik wil meer voor dat geld dan slechts wekelijks 'n race. Ik wil voor- en nabeschouwingen, ik wil GP2/GP3, ik wil meer auto- en motorsport, gewoon omdat de rest van hun sporten me niet boeit. Toch zal ik ze hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen weer 'n kans geven, of ze me nu bieden wat ik wil of niet. Simpelweg omdat deze Jan Lul geen veilige en goede streams weet te vinden en RTL+ zwaar irritant vind. Jawel ... nog irritanter dan Van Dam.

Arthur

Citaat van: Kootje op 23 november 2013 - 15:20:02
Beeld was idd top, al voegden de twee extra kanalen imo weer helemaal niets toe.
Commentaar was ruk, al vond ik het wel leuk dat CA en vooral RD als co-commentator actief waren.

Maar zelfs als ze dit aanpakken, dan nog vind ik het algehele aanbod vrij karig. Ik wil meer voor dat geld dan slechts wekelijks 'n race. Ik wil voor- en nabeschouwingen, ik wil GP2/GP3, ik wil meer auto- en motorsport, gewoon omdat de rest van hun sporten me niet boeit. Toch zal ik ze hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen weer 'n kans geven, of ze me nu bieden wat ik wil of niet. Simpelweg omdat deze Jan Lul geen veilige en goede streams weet te vinden en RTL+ zwaar irritant vind. Jawel ... nog irritanter dan Van Dam.

Tja, maar voor de bijwerkingen bij RTL hoef ik dus NIETS te betalen! En dus blijft het in 2014 hetzelfde [RTL + BBC] als er bij Sport 1 niets verandert...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ook ik heb mijn abonnement opgezegd en vond hetgeen dat men heeft laten zien te weinig waar voor geld. BBC maakt betere TV en is gratis. Dan mag je best wat verwachten voor de centen dat het kost.

Perton

Ik loog trouwens eerder in dit topic. De deal van BBC stopt na 2018, niet 2016 of 2017 zoals ik eerder meldde.

http://www.bbc.co.uk/blogs/sporteditors/2011/07/f1_coverage_to_be_shared_betwe.html

Dat lijkt me slecht nieuws voor Sport 1, want zolang de BBC het nog (voor de helft) uitzendt, zal Sport 1 denk ik weinig kunnen doen om kijkers te trekken.

Arthur

Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 15:34:44
Ik loog trouwens eerder in dit topic. De deal van BBC stopt na 2018, niet 2016 of 2017 zoals ik eerder meldde.

http://www.bbc.co.uk/blogs/sporteditors/2011/07/f1_coverage_to_be_shared_betwe.html

Dat lijkt me slecht nieuws voor Sport 1, want zolang de BBC het nog (voor de helft) uitzendt, zal Sport 1 denk ik weinig kunnen doen om kijkers te trekken.

En als RTL alles [gratis] blijft uitzenden pendel ik tussen BBC en RTL!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Toch ondernemen ze wel actie door de rechten van GP2 en GP3 binnen te halen. Men snapt daar toch wel dat ze het zo niet gaan redden?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 15:58:24
Toch ondernemen ze wel actie door de rechten van GP2 en GP3 binnen te halen. Men snapt daar toch wel dat ze het zo niet gaan redden?

Ja maar dat trekt mij niet over de streep. Leuk wel maar in de basis geldt voor mij F1. Daar moet op de eerste plaats verbetering in komen!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 16:04:38
Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 15:58:24
Toch ondernemen ze wel actie door de rechten van GP2 en GP3 binnen te halen. Men snapt daar toch wel dat ze het zo niet gaan redden?

Ja maar dat trekt mij niet over de streep. Leuk wel maar in de basis geldt voor mij F1. Daar moet op de eerste plaats verbetering in komen!

Snap ik. Al mag ik ook graag de GP2 zien,dat zijn af en toe net stuntpiloten. Heerlijk.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

GP2 en GP3 zijn leuke extra's inderdaad, maar geen 'over de streep' trekker. Ik wil gewoon de Formule 1 race zien met fatsoenlijk commentaar van iemand die verstand van zaken heeft. Daar betaal ik graag voor. Voor en nabeschouwingen zijn leuk als je tijd hebt, maar ik blijf er niet voor thuis.

Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat sommige mensen zich bestolen voelen. We moeten niet vergeten dat iets dat vorig jaar gratis en goed was, nu betaald en ruk is. Als je op dag 1 brood koopt voor 1 euro, en op dag 2 ineens 2 euro moet betalen, dan sta je raar te kijken als je gewoon een cracker krijgt.

Perton

Naja dát het betaald is maakt me niet zo uit. De wereld verandert nou eenmaal. Maar dat er beloftes worden gemaakt over leuke items op locatie en dat daar niks van terecht komt is gewoon schandalig. In die zin ben ik het wel met je eens.

En wat al eerder is geopperd dat Brazilië eigenlijk live zou zijn. En dat er nu wordt gedaan alsof ze een gunst doen door het laatste deel live uit te zenden. Qua veronica dan. Kijkers worden gewoon bedrogen. En zelfs dat is niet zo erg, dingen kunnen veranderen, maar wees er eerlijk en duidelijk over. Voor mijn part is het zo dat er niet genoeg abonnees zijn aangetrokken waardoor die items van mol niet meer konden. Ok jammer dan maar wees eerlijk. Dat stoort me nog het meest aan sport1.

NielsD

Nou, van Dam gaat los op Twitter. Het seizoen is over en hij gaat reageren. Die is dus weg volgend jaar..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 24 november 2013 - 21:23:52
Nou, van Dam gaat los op Twitter. Het seizoen is over en hij gaat reageren. Die is dus weg volgend jaar..

En waaruit leidt jij dat af dan?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Wat een ramp was Ronald vandaag: Bottas linksachter stuk en een moment later zien we Hamilton rechtsachter stuk en Ronald begint te brullen als een pot augurken dat de banden opnieuw stuk klappen. Leek mij toch vrij vlot duidelijk wat wel gebeurd was (of kon zijn).

Arthur

Citaat van: Wings op 24 november 2013 - 21:34:15
Wat een ramp was Ronald vandaag: Bottas linksachter stuk en een moment later zien we Hamilton rechtsachter stuk en Ronald begint te brullen als een pot augurken dat de banden opnieuw stuk klappen. Leek mij toch vrij vlot duidelijk wat wel gebeurd was (of kon zijn).

Het ongeval van Massa in 2009 zou door een steen veroorzaakt zijn i.p.v. een veer van de Brawn volgens RVD....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings