Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Sabai

Sport 1 kan veranderen wat ze willen maar het gaat ze nooit lukken. Het grote probleem is dat Nederland geen betaal tv cultuur heeft en dit zie ik ook nooit gaan gebeuren. Alles betreft sport kanalen is geflopt in NL.Ook Fox gaat een flop worden. Vraag me af waneer ze het een keer beseffen.

0634

Weet ik niet. Alles went. Ook betaal tv. Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat we naar betaal tv en pay per view toe gaan. Meer en meer.

Maar wat Perton opperde is ook waar. Ze doen wat weinig moeite bij Sport1. Kopen wat rechten en zenden het uit. Ze zouden natuurlijk veel meer hun best kunenn doen. Ze hebben meerdere kanalan. Zend eens klassiekers uit, klassieke races, klassieke tenniswedstrijden, documentaires, achtergronden. Dat zie je te weinig. Van de week zag ik toevallig een docu over Maradona. Dat zouden ze veel meer moeten doen. Zat kanalen!

Als je echt een sportzender wilt zijn, een autoriteit op sportgebied, dan kom je er niet mee weg om alleen maar live wedstrijden te laten zien of een herhaling van de race van gisteren. Dan moet je ook met achtergronden, een talkshow, na beschouwingen, en klassieke wedstrijden laten zien.

Want dat ben ik zeker met de critici hier eens: ze doen wel erg weinig hun best. Verdiepen zich niet echt in hun sporten (behalve voetbal). Iets meer drive, iets meer achtergrond, zou een meerwaarde zijn. En dat hoeft allemaal echt niet schreeuwend duur te zijn.

Kootje

Dat zou idd meer mensen over de streep trekken. Voor slechts één race per week (MotoGP & F1) ga ik iig geen €15,- betalen. Zouden ze meer auto/motorsport uit gaan zenden en idd wat meer achtergronden/docu's over deze sporten, dan overweeg ik in de toekomst m'n abbo te hernieuwen.

Arthur

Citaat van: Kootje op 23 november 2013 - 14:20:26
Dat zou idd meer mensen over de streep trekken. Voor slechts één race per week (MotoGP & F1) ga ik iig geen €15,- betalen. Zouden ze meer auto/motorsport uit gaan zenden en idd wat meer achtergronden/docu's over deze sporten, dan overweeg ik in de toekomst m'n abbo te hernieuwen.

Tot maart 2014 zeker geen Sport 1 ongeacht wie commentaar gaat doen [maar dat spreekt voor zich] ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Stel dat Ronald blijft. Dan hoop ik wel voor 'm dat Kimi de eerste race wint, anders moet-ie hard gaan nadenken over een nieuwe openingszin.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: Arthur op 23 november 2013 - 14:22:40
Tot maart 2014 zeker geen Sport 1 ongeacht wie commentaar gaat doen [maar dat spreekt voor zich] ;D

Duh ....  :P



Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 14:23:37
Stel dat Ronald blijft. Dan hoop ik wel voor 'm dat Kimi de eerste race wint, anders moet-ie hard gaan nadenken over een nieuwe openingszin.

;D

Arthur

Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 14:23:37
Stel dat Ronald blijft. Dan hoop ik wel voor 'm dat Kimi de eerste race wint, anders moet-ie hard gaan nadenken over een nieuwe openingszin.

Easy, komt er het woordje WEER bij ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 13:00:13
Het is het aanbod. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar ik heb een tijdje Sky Deutschland moeten kijken, en die lieten op racedag altijd een mooie race uit het verleden zien (als bijv. later op de dag Monaco was, kon je 's ochtends zomaar Monaco '96 zien). Volgens mij deed Sky UK ook zoiets, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Sky Sports F1 doet dat nu ook. Donderdag kon je zo bv. naar de Braziliaanse GP van 2008 in zijn geheel kijken. Al vermoed ik dat aan zoiets ook wel een behoorlijk prijskaartje vasthangt.

Arthur

Citaat van: SDG op 23 november 2013 - 14:29:43
Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 13:00:13
Het is het aanbod. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar ik heb een tijdje Sky Deutschland moeten kijken, en die lieten op racedag altijd een mooie race uit het verleden zien (als bijv. later op de dag Monaco was, kon je 's ochtends zomaar Monaco '96 zien). Volgens mij deed Sky UK ook zoiets, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Sky Sports F1 doet dat nu ook. Donderdag kon je zo bv. naar de Braziliaanse GP van 2008 in zijn geheel kijken. Al vermoed ik dat aan zoiets ook wel een behoorlijk prijskaartje vasthangt.

Zekers hangt daar een fors prijskaartje aan, niets is goedkoop bij Bernie [en het woord gratis komt niet voor in zijn woordenboek]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: SDG op 23 november 2013 - 14:29:43
Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 13:00:13
Het is het aanbod. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar ik heb een tijdje Sky Deutschland moeten kijken, en die lieten op racedag altijd een mooie race uit het verleden zien (als bijv. later op de dag Monaco was, kon je 's ochtends zomaar Monaco '96 zien). Volgens mij deed Sky UK ook zoiets, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Sky Sports F1 doet dat nu ook. Donderdag kon je zo bv. naar de Braziliaanse GP van 2008 in zijn geheel kijken. Al vermoed ik dat aan zoiets ook wel een behoorlijk prijskaartje vasthangt.

Lijkt met dat dat bij de rechten in zit.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 23 november 2013 - 14:32:02
Citaat van: SDG op 23 november 2013 - 14:29:43
Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 13:00:13
Het is het aanbod. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar ik heb een tijdje Sky Deutschland moeten kijken, en die lieten op racedag altijd een mooie race uit het verleden zien (als bijv. later op de dag Monaco was, kon je 's ochtends zomaar Monaco '96 zien). Volgens mij deed Sky UK ook zoiets, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.

Sky Sports F1 doet dat nu ook. Donderdag kon je zo bv. naar de Braziliaanse GP van 2008 in zijn geheel kijken. Al vermoed ik dat aan zoiets ook wel een behoorlijk prijskaartje vasthangt.

Lijkt met dat dat bij de rechten in zit.

Misschien over de actueel gekochte rechten. Races uit het verleden zitten daar niet bij kan ik me zomaar voorstellen. Daar zal dan weer apart voor betaald moeten worden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Lijkt me ook. Zal je ongetwijfeld een uitgebreider pakket moeten aanschaffen als Sport1 zijnde.

Sabai

Citaat van: Kootje op 23 november 2013 - 14:20:26
Dat zou idd meer mensen over de streep trekken. Voor slechts één race per week (MotoGP & F1) ga ik iig geen €15,- betalen. Zouden ze meer auto/motorsport uit gaan zenden en idd wat meer achtergronden/docu's over deze sporten, dan overweeg ik in de toekomst m'n abbo te hernieuwen.

Dan nog vind ik 15 eur bovenop het bedrag dat ik al moet betalen gewoon teveel. Kom ik op meer dan 30 eur per maand alleen maar voor tv. Terwijl ik alles al in het standaard pakket kan zien zij het in in een andere taal. Nee ik zal nooit extra betalen voor sport.

Perton

Citaat van: Kootje op 23 november 2013 - 14:20:26
Dat zou idd meer mensen over de streep trekken. Voor slechts één race per week (MotoGP & F1) ga ik iig geen €15,- betalen. Zouden ze meer auto/motorsport uit gaan zenden en idd wat meer achtergronden/docu's over deze sporten, dan overweeg ik in de toekomst m'n abbo te hernieuwen.
Precies, dat heb ik ook. Mol zou op locatie items gaan maken, niks van terecht gekomen. Zulke beloftes speelden wel mee bij het nemen van Sport 1. Dus zelfs al komt Sport 1 voor volgend jaar met allerlei beloften, dan nog zijn ze heel veel klanten (voor de korte termijn in ieder geval) alsnog kwijt. Ze hebben het vertrouwen van hun klanten geschaad, en dat is in een tijd waarin elke Jan Lul wel een stream kan vinden, een ontzettende doodzonde.

Arthur

Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 15:02:15
Citaat van: Kootje op 23 november 2013 - 14:20:26
Dat zou idd meer mensen over de streep trekken. Voor slechts één race per week (MotoGP & F1) ga ik iig geen €15,- betalen. Zouden ze meer auto/motorsport uit gaan zenden en idd wat meer achtergronden/docu's over deze sporten, dan overweeg ik in de toekomst m'n abbo te hernieuwen.
Precies, dat heb ik ook. Mol zou op locatie items gaan maken, niks van terecht gekomen. Zulke beloftes speelden wel mee bij het nemen van Sport 1. Dus zelfs al komt Sport 1 voor volgend jaar met allerlei beloften, dan nog zijn ze heel veel klanten (voor de korte termijn in ieder geval) alsnog kwijt. Ze hebben het vertrouwen van hun klanten geschaad, en dat is in een tijd waarin elke Jan Lul wel een stream kan vinden, een ontzettende doodzonde.

Ik ben wel bereid te betalen maar dan moet wel kwaliteit [beeld en verslag] zijn. Ik heb Sport 1 een kans gegeven maar het enige wat voldeed was de beeldkwaliteit en alleen daarvoor vind ik € 15,00 gewoon te veel!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel