Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

0634

Gelukkig werkt de wereld ook niet andersom. Dat bedrijven wel even de portemonnee trekken omdat iemand uit 'hobby' de wereld over wil vliegen.

Arthur

Citaat van: Wings op 22 november 2013 - 05:35:07
Citaat van: Arthur op 21 november 2013 - 23:17:43
Maar als hij zo graag op locatie wil zijn omdat het zijn hobby is dan bekostigt hij de reis- en verblijfkosten toch zelf? Lijkt me niet dat Sport 1 of welke andere zender dan ook daar voor op moet draaien. Maar nogmaals, ik zie Mol graag terug ter vervanging van RVD!

Ik ben blij dat de wereld zo niet in elkaar steekt! Als iemand zijn/haar werk graag doet en er zijn kosten mee gemoeid moet de werkende Nederlander die maar uit eigen zak betalen. Je weet zeker dat je niet je roeping als politicus hebt gemist? ;)

Dat is wel een wezenlijk verschil dat je aanhaalt, je werk graag doen is iets anders dan met je hobby bezig zijn. Zeker is het fijn als je werk je hobby is maar dat wil niet zeggen dat je werkgever de faciliteiten zo moet inrichten om jouw hobby compleet te doen zijn. Gemoeide kosten moeten dus wel in verhouding zijn [kosten|batenanalyse] en ook als je werknemer bent bepaalt dus de werkgever of die kosten te verantwoorden zijn. Dat kan in overleg uiteraard. En wellicht is dan de conclusie dat de werkzaamheden ook op afstand gedaan kunnen worden. Heeft dus niets te maken met uit eigen zak betalen.

Gelukkig heb ik geen roeping voor politicus, sterker nog, gewoon een kwestie van nuchter Hollands denken. Waarom bergen geld uitgeven als het niet hoeft!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

GP2 en GP3 volgend jaar ook naar Sport1. Mol zegt op Twitter dat de kans heel groot is, dat-ie volgend jaar weer terugkomt. Sport1 wordt een autosportzender, onze gebeden komen uit! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 22 november 2013 - 15:14:13
GP2 en GP3 volgend jaar ook naar Sport1. Mol zegt op Twitter dat de kans heel groot is, dat-ie volgend jaar weer terugkomt. Sport1 wordt een autosportzender, onze gebeden komen uit! ;D

Dat is dan weer positief nieuws! En gaat RVD dan GP3 doen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wallie

Kijk dat zijn de berichten! Hopelijk komt er ook IndyCar bij!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Arthur

Citaat van: Wallie op 22 november 2013 - 16:17:08
Kijk dat zijn de berichten! Hopelijk komt er ook IndyCar bij!

Ook welkom!

Autosport 1 wordt het dan ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: NielsD op 22 november 2013 - 15:14:13
GP2 en GP3 volgend jaar ook naar Sport1. Mol zegt op Twitter dat de kans heel groot is, dat-ie volgend jaar weer terugkomt. Sport1 wordt een autosportzender, onze gebeden komen uit! ;D

Dan sluit ik tegen die tijd wel weer 'n proefabbootje af. Voor nu zeg ik hem zo direct weer op.

Arthur

Citaat van: Kootje op 22 november 2013 - 16:28:00
Citaat van: NielsD op 22 november 2013 - 15:14:13
GP2 en GP3 volgend jaar ook naar Sport1. Mol zegt op Twitter dat de kans heel groot is, dat-ie volgend jaar weer terugkomt. Sport1 wordt een autosportzender, onze gebeden komen uit! ;D

Dan sluit ik tegen die tijd wel weer 'n proefabbootje af. Voor nu zeg ik hem zo direct weer op.

Ik zag vorige week de race nog op Veronica met RVD. Voor mij weer HET bewijs dat ik MET RVD niet terugkeer bij Sport1 !!

Met Mol [en evt. met overige autosport] kom ik weer terug [beginnend met een proefabbootje]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


0634

Ik heb mijn abbo ook opgezegd. Ik heb het voor 95% voor de F1 en ga niet vier maanden voor snot betalen. In maart vraag ik het wel weer aan.

Wings

Citaat van: Arthur op 22 november 2013 - 15:08:21
Dat is wel een wezenlijk verschil dat je aanhaalt, je werk graag doen is iets anders dan met je hobby bezig zijn. Zeker is het fijn als je werk je hobby is maar dat wil niet zeggen dat je werkgever de faciliteiten zo moet inrichten om jouw hobby compleet te doen zijn. Gemoeide kosten moeten dus wel in verhouding zijn [kosten|batenanalyse] en ook als je werknemer bent bepaalt dus de werkgever of die kosten te verantwoorden zijn. Dat kan in overleg uiteraard. En wellicht is dan de conclusie dat de werkzaamheden ook op afstand gedaan kunnen worden. Heeft dus niets te maken met uit eigen zak betalen.

Mol is werknemer. Of je zijn werk nu hobby of 'werk wat hij graag doet' noemt, verandert daar niks aan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 22 november 2013 - 18:05:23
Ik heb mijn abbo ook opgezegd. Ik heb het voor 95% voor de F1 en ga niet vier maanden voor snot betalen. In maart vraag ik het wel weer aan.

Begin van het seizoen had ik een proefabbo genomen. Gelukkig was het een proefabbo [reden opzeggen bekend] en rest gekeken via BBC en RTL. BBC is great [geweldig commentaar zonder reclame] RTL zenden alles uit [maar HEEL VEEL reclame met saai commentaar] Tot nu toe enige in het voordeel van Sport 1 is het HD beeld.

Dus 2014; HD + MOL = [proef]abbonnement ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Wings op 22 november 2013 - 18:33:54
Citaat van: Arthur op 22 november 2013 - 15:08:21
Dat is wel een wezenlijk verschil dat je aanhaalt, je werk graag doen is iets anders dan met je hobby bezig zijn. Zeker is het fijn als je werk je hobby is maar dat wil niet zeggen dat je werkgever de faciliteiten zo moet inrichten om jouw hobby compleet te doen zijn. Gemoeide kosten moeten dus wel in verhouding zijn [kosten|batenanalyse] en ook als je werknemer bent bepaalt dus de werkgever of die kosten te verantwoorden zijn. Dat kan in overleg uiteraard. En wellicht is dan de conclusie dat de werkzaamheden ook op afstand gedaan kunnen worden. Heeft dus niets te maken met uit eigen zak betalen.

Mol is werknemer. Of je zijn werk nu hobby of 'werk wat hij graag doet' noemt, verandert daar niks aan.

Nee, maar de gedachtes van zijn werkgever over het invullen van zijn functie wel. En op dat vlak verschillen ze blijkbaar van mening.


Arthur

Citaat van: Wings op 22 november 2013 - 18:33:54
Citaat van: Arthur op 22 november 2013 - 15:08:21
Dat is wel een wezenlijk verschil dat je aanhaalt, je werk graag doen is iets anders dan met je hobby bezig zijn. Zeker is het fijn als je werk je hobby is maar dat wil niet zeggen dat je werkgever de faciliteiten zo moet inrichten om jouw hobby compleet te doen zijn. Gemoeide kosten moeten dus wel in verhouding zijn [kosten|batenanalyse] en ook als je werknemer bent bepaalt dus de werkgever of die kosten te verantwoorden zijn. Dat kan in overleg uiteraard. En wellicht is dan de conclusie dat de werkzaamheden ook op afstand gedaan kunnen worden. Heeft dus niets te maken met uit eigen zak betalen.

Mol is werknemer. Of je zijn werk nu hobby of 'werk wat hij graag doet' noemt, verandert daar niks aan.

Zekers, uiteindelijk bepaalt de werkgever welke kosten hij redelijk acht voor de te verrichten werkzaamheden! Het is dan aan de werknemer of hij daar genoegen mee neemt of zijn conclusies trekt. En zo is het ook met de relatie tussen Sport 1 en Mol. En als Mol Freelancer is dan kan Sport 1 uiteraard besluiten dat ze niet in gaan op de voorwaarden die Mol [voor]stelt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel