Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Arthur

Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 22:16:44
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:14:16
Maar over Ayrton was werkelijk verschrikkelijk....
Naja, weet je, je kan je best eens verspreken, maar het is zoooooveel bij hem. Echt constant zegt hij dingen die niet kloppen. Kleine versprekingen, onzin dingen. En een seizoen lang verteld hij mij niets wat ik nog niet weet. Nooit eens een feitje dat nieuw voor me is. Uit niets blijkt dat hij er daadwerkelijk meer verstand van heeft dat de slager op de hoek. Integendeel zelfs.

Ach, het was gratis op Veronica en dus dacht ik met het oog op Sport 1 [vwb 2014]; "laten we eens kijken" maar het is zo beneden niveau. Bijna alles wat hij zegt is of onzin of een open deur. De man is zo slecht dat het gewoon lachwekkend is... Dus voor 2014; of Mol terug met zijn enthousiasme of exit [definitief] voor Sport 1 met RVD!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

Dit was voor mij de eerste, maar ook meteen de LAATSTE KEER dat ik maar het gewouwel van Albers en v Dam heb geluisterd... volgende race, volgende week, live op de BBC, volgend jaar ga ik de livestream van Sky Eens proberen...
Sjezus, wat een ellende.... Je zal er geld voor betaald hebben...

Fabian

Tja wat zal ik er over zeggen. Van Dam maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Vond Albers prettig om naar te luisteren.

Arthur

Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:54:15
Tja wat zal ik er over zeggen. Van Dam maakte wat foutjes, maar dat deed Mol ook. Vond Albers prettig om naar te luisteren.

Als van Dam zijn mond open doet stromen de fouten eruit lijkt wel.... Genant gewoon, totaal ongeschikt!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Terminator

De keren dat hij ook enthousiast probeert te doen... De nepheid straalt van zijn toon af. En soms ook reageren op Albers alsof hij het allemaal beter weet..

Mol was heel slecht. Van Dam is zowaar nog veel slechter. Er moet in Nederland toch wel iemand zijn die heel leuk en fatsoenlijk commentaar kan geven?

Jehoentelaar

Frank Weeink, maar die heeft twee wielen minder. En Nelson Valkenburg is ook heel goed op MotorsTV, maar die kun je beter de hele lange races aan elkaar laten praten dan dingen die vol spektakel zitten. Then again, dan kan hij juist heel geschikt zijn voor Formule 1 tegenwoordig.

Arthur

Citaat van: Terminator op 17 november 2013 - 23:56:43
De keren dat hij ook enthousiast probeert te doen... De nepheid straalt van zijn toon af. En soms ook reageren op Albers alsof hij het allemaal beter weet..

Mol was heel slecht. Van Dam is zowaar nog veel slechter. Er moet in Nederland toch wel iemand zijn die heel leuk en fatsoenlijk commentaar kan geven?

Mol was niet best ten opzichte van MSC maar veel beter van wat RVD brengt. Ik zeg Mol terug!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Het 'hoogtepunt' vond ik wel toen de safety car direct na de crash van Sutil de baan opging en Van Dam een heel verhaal hield over hoe snel dat altijd gaat in Amerika, er hoeft maar iets over de baan te waaien blabla. Heel verhaal en Albers vervolgens doodleuk: ja euh in de Formule 1 is dat gewoon altijd Charlie Whiting die dat doet.

Dit vind ik toch wel vrij treurige fouten van een commentator.

Fabian


Perton

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 23:59:36
Mol was niet best ten opzichte van MSC maar veel beter van wat RVD brengt. Ik zeg Mol terug!!

Mol was een druif eerste klas. Dat gezegd hebbende, die enkele keren dat er een coureur naast hem zat, hield ie wel op met al zijn domme theorietjes, waarschijnlijk omdat ie ook wel besefte dat een coureur het toch beter zou weten. Hoe slecht ik Mol in zijn eentje ook vind/vond, met iemand naast hem was hij behoorlijk te pruimen. Jammer dat zijn ego te groot is om dat te willen.

gloudiesaurus

Jep, Albers verteld net zoals Van Dam steeds hetzelfde.
Heb dit weekend een vrije training zitten te bekijken en dan hoor je steeds hetzelfde... dat gaat irriteren!
Verdiep je eens in de materie, kijk eens rond op internet, kom met nieuwe verhalen, nieuwtjes, etc.

Van der Garde volgen ze nu wel wat beter maar waarom niet wat vertellen over zijn rondetijden, starts, etc?
Ik mis het... Mol deed dit altijd perfect.

Dat verhaal van Albers over Lotus en de bonussen van Kimi, een verhaal wat gewoon niet klopt.
Dat verteld hij elke sessie.

En Van Dam met dat nep - enthousiasme en de vele fouten, alsjeblieft zeg.............
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 00:01:44
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 23:59:36
Mol was niet best ten opzichte van MSC maar veel beter van wat RVD brengt. Ik zeg Mol terug!!

Mol was een druif eerste klas. Dat gezegd hebbende, die enkele keren dat er een coureur naast hem zat, hield ie wel op met al zijn domme theorietjes, waarschijnlijk omdat ie ook wel besefte dat een coureur het toch beter zou weten. Hoe slecht ik Mol in zijn eentje ook vind/vond, met iemand naast hem was hij behoorlijk te pruimen. Jammer dat zijn ego te groot is om dat te willen.

En vooral jammer dat hij zonnodig op locatie verslag moet doen. Wat een onzin is dat zeg.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 18 november 2013 - 06:43:34
Citaat van: Perton op 18 november 2013 - 00:01:44
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 23:59:36
Mol was niet best ten opzichte van MSC maar veel beter van wat RVD brengt. Ik zeg Mol terug!!

Mol was een druif eerste klas. Dat gezegd hebbende, die enkele keren dat er een coureur naast hem zat, hield ie wel op met al zijn domme theorietjes, waarschijnlijk omdat ie ook wel besefte dat een coureur het toch beter zou weten. Hoe slecht ik Mol in zijn eentje ook vind/vond, met iemand naast hem was hij behoorlijk te pruimen. Jammer dat zijn ego te groot is om dat te willen.

En vooral jam
mer dat hij zonnodig op locatie verslag moet doen. Wat een onzin is dat zeg.

Waarom worden Sky en de BBC zo de wereld ingeprezen? Juist, ze doen verslag op locatie. De interviews, gridwalk en dergelijke.. dingen die heel veel mensen juist enorm leuk vinden. Het verschil wordt echt gemaakt op locatie.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Albers prettig om naar te luisteren Fabian? oke...

Ik stoorde me nogal aan zijn taalgebruik..
In iedere zin minimaal 2 woorden engels,maar met een typisch NL accent waardoor het niet 'geloofwaardig' overkwam...

Ach ja.. ik zal me er niet meer aan storen ;)
Ik weet nu hoe het is en kan alleen maar beamen wat in de afgelopen 78 pagina's is geschreven ;D

Matthijs

Waar ik me vooral aan stoor (en jullie blijkbaar ook) is dat elke keer hetzelfde verteld wordt, alsof we helemaal NIETS snappen van Formule 1. Elke keer weer uitleggen wat KERS is of DRS, nooit eens een keer diepgang. Qua diepgang vind ik Albers trouwens best te pruimen naast Van Dam maar dat is niet zo moeilijk.

Ik snap best dat je een nieuw, minder ervaren publiek wil aanboren, maar je mag toch verwachten dat zij bij race 18 inmiddels wel weten wat KERS of DRS is?