Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

NielsD

Tippie trouwens: als je Media Hint installeert op je browser, dan kun je gewoon naar BBC Radio5Live luisteren, dan omzeilt-ie de blokkade.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Het is Christijan Albers die er naast zit. Vandaag teminste, zal morgen ook wel zo zijn dan.

NielsD

Citaat van: Edwin90 op 16 november 2013 - 16:50:44
Het is Christijan Albers die er naast zit. Vandaag teminste, zal morgen ook wel zo zijn dan.

Oh prima, dan kan ik er wel naar luisteren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

Citaat van: NielsD op 16 november 2013 - 16:02:23
Tippie trouwens: als je Media Hint installeert op je browser, dan kun je gewoon naar BBC Radio5Live luisteren, dan omzeilt-ie de blokkade.

Ah ok, ik gebruik meestal www.hydemyass.com om proxy beperkingen te omzeilen.

Gerard

Gevecht tusseen Alonzo en Perez... meneerer v Dam... Ja, dat is Koetjeeris.... ;D FA.I.L

KVDracer

Citaat van: Gerard op 17 november 2013 - 20:47:18
Gevecht tusseen Alonzo en Perez... meneerer v Dam... Ja, dat is Koetjeeris.... ;D FA.I.L

Heeft RvD nog gezegd dat Kimi in Australiƫ gewonnen heeft?

0634

Yup;. Twee keer. Volgens mij doet ie het express.

Terminator

Meest beschamend was toch wel dat Van Dam niet begreep waarom Chilton niet tijdens de SC zijn Drive Trough deed. Hij zei het niet letterlijk, maar eigenlijk noemde hij Chilton een domoor toen hij na de SC zijn DT deed....

En ook dat onzinverhaal over Raikkonen met de puntenwijziging kwam weer langs.

Maikel0230

Heb voor een keer naar RTL gekeken wegens afwezigheid van VIER en de Biep, NOOIT MEER, zeker 5 keer werbung en dan nog eens 2 keer werbung van 20 seconden, zo hebben ze de inhaalacties van WEB-HAM en ALO-HULK gemist.

Volgende keer kijk ik uitgesteld naar de BBC als deze situatie zich weer eens voordoet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Dramatisch weer;

Over vorig jaar; 10e plaats voor Ayrton Senna [serious]

Over Kimi; 1e race gewonnen dit jaar

Penalties; Maldonado die Maldonado in de weg reed in de quali

DT; Chilton die een onverklaarbare pitsstop maakte [was de vooraf opgelegde DT]

I rest my case....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel


0634

Hij herkende Mario Andretti wel. Dat valt me dan weer mee. ;)

Arthur

Maar over Ayrton was werkelijk verschrikkelijk....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:14:16
Maar over Ayrton was werkelijk verschrikkelijk....
Naja, weet je, je kan je best eens verspreken, maar het is zoooooveel bij hem. Echt constant zegt hij dingen die niet kloppen. Kleine versprekingen, onzin dingen. En een seizoen lang verteld hij mij niets wat ik nog niet weet. Nooit eens een feitje dat nieuw voor me is. Uit niets blijkt dat hij er daadwerkelijk meer verstand van heeft dat de slager op de hoek. Integendeel zelfs.

NielsD

#1169
Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 22:16:44
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:14:16
Maar over Ayrton was werkelijk verschrikkelijk....
Naja, weet je, je kan je best eens verspreken, maar het is zoooooveel bij hem. Echt constant zegt hij dingen die niet kloppen. Kleine versprekingen, onzin dingen. En een seizoen lang verteld hij mij niets wat ik nog niet weet. Nooit eens een feitje dat nieuw voor me is. Uit niets blijkt dat hij er daadwerkelijk meer verstand van heeft dat de slager op de hoek. Integendeel zelfs.

Ik sprak afgelopen week iemand van de eindredactie van het Formule1.nl blad en die zei dat Ronald een keer over V4-motoren was begonnen ipv. V6. Gelukkig waren ze bij de eindredactie scherp.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna