Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Jehoentelaar

Die fatsoenlijke prijs komt er pas als al het voetbal eruit gaat, maar daar verliest Sport1 zoveel kijkers mee dat het de vraag is of ze überhaupt nog wel rendabel bezig zijn.

0634

En als ze de prijs gaan verhogen omdat Olav Mol zo nodig vanaf locatie moet verslaggeven, dan heb ik liever een lagere prijs en Van Dam in een studio.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 19:20:34
En als ze de prijs gaan verhogen omdat Olav Mol zo nodig vanaf locatie moet verslaggeven, dan heb ik liever een lagere prijs en Van Dam in een studio.

In dat geval [met Van Dam in de studio] moet die lagere prijs naar € 5,00. En als ik dan voor noppes elders kan kijken zonder Van Dam is de kans redelijk groot dat ik over de grens blijf kijken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Hoe oud is dat Sport1 eigenlijk? Is die hele zender niet stilaan een gigantische mislukking aan het worden die binnen dit en twee jaar volledig uit de lucht zal verdwijnen? Ik hoor echt alleen maar negatieve dingen en dat ze weer een pakket uitzendrechten verloren hebben.

NielsD

Citaat van: Jozef op 04 november 2013 - 19:36:29
Hoe oud is dat Sport1 eigenlijk? Is die hele zender niet stilaan een gigantische mislukking aan het worden die binnen dit en twee jaar volledig uit de lucht zal verdwijnen? Ik hoor echt alleen maar negatieve dingen en dat ze weer een pakket uitzendrechten verloren hebben.

Is het niet voortgekomen uit Canal+? Het is ook een mislukte zender, helemaal nu Fox (bijna) alle voetbalrechten heeft overgenomen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

En ook FOX is nog niet te spreken over de kijkcijfers. Sports doet het redelijk, maar het open kanaal valt ze vies tegen.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 04 november 2013 - 19:36:29
Hoe oud is dat Sport1 eigenlijk? Is die hele zender niet stilaan een gigantische mislukking aan het worden die binnen dit en twee jaar volledig uit de lucht zal verdwijnen? Ik hoor echt alleen maar negatieve dingen en dat ze weer een pakket uitzendrechten verloren hebben.


CitaatSport1 is net als Film1 een Nederlandse betaal-tv-dienst van Chellomedia. Sport1 ging - samen met Film1 - op 1 februari 2006 van start als opvolger van Canal+. Het biedt zes sportkanalen die via de kabel op de digitale decoder te ontvangen zijn waarvan twee volledig in HD.


Sinds 2006 dus... ;)

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2013 - 19:41:50
En ook FOX is nog niet te spreken over de kijkcijfers. Sports doet het redelijk, maar het open kanaal valt ze vies tegen.

Het zou helpen als ze wat meer variatie in hun programering brachten. Het is namelijk wel erg veel "New Adventures of Old Christine", "Boston Legal" e "The Simpsons". Nu vind ik dat (op Old Christine na) niet erg, maar ik kan me voorstellen dat als je geen groot fan bent van deze series je snel stopt met Fox kijken.

0634


Kootje


Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 04 november 2013 - 19:47:49
Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2013 - 19:41:50
En ook FOX is nog niet te spreken over de kijkcijfers. Sports doet het redelijk, maar het open kanaal valt ze vies tegen.

Het zou helpen als ze wat meer variatie in hun programering brachten. Het is namelijk wel erg veel "New Adventures of Old Christine", "Boston Legal" e "The Simpsons". Nu vind ik dat (op Old Christine na) niet erg, maar ik kan me voorstellen dat als je geen groot fan bent van deze series je snel stopt met Fox kijken.
Ja, ik kijk ook nooit naar FOX omdat er niks bij zit wat mij kan interesseren. En met ons vele anderen. FOX haalt programma's uit hun USA network en plakt ze een op een in een programmering voor FOX Nederland. Dan krijg je een zender à la Net5 of RTL8.

janke

Och top wordt het nooit hiero. Mol een ADHD figuur incl Kalff. En een dozo like van Dam die de mazzel heeft om een Doornbos te strikken. Het is niet top, maar zo waardeloos ook weer niet. Gek dat ze geen Lammers of meer van die oude gasten vragen. Of die hebben een prijs of geen zin.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: janke op 06 november 2013 - 01:12:25
Och top wordt het nooit hiero. Mol een ADHD figuur incl Kalff. En een dozo like van Dam die de mazzel heeft om een Doornbos te strikken. Het is niet top, maar zo waardeloos ook weer niet. Gek dat ze geen Lammers of meer van die oude gasten vragen. Of die hebben een prijs of geen zin.

Die anderen krommen hun tenen bij de gedachte om bij Van Dam zitten met zijn heldere verslaggeving....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Wie zit er morgen naast onze grote kale freund? Morgen maar even via Veronica kijken!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

Citaat van: NielsD op 16 november 2013 - 14:30:05
Wie zit er morgen naast onze grote kale freund? Morgen maar even via Veronica kijken!

Geen idee, ik kijk het altijd op Sky