Verslag Ronald van Dam, wat vinden we ervan [dat rijmt]

Gestart door Arthur, 15 maart 2013 - 00:21:29

« vorige - volgende »

Tijdens de langdurige regenpauze besluit Ronald van Dam ook maar een langdurige pauze te nemen. Is dit een arrogante houding ten opzichte van de kijkers of heeft hij gelijk?

Dit is absoluut ongehoord, hij is commentator en dan neem je niet zomaar even een pauze van 20 minuten
18 (64.3%)
Het is niet gepast maar er valt iets voor te zeggen omdat er toch geen aktie op de baan was
2 (7.1%)
Een pauze van pakweg 5 minuten zou geen probleem zijn
3 (10.7%)
Hij heeft groot gelijk, hij was al zeker 1,5 uur aan het verslaggeven en heeft dus ook recht op een fatsoenlijke pauze
5 (17.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 26 maart 2013 - 09:34:08

Terminator


janke

Citaat van: Edwin90 op 11 oktober 2013 - 18:27:45
Tom Coronel co-commentator dit weekend. Goed bezig!  :)

Dan kan Van Dam wel thuisblijven.

Tom Coronel kent dit circuit als zijn binnenzak. En ja laat hij dan maar wat vertellen en de race verslaan. Persoonlijk vind ik Doornbos ook niet verkeerd. Wat is dat toch dat een oud Nederlands F1 coureur die het niet gemaakt heeft gelijk wordt gesteld met slecht verslag. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Qaletaqa

Ik ben blij dat Tom er bij is, je hoort iemand die er vaak zelf heeft gereden (= veel baan info) + hij heeft een prettige stem om naar te luisteren.

Ik zelf heb het Sport1 Go abonnement, dan heb je op je pc 6 kanalen; Race, On Board, Pit(waar je ook alle board-radio's hoort, ook diegene die niet worden uitgezonden),  Highlights, Driver Tracker en Live Timings.
Je kunt tegelijkertijd verschillende kanalen zien of 1 volledig scherm + als je de kwalificatie(zoals ik vandaag) of race gemist hebt, je kunt ze tot de volgende race terugkijken(dan alleen het race-kanaal natuurlijk).

Het stottert niet en is HD op je PC
Al met al is de race dan goed te kijken, is dat geen optie voor sommigen? Want het is goedkoper dan Sport1 op je TV + je kan kijken op je pc,tablet en zelfs telefoon.

Het lijkt wel of ik reclame maak, maar zelf kijk ik sinds Olaf Mol niet meer te horen is, ook het liefst BBC. RTL niet, Duits kan mij niet bekoren en de reclames daar al helemaal niet...alhoewel hun bierreclames......

0634

Tom heeft alleen nauwe banden met Webber, en dat merkte je gisteren ook wel weer.

'Hoe kan het dat een man die pole pakt, de F1 gaat verlaten?'

Kom op Tom, het beste is er echt af bij Webber hoor. Is op zich verder niet erg hoor, als je voorkeur hebt, maar ik vond dit wel een beetje een slap verhaal.

Verder prettige commentator inderdaad.

Kootje

Wiusten jullie 't al? ??? Kimi heeft Australië gewonnen.  :-\

0634

Zo leer je nog eens wat. Vettel debuteerde in 07 in een Toro Rosso...

En ik maar denken dat die blauwwitte auto een BMW was...

Jozef


0634

Yep. In 2007 maakte hij zijn debuut voor Toro Rosso...

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Robert Doornbos, maar de kwaliteit was weer ver te zoeken.

Ben benieuwd hoe Sport1 dit volgend jaar aan wil pakken.

Wings

Ik zou me er geen reet van aan trekken want wie je daar ook neerzet, kritiek is een logisch gevolg. Járen lang werd Olav Mol afgeschoten, nu hij na jaren gedwongen afscheid heeft moeten nemen, begint het afschieten van voor af aan. Nu bij zijn opvolger. Ik vond het commentaar in combinatie met Doornbos prima te pruimen!

0634

Ben ik ook wel met je eens. Mol werd inderdaad overal afgeschoten. Maar niet door mij, zijn enthousiasme spatte ervanaf. Dat kan ik wel waarderen.

Het enige wat mij bij hem irriteert is dat hij 'eist' dat hij op locatie verslag mag doen omdat dat beter zou zijn voor de fans. Dat geneuzel slaat nergens op. Kost tienduizenden euro's op jaarbasis en die man moet eens beseffen dat het verschil voor ons minimaal zal zijn.

Maar hij is voor mij een klasse beter dan Van Dam. Die kan beter de stand van de AEX om gaan roepen met zijn vlakke commentaar.

Fabian


0634

Naja, los van de Vettel opmerking hierboven, hadden de heren pas na zes ronden en vijf herhalingen door dat Button en Alonso elkaar raakten. Om vervolgens later in de race te zeggen dat Alonso natuurlijk wel in aanraking kwam met Raikkonen en Webber...

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:38:45
Naja, los van de Vettel opmerking hierboven, hadden de heren pas na zes ronden en vijf herhalingen door dat Button en Alonso elkaar raakten. Om vervolgens later in de race te zeggen dat Alonso natuurlijk wel in aanraking kwam met Raikkonen en Webber...
Ah okee. De heren zullen vast een mindere dag hebben gehad of gisteren op stap zijn geweest!  ;)